sobota, 13 maja 2017

FENG SHUI - kwintesencja

PRZESTAW RZECZY, A ODMIENISZ SWÓJ LOS uważam tą książkę, że jedną z lepszych pozycji na rynku. Posiłkując się nią można spokojnie bez większych inwestycji finansowych - odmienić swoje życie.
 Brzmi banalnie, ale coś jest na rzeczy. 
Kilkanaście już lat temu, byłam z wizytą u swojej znajomej.  Było to w okresie, kiedy prowadziłam biuro matrymonialne.
W jej domu uderzyła mnie jedna rzecz: w rogu związków wisiał, co prawda przepiękny, obrazek smutnej i płaczącej dziewczynki. Nieśmiało powiedziałam: powinnaś zdjąć ten obrazek, przeszkadza Tobie znaleźć drugą połówkę. To jest moja wnusia!!!!! Absolutnie nie zdejmę!!!!! - zaperzyła się. To przewieś w inne miejsce. Tak też zrobiła. Poleciłam jej również palić codziennie w tym rogu świeczkę. Nie, wiem po jakim czasie, szczerze mówiąc już nie pamiętam, ale znajoma poznała sensownego i wartościowego pana za którego, po jakimś czasie wyszła zamąż. 
Nie chcę się wymądrzać, żadna ze mnie specjalistka od FENG SHUI, całą swoją wiedzę zaczerpnęłam z książki jw. Dla mnie osobiście ważne jest to, że po zastosowaniu się do rad zawartych w książce,  rzeczywiście możemy zmienić swój los.  A to COŚ przewiesimy czy przestawimy, a to zawiesimy czerwoną wstążeczkę, a to napiszemy kilka zdań. 

Konsultacja specjalisty od FEN SHUI kosztuje sporo, książka jest w przystępnej cenie i każdy może ją po prostu kupić i z korzystać z rad jakie się w niej znajdują.

 Na blogu w wielkim skrócie opisałam jakich materiałów używać w poszczególnych sferach:

Strefa pomocnych ludzi i podróży
Strefa twórczości i dzieci
Strefa związków i miłości
Strefa umiejętności i wiedzy
Strefa kariery i drogi życiowej
Strefa sławy i reputacji
Strefa zdrowia
Strefa bogactwa i dostatku
Strefa rodziny

ZLEW, ZMYWARKA, ŚMIETNIK


EZOTERYCZNIE I NIE TYLKO

PODPIS

2 komentarze:

  1. Biuro matrymonialne? Pani Elu, coraz bardziej mnie Pani zaskakuje, oczywiście w sensie pozytywnym. ;) Dlaczego nie prowadzi go Pani nadal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kilku powodów. Pierwszy finansowy. Każda działalność oprócz satysfakcji powinna dawać profity. Przynajmniej takie, aby można było spokojnie i bez stresu żyć. Wiele osób sądzi, że prowadząc biuro zarabia się krocie. Tak jednak niestety nie jest. Poza tym to, ciężki kawałek chleba. Nie będę się rozpisywała nad ową ciężkością, ale oprócz sympatii i empatii trzeba mieć jeszcze nerwy ze stali.
      Kolejnym powodem było odejście mojej mamy, po którym niekoniecznie mogłam pochylać się z całym zaangażowaniem nad problem osoby samotnej. W tamtym momencie ów problem wydawał mi się banalny i właściwie żaden. Zapewne wykorzystałam ten stan ,jako alibi i zawiesiłam działalność. Do tematu już nie wróciłam i nie zamierzam.
      Biuro prowadziłam bardzo długo... gdzieś w necie jeszcze się pęta moja stara i zdezaktualizowana strona. Nie usunęłam jej, bo czasami jeszcze znajduję COŚ do przekopiowania na bloga.
      Cieplutko pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...