poniedziałek, 31 lipca 2017

SIERPIEŃ 2017

III denarów - PRACA

1. VIII denarów 2. IV mieczy 3. RYDWAN 4. AS mieczy 5. X pałek 6. KSIĘŻYC 7. WISIELEC 8. II kielichów 9. GWIAZDA 10. KOCHANKOWIE 11. CESARZOWA 12. walet pałek 13. CESARZ
Ezoterycznie i nie tylko,

Wyjątkowo zielony miesiąc. Bogaty w ARKANA WIELKIE. Musi być znaczący i wiele zmieniający. Pojawiał się RYDWAN, chociaż na działaniu, ale jednak. Jak pisałam w poście KARTY TRANSFORMACJI, jest kartą o silnym działaniu. A skoro jest silna, to muszę koniecznie dostosować się do rady, jaką mi RYDWAN daje. 
Sierpień wygląda na miesiąc pracy i to ciężkiej. Tak właśnie emanuje III denarów –pracą.
VIII denarów wskazuje na powolny rozwój kariery zawodowej czy na przykład - związku. Zakładam, że chodzi o karierę, ponieważ przesłanie z jednej karty, jest III denarów. Jeśli kariera, to budowanie jej od podstaw: kroczek po kroczku. To karta nauki najprzeróżniejszych rzeczy, najczęściej – nowych i często zawiłych. Ta karta często wskazuje na drogę, ale długą i wyboistą.  Jeśli na przykład jedynie o to: czy podejmiemy pracę, wskazuje ona, że w owej pracy zatrzymamy się na dłużej.  Ma w sobie duży pierwiastek cierpliwości. IV mieczy w negatywie czyli na pozycji 2-giej, mówi często o pobycie w jakiejś instytucji zamkniętej, jak na przykład: szpital, obóz pracy itp. W każdym razie sygnalizuje ograniczoną swobodę, a tak najczęściej wygląda praca na etacie.
Wspomniany wyżej, transformacyjny RYDWAN, radzi brać pełnymi garściami, robić to, na co ma się ochotę. Trochę kłóci się to z ograniczeniami jakie zapowiada IV mieczy, ale zakładam, że nie będzie ona działała przez cały miesiąc, ale jedynie jakiś jego wycinek. Chociaż mogą karty sygnalizować, że właśnie w pracy będę robiła to, na co będę miała ochotę i zakładam pełną zgodę pracodawcy. Faktem jest, że moi partnerzy pokazują się jako tyrani...  To rzeczywiście pachnie jakimś nad-szefem. Na pewno moi partnerzy będą dominować nade mną i będę zmuszona im się podporządkować. Niekoniecznie mi się to będzie podobało, bo tak właśnie pachnie KSIĘŻYC na wyniku - żalami, pretensjami, zawiściami. Jest mroczny, gęsty i zaciemniający...
WISIELEC na pozycji 7-ej, sygnalizuje, że otrzymam jakieś zaskakujące wiadomości. Sporo namieszają w moim życiu i zmienią je diametralnie. Kto wie, co to będzie?
Mimo wszystko,  będę zadowolona i kto wie, może nawet szczęśliwa, bo będę wśród bliskich sobie osób, a już na pewno, w większej grupie ludzi. Na pewno, poza mną, zyskają również inni, moje powodzenie, moje zadowolenia również im się udzieli. A ja? Będę skutecznie i efektywnie z KIMŚ współpracowała.
Wszystko będzie działo się na spontanie i nie wykluczam, że często będę miała do czynienia z dzieckiem czy z dziećmi, a już na pewno z osobami niedojrzałymi.
W perspektywie czeka mnie pozycja CESARZA. Brzmi pięknie, bo odnosząc tą karty do tematu pracy, na pewno wskazuje na zajęcie wyższego stanowiska. Hmmm. Odnosząc do spraw uczuciowych, wskazuje na pojawienie się bardzo ważnego mężczyzny, a w moim wieku, raczej będzie to ten ostatni i jedyny.
AS mieczy na pozycji 4-tej, mówi, że za dużo wiem, ale niestety, ta wiedza czasami nie jest / nie będzie mi do niczego potrzebna, bo czasem trzeba spontanicznie i na luzie. Bardzo często karta wskazuje na defekty umysłowe. Oj, nie podoba mi się taka interpretacja... czyżby jakaś starcza demencja mnie dopadała z lekka? Może po prostu w moje życie wejdą takie rzeczy, których nie będę ogarniała i nie będę ich rozumiała po prostu? Uf, taka interpretacja bardziej mi odpowiada. Nie stawia mnie bowiem, w równym szeregu z idiotami. 
Jednym słowem, według mojej oceny: praca, długofalowa, powolna, kroczek za kroczkiem, efektywna, wśród bliskich, życzliwych mi osób, może trochę tyrańskich, ale na pewno dominujących... żeby koniec, końców zostać na przykład - kierownikiem.
Także, ja taki scenariusz uszyłam, a jak będzie? Zobaczymy. 

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...