poniedziałek, 25 września 2017

TYDZIEŃ od 25 września do 1 października 2017 roku

1. III kielichów 2. KAPŁANKA 3. II kielichów 4. Królowa pałek BARAN 5. walet pałek 6. II mieczy 7. WISIELEC 8. Król pałek LEW 9. IV pałek 10. X denarów 11. IV denarów 12. AS pałek 13. III denarów

Domek! Już będę w domku, ale wcale nie będzie leniwie, raczej na ciężkiej pracy, chociaż już od kolejnego tygodnia czyli od października. 
W tym tygodniu wybieramy się z PYSIĄ, na wesele syna mojej kuzynki. Doskonała okazja do zobaczenia dawno nie widzianych bliskich. Plan jak najbardziej jest. Czy się zrealizuje? Tego pewna nie jestem. Potwierdziłyśmy swoją obecność, co nie znaczy, że czynniki oboczne, nie namieszają. Myślę, że III kielichów właśnie na owo wesele, wskazuje? Chociaż w tarocie, od wesela, jest zupełnie inna karta - VI pałek. W rozkładzie na ten tydzień, niestety ONA się nie pojawiła. Muszę więc, zadowolić się III kielichów, chyba, że wieszczy ona zupełnie inne wydarzenia. Spotkanie rodzinne na przykład? Wskazuje ona na wielkie, emocjonalne poruszenie, na sporo emocji, bo od zakochania, które często sygnalizuje ta karta, jestem daleko.

Na autorytetach, na starszych i z założenia mądrzejszych ode mnie, srodze się mogę zawieść.  To jakby normalne i jakby stały element mojego życia. Ciągły zawód, ciągłe rozczarowanie. KAPŁANKA w negatywie często mówi o tym, że sama siebie nie rozumiem, że nie bardzo wiem, o co mi tak naprawdę chodzi.  Nie wiem o co, a może o kogo, woła moja dusza!!! Zapewne tak jest. 
Do uwodzicieli mam uraz, bo mocno mnie zawiedli. Cóż, mogę jedynie potwierdzić, że tak jest.  Na pewno, moimi partnerami w tym tygodniu będą osoby młodsze, dzieci, w każdym razie - osoby niedojrzałe emocjonalnie. I dorosły człowiek, może być emocjonalnie niedojrzały. Pełno takich wokół; żyją chwilą, niczym się za bardzo nie przejmują. Ale ja stawiam, na dzieci, że jednak będą to dzieci.  Na pewno, będzie spokojnie i pokojowo. Generalnie II mieczy jest pozytywną kartą, wskazuje na zawarcie ugody, na podpisanie jakiejś umowy. WISIELEC sygnalizuje, że otrzymam jakieś nagłe wieści, które diametralnie zmienią tor mojego życia. Hmm? Król pałek mówi, że stałym elementem mojego życia będzie osoba ze znaku LWA, albo  ktoś dominujący i górujący nade mną. To często karta kierowników, szefów, którym należy się bezwzględnie podporządkować, bo inaczej kiepściutko będzie. Będę starała się znaleźć odrobinę satysfakcji w życiu, będę szukała jakiegoś punktu zaczepienia, żeby się poczuć trochę lepiej, trochę spokojniej.  
Na pewno będę wydawała pieniądze, ale niekoniecznie na swoje potrzeby, na przykład - zakupię opał na zimę? Tydzień będzie bardzo energetyczny, pełen działań, ruchów najprzeróżniejszych. A z końcem tygodnia, jeśli już nie w następnym tygodniu, czeka mnie ciężka praca, którą zwiastuje III denarów.


PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...