środa, 22 listopada 2017

CZEK do BANKU WSZECHŚWIATA

Ezoterycznie i nie tylko
POPROŚ, UWIERZ, OTRZYMAJ!!!
Czy działa? Muszę potwierdzić, że jednak TAK - jak najbardziej działa!!!
Jak w każdej magii, bo nie ma co ukrywać: wypisanie takiego czeku też jest magią, potrzebna jest wiara!!!
Kilka lat temu, dokładnie 31 grudnia 2008 roku złożyłam swój CZEK do BANKU WSZECHŚWIATA na kwotę 500.000,- polskich złotych. Nie ukrywam, że małej wiary byłam, chociaż z ogromną starannością swój czek wypełniłam. 
Oczywiście, bardzo szybko o czeku zapomniałam i nawet nie jestem w stanie sobie przypomnieć, gdzie go położyłam. 
Może gdybym oprawiła go w ramkę i spoglądała na niego codziennie, to pewnie bardzo szybko stałabym się właścicielką owej upragnionej  kwoty. Ja gdzieś go zapodziałam i  właściwie to uznałam, że wypisanie czeku do banku wszechświata jest  "nic nie wartym rytuałem".
Kilka dni temu, segregując zapisane swego czasu swoim tajemniczym szyfrem, wróżby, niespodziewanie natknęłam się na "stary" CZEK. 
Kwota jaką tam ujrzałam, wcale nie wydała mi się wygórowana!!!😊😊 Dziwne, ale prawdziwe. Dlaczego? Ano, z prostego powodu: taka kwota przewinęła się przez moje ręce!!! Nie budziła więc, mojego szoku, ani zdziwienia. Żadnego!!!
 Kiedy w 2011 roku wyjechałam do pracy do Niemiec, to może nie w roku 2011, ale już rok później, taki miałam przychód. On oczywiście, był w euro, ale po przeliczeniu na polskie złote, dawał dokładnie taką kwotę. Wiadomo, że oprócz przychodu są również rozchody, ale ja złożyłam CZEK z życzeniem posiadania dokładnie takiej kwoty. Oczywiście, od każdej kwoty, którą zarabiamy, musimy odprowadzić podatek, zapłacić najprzeróżniejsze, tajemnicze składki niewidki i różne takie tam...
Jak widać, ja zbagatelizowałam całkiem sensowny rytuał i po prawdzie zapomniałam o nim... tuż po wypisaniu czeku. Zasiać ziarno to jedno, ale trzeba je jeszcze pielęgnować tj.: podlewać pragnieniem i nawozić wiarą.

I, żeby nie było, wkrótce wypiszę sobie nowy CZEK do BANKU WSZECHŚWIATA.

Poczekam na odpowiednią fazę KSIĘŻYCA, zapalę złotą lub białą świeczkę i starannie wykaligrafuję swoje życzenie do WSZECHŚWIATA. Tym razem kwota będzie zdecydowanie wyższa!!! Tym razem będę nosiła swój czek w portfelu i pieściła go swoim wzrokiem codziennie!!!

CZEK NAJLEPIEJ NOSIĆ W PORTFELU !!!


CZEK należy wydrukować. Wypełnić go czyli wpisać datę, swoje imię i nazwisko oraz kwotę jaką chcemy uzyskać. CZEK najlepiej trzymać w widocznym miejscu lub nosić go w portfelu.  

PODPIS

6 komentarzy:

  1. Nie mam drukarki i się zastanawiam czy jak sobie czek narysuję to też przyciagne pieniądze??

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że będzie równie skuteczny jak te, które udostępniłam. Może nawet skuteczniejszy?
    Polecam zapalić sobie białą oczyszczającą świeczkę i sobie rysować w takiej miłej atmosferze.
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakiej razie księżyca się to robi ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdzie nie wyczytałam, że faza księżyca ma znaczenie, ale ja osobiście zrobiłabym to w nowiu. Wtedy księżyca przybywa. Tu wstawię cytat z bloga:
    Wszak po NOWIU, KSIĘŻYCA zaczyna przybywać, więc, niech przybędzie!!! Ja nazywam ten czas: czasem otwartych drzwi dla przybycia: pieniędzy, dostatku, zdrowia lub miłości.
    RYTUAŁY W CZASIE NOWIU

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy teraz najlepiej wypisać taki czek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko, najlepiej w czasie nowiu księżyca. Najbliższy nów będzie 1 lutego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...