niedziela, 17 marca 2019

Całkiem ciekawy rok - dla KAROLINY

KAROLINA jest chyba najbardziej cierpliwą osobą na świecie!!! Ile ona się naczekała na wróżbę!!!
Tak się złożyło, że napisała do mnie w momencie, kiedy biegałam w temacie swojej pracy tj. pomiędzy rozmową kwalifikacyjną, wizytą u lekarza medycyny pracy,a jej podjęciem. 
Potem wpadłam w wirek zmian: wyjazdów do bliskich, przyjazdów bliskich, nieustających wyjazdów do pracy i właściwie przestałam istnieć. Praktycznie internet służył mi jedynie do oglądania filmów usypiaczy online. 
Dodam dla porządku, że swego czasu KAROLINĘ połączyłam z DANUSIĄ i namieszałam równo.
Dzisiaj, żeby się KAROLINA na mnie nie obraziła, szybciutko postuję. Żeby nie popełnić kolejnej omyłki, bez mała w całości publikuję e-mail KAROLINKI:

... jeżeli będzie miała Pani czas, to bardzo proszę spojrzeć w karty jak potoczy się moje życie uczuciowe w tym roku. Muszę przyznać, że wszystko, co napisała Pani w poście "Ten właściwy i trochę rozkładów dla Karoliny" z dn. 15.03.2018 r. do życia uczuciowego sprawdziło się. Były to znajomości zarówno internetowe jak i osobiste. Z żadnym nie udało mi się stworzyć dłuższej relacji. Gdy się kończyły te znajomości nie wywoływało to we mnie żadnych emocji póki przez Internet nie poznałam A... . To Polak mieszkający zagranicą. Świetnie mi się z nim pisało, wydawało mi się, że zależy mu na mnie i wszystko szło w dobrym kierunku, choć z jego e-maili przebijał się często smutek. Jakby coś go gnębiło. Po ponad miesiącu regularnej korespondencji po prostu przestał się do mnie odzywać. Jakoś tak nie mogę przestać o nim myśleć. Czy mogłaby Pani sprawdzić w kartach jaki on ma stosunek do mnie i czy jest możliwość odbudowania tej relacji? Jakoś w to wątpię, ale chciałabym wiedzieć, jak to na dzisiaj wygląda. 
Pozostaje jeszcze B... . To dla mnie na dzień dzisiejszy również pozostaje zagadką. Widujemy się dosyć często, ale zawsze w większym gronie i jakoś tylko chyba 2 razy zdarzyła się okazja, by pogadać sam na sam. Na początku wydawało mi się, że mu się podobam, potem stwierdziłam, że chyba jednak nie, teraz znowu myślę, że tak, a za chwilę, że nie. Może tylko mi się wydaje, że mu się podobam, a może on tylko traktuje mnie jak koleżankę? Chciałabym rozwiać swoje wątpliwości i wiedzieć jak to jest naprawdę. 
Jeżeli nic nie wyjdzie z nimi, to czy w tym roku nastąpi jakiś przełom czy będę musiała jeszcze poczekać na tego jedynego, który jest mi pisany i w jakich okolicznościach go poznam? 
Z góry dziękuję za poświęcony czas. Dzięki Pani wróżbie zaoszczędziłam sobie wiele rozczarowań i smutku. Jest Pani naprawdę nieoceniona! Życzę wszystkiego dobrego! smile

KAROLINKO, zacznę od pana A. Zobaczę jego stosunek do Ciebie. Już z odpowiedzi na to pytanie jasno wyniknie czy jest opcja odbudowy tej relacji.

1. KAPŁANKA 2. Król mieczy WODNIK 3. VIII denarów 4. SŁOŃCE 5. Rycerz denarów PANNA 6. walet pałek 7. V denarów 8. SIŁA 9. ŚMIERĆ 10. WIEŻA 11. AS mieczy 12. V mieczy 13. VI pałek

Uwierz mi, że LOS uchronił Ciebie przed wejściem w bliższą relację z tym panem. Naprawdę!!! Nie powinnaś żałować, że tak właśnie rozwinęła się owa relacja czy li, że poszła ku... niczemu.
A... najwyraźniej jest z jakąś panią związany i jest wielce prawdopodobne, że urodziło mu się dziecko i... przesłoniło mu cały świat.
Kochana moja na pocieszenie powiem Ci, że on Ciebie bardzo fajnie wspomina, walczy z emocjami i  niekoniecznie bezboleśnie przeszedł nad waszą relacją. Cierpi, to jest pewne, ale mimo wszystko po mistrzowsku sobie jakoś radzi. 
Nie wykluczam odnowy relacji, ale na poważny związek nie licz, raczej na rozrywkową relację. 
Chyba nie chcesz być piątym kółeczkiem w woziku pana A...? Jednym słowem - odpuść sobie, najnormalniej w świecie - zapomnij o gościu. 

Co do pana B...

1. walet mieczy 2. Królowa denarów KOZIOROŻEC 3. Królowa kielichów RAK 4. III pałek 5. CESARZOWA 6. III kielichów 7. VII mieczy 8. walet denarów 9. X pałek 10. DIABEŁ 11. VII denarów 12. II denarów 13. Rycerz pałek STRZELEC

Kochana moja, Ty chciałabyś wiedzieć czy mu się podobasz, ale wierz mi, tak po prawdzie, to nawet ON tego nie wie. Walet mieczy wskazuje na to, że pan B... trochę jest zapętlony w emocjach i z lekka zagubiony. Dlaczego? Ano, dużą rolę w jego życiu odgrywa osoba ze znaku KOZIOROŻCA. Nie chcę przez to powiedzieć, że realnie jest w związku z jakąś panią, ale że jakaś pani emocjonalnie go posiadła. Jego myśli kręcą się przy niej... teraz, ale za małą chwilę przestaną, a i Ty zauważysz, że ON jest coraz bliżej Ciebie i coraz częściej ze sobą rozmawiacie. Kto wie może już w marcu jakoś tak niezauważalnie coraz częściej będzie w Twoim obejściu? Tak sądzę, bo nijak inaczej odczytać III kielichów.  Na pewno, porozmawiacie sobie, na pewno spotkacie się kilka razy, ale stałej relacji również nie widzę... bo na horyzoncie pojawi się całkiem sensowny pan, nie wykluczone, że ze znaku STRZELCA (to może być szybki jak wicher i energiczny pan!!!) i pan B... pójdzie w zapomnienie. 
Także, kochana moja nie jest to Twój docelowy mężczyzna. Jak związek to na krótki czas, jakiś romans, bo namiętny DIABEŁEK się pokazał, wybuch emocji silny - nie powiem, ale to jeszcze za mało, żeby prorokować dłuższą relację.

Skoro tak prorokują karty, to sprawdźmy czy w tym roku poznasz mężczyznę z którym zwiążesz się na dłużej?

1. VI mieczy 2. SPRAWIEDLIWOŚĆ 3. VI denarów 4. VIII denarów 5. IV pałek 6. IX kielichów 7. Król kielichów SKORPION 8. WISIELEC 9. VII pałek 10. II pałek 11. AS denarów 12. Król pałek LEW 13. II mieczy

Ten rok może być dla Ciebie przełomowy. Co prawda, nie wszystko będzie szło po Twojej myśli i nie każda znajomość będzie się zaczynała jak z romansu, ale mimo wszystko: będzie się wiele działo w tym temacie!!! Wiele wydarzeń będzie Ciebie zaskakiwało, a wiele znajomości będzie się rozwijało inaczej niż zakładasz. Nastawisz się na cudowną znajomość, a tu - kicha. Nie będziesz snuła żadnych planów, a tu  masz - sielaneczka!
Tak:  "nie wiadomo jak" - będzie nie cały rok - na szczęście... 
Konkretny facet wejdzie w Twoje życie nagle, zupełnie niespodziewanie, może nawet w chwili, gdy uznasz, że już NIC sensownego się w Twoim życiu nie zadzieje.  Zaskoczenie totalne! ON może być ze znaku SKORPIONA, ale przy znaku zodiaku absolutnie się nie upieram. Pisałam nie raz, nie dwa, że Król kielichów może oznaczać osobę ze znaku SKORPIONA, ale równie dobrze może wskazywać na konkretne cechy charakteru, czy na funkcję jaką dana osoba pełni... hmm w społeczeństwie, w pracy na przykład. Całkiem możliwe, że ów mężczyzna będzie Twoim szefem, albo przynajmniej gdzieś będzie kierownikował, albo jakimś jakimś brygadzistą będzie, czy teamleiterem jakimś.
IX kielichów zapowiada trwały, stabilny układ, wielce rokujący, a pojawiająca się w perspektywie II mieczy wskazuje na dogadanie się, na jakieś wiążące przyrzeczenia na przykład. Nie chcę mówić zaraz o ślubie cywilnym, bo byłoby to poważne nadużycie.
Mam nadzieję, że taki krótki opis Ciebie zadowoli... bo jakby nie było: rysuje się całkiem ciekawy rok!!!




4 komentarze:

  1. Pani Ellu! Bardzo dziękuję za wróżbę i oby się spełniła. Bardzo to doceniam, tym bardziej, że wiem, że jest Pani zajęta i zmęczona. Już ma Pani rację z A. Niedawno weszłam na jego profil na jednym z portali społecznościowych. Wykasował wszystkie zdjęcia i informacje o sobie, a w pozycji związki miał napisane "To skomplikowane", co potem również wykasował. Byłam ciekawa, czy wróżba to potwierdzi. Co do B. to rzeczywiście też odniosłam wrażenie, że jest ostatnio zagubiony i zamyślony. W kwietniu będzie większa okazja do częstszych spotkań, więc zobaczymy, jak się to wszystko rozwinie. Oczywiście dam znać. Pozdrawiam i życzę Pani wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko z tym czasem u mnie teraz, rzeczywiście, to fakt.
    Staram się jak mogę, wywiązać się z danych obietnic...
    Głośno przypomina o sobie ogródek!!!
    Nic nie mam posiane, tona cebulek kwitnie w koszyczku...
    Wszystko mi się nawarstwiło, a to za sprawą - otwarcia marketu, który miał swoje wielkie wejście na rynek handlowy w sobotę. Teraz wszystko wraca do normy, więc jakoś powoli wszystko ogarnę i może czasem, raz w tygodniu małe co nieco skrobnę.
    Trzymam kciuki za to, żebyś ułożyła sobie pomyślnie życie osobiste! 😊
    Cieplutko pozdrawiam i czekam na pozytywne wieści!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ELLU Ty jesteś niesamowita, pracujesz i pracujesz, i skąd masz taką siłę i moc? Siedzę przy komputerze i czytam wszystko co Ty napisałaś innym ludziom. Wszystko jest takie ciekawe.
    Rozłozyłam sobie karty z pytaniem """Co bedzie z moim dalszym zyciem? Karty wg mnie wyszły piekne = 1. Sąd + 7 mieczy + 9 pałek i....9 kielichów + rydwan + 10 kielichów. 9 pałek to dobre zdrowie i opieka duchowa nade mną, i ten Sąd, 10 kielichów też świetna karta dla mnie. Kochana Ellu oszczędzaj się trochę, zaraz zacznie się przekopywanie ogródka, a jak tam Twoje nadciśnienie? Nie bądz długo nachylona, nie wolno przy skokach nadciśnienia. Na sprawie 26 lutego pan mecenas zapowiedział mi, że zrobią mi 2 sprawy sądowe o ?, własnie nie wiem o co, nibym ich poobrażałam. Musiałam przepraszać, chociaż nikogo nie obraziłam, tylko oni stado adwokatów poniżało mnie, śmieli się ze mnie na poprzedniej sprawie, tak się bawili, wręcz drwili ze mnie, z mojej choroby. Z ich uśmieszków rozumiałam jedno; '''babo nie doczekasz się na żadne odszkodowanie bo szybko zemrzesz. I po tej sprawie napisałam skargę na nich wszystkich na ich zachowanie, i to odebrali że ja ich poniżam. To, żeoni smieli się z chorej kobiety,to nic takiego. Ja jestem żyletka, i ze mną nie idzie im tak łatwo jak by chcieli i nie pójdzie. Ellu dbaj o siebie. Całuski. Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ALINKO, jednym słowem - nie odpuszczają i walczą.
      Musisz się bronić!!! Może skorzystasz z jakiegoś mądrego adwokata? W necie pełno takich wspomagaczy. Pisałaś, że w necie jest poruszany temat leku, który Ciebie załatwił. Sprawdź czy ludzie zakładają sprawy i czy korzystają z jakichś prawników? Może któryś z nich by Ci pomógł? Na pewno wgryzają się w temat dokładniej niż każdy inny prawnik?
      Trochę się martwię Twoją sprawą, chciałabym abyś wygrała, ale przeciwnika masz ostrego i raczej pejcza na niego trzeba niż słabej kobiety, która walczy słowem, które jeszcze chcą wykorzystać na Twoją szkodę. Jesli cokolwiek powiesz przeciwko nim, zawsze używaj słowa domniemywam, dzięki temu słowu nie będę mogli Ciebie o nic oskarżyć. To w sądzie czarodziejskie słowo, które nie pozwala oskarżyć tego, kto je wypowiada. Gorzej jak mówisz wprost idiota, debil, złodziej, oszust, morderca. Zwróć uwagę, że jak powiesz domniemywam, że jest idiotą, brzmi zupełnie inaczej, niż stwierdzenie: jest idiotą.
      Swego czasu tak mi radził mój adwokat na sprawie rozwodowej, całe wieki temu.

      A co mnie i mojej pracy.
      Praca jak praca: wykonać ją trzeba i tyle. Gorzej, że środowisko nie jest fajne. Nie wcinam się w nic, ale nie jest to świat w którym chciałabym przebywać. Robię swoje i idę do domu.
      Ciśnienia nie sprawdzam. Właściwie to czekam na dzień, kiedy COŚ mnie wkurzy i rzucę robotę w cholerę.
      Ten świat kojarzy mi się nie fajnie... gdzieś w przeszłości już przerabiałam podobny klimat i nie czułam się w nim komfortowo.
      Buziaczki. Trzymam za Ciebie kciuki.

      Usuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...