sobota, 16 kwietnia 2011

HUNA - Wiedza tajemna w praktyce - M. F. Long

To wspaniała książka, w której autor bardzo szczegółowo wprowadza nas w arkana systemu zwanego  HUNĄ
Książka ta, jest częścią siedmio-tomowej serii o magii kahunów, częścią pokazującą nam w jaki sposób możemy samibez niczyjej pomocy wprowadzić pozytywne zmiany w naszym życiu.

Najważniejsze to prawidłowo się modlić... 

A o co możemy się modlić? Możemy modlić się o wszystko: bogactwo, zdrowie, przyjaciół, wspaniały związek, nowy piękny dom. 

Za pomocą HUNY możemy rozwiązywać wszystkie życiowe problemy !!! 

Wszystkie możliwości są w nas!!! 

Dzięki książce Maxa Freedoma Longa dowiemy się, w jaki sposób wykorzystać naszą moc
Najważniejsze to prawidłowo przeprowadzić modlitwę. 
Aby była ona skuteczna, musimy wybaczyć wszystkim, którzy nas kiedykolwiek skrzywdzili, musimy również wybaczyć sobie.  

Postarajmy się poznać dogłębnie system HUNY i pracować cierpliwie, systematycznie z modlitwą, łączącą nas z naszym Wyższym Ja. 

Wyższe Ja to nasza wewnętrzna boskość.

Fragmenty książki:

"Huna uczy nas, ŻE WSZYSTKIE TRZY JA CZŁOWIEKA muszą podczas twórczego  aktu modlitwy działać wspólnie. Jeżeli choć jedno z nich nie wykona swojej  pracy, modlitwa będzie nieskuteczna. I jeśli niższe Ja nie wie, że musi  ożywić widmowy sznur wiodący do Wyższego Ja i przesiać po nim telepatyczną  modlitwę, nie można spodziewać się żadnego wyniku. Tragedią ostatnich  dwóch tysięcy lat, które minęły. odkąd żył i uczył Jezus, jest utrata tej  części tajemnicy. Ludzkości nie udało się zachować wiedzy, czym właściwie  jest modlitwa i jak ją formułować."

"Kahuni wierzyli w istnienie trzeciej i najwyższej formy świadomości  człowieka i kontaktując się z nią, dokonywali cudownych czynów. Dla  prostoty nazwijmy ją Wyższe Ja. Podobnie jak niższe i średnie Ja, Wyższe  Ja jest istotą duchową. W swoim ciele z substancji widmowej żyje ono poza  ciałem fizycznym; może być od niego mniej lub bardziej oddalone. Tak jak  drut telefoniczny, sznur aka zawsze łączy niższe Ja z Wyższym. Gdy w  normalnym stanie trzy Ja pracują razem swobodnie i w harmonii, wtedy  niższe Ja. na żądanie średniego, w każdej chwili może przywołać przez  sznur widmowy Wyższe Ja i przesłać mu wiadomość."

"Z logiki i wiedzy kahunów płynie przekonanie, iż średnie Ja nigdy nie  pojmie natury Wyższego Ja i właściwej mu duchowości. A jeżeli nie możemy  zrozumieć Wyższego Ja, które jest częścią nas samych i stoi tylko o jeden  stopień wyżej na drabinie ewolucji, to tym bardziej nie pojmiemy natury  Istot Wyższych lub Najwyższego Boga."

"Kahuni uczyli, że wszystkie modlitwy najpierw muszą być! kierowane do  Wyższego Ja, ponieważ nasz sznur widmowa sięga tylko do niego i nie może  połączyć nas z jeszcze wyższymi istotami. Wierzono jednak, że jeśli Wyższe  Ja samo nie będzie mogło urzeczywistnić modlitewnego życzenia, przekaże je  dalej do jeszcze Wyższych Istot. Co więcej, nasze Wyższe Ja nie egzystują  jako samotnicy. Tworzą one w ścisłej przyjaźni i miłości Poe Aumakua,  czyli Wielkie Towarzystwo Wyższych Ja, i gotowe są wszystkimi siłami  pomagać sobie wzajemnie, zwłaszcza innym niższym Ja lub fizycznym ludziom,  którzy im zawierzyli."

"Wyrządzając Innym krzywdę, duchowo bądź cieleśnie, lub szkodząc  własnemu ciału przez różnego typu nadużycia, czynimy to w pełni świadomie;  możemy również przestać tak się zachowywać. (O innych  grzechach" w formie  kompleksów i obsesji będziemy jeszcze mówić.)."

"Dopóki jest się winnym skrzywdzenia innych, dopóty nie można kierować  do Boga   za pośrednictwem Wyższego Ja albo, jak uczył Jezus,  w Jego  imieniu"   skutecznej modlitwy. O ile jest to możliwe, musimy naprawić  wszystkie krzywdy, które wyrządziliśmy innym. Jeżeli nie ma już takiej  możliwości, jeżeli nie może nastąpić zwrot lub zadośćuczynienie ani nie  można już otrzymać przebaczenia, wtedy należy robić dobre uczynki, które  bezinteresownie ofiarujemy innym i przez to odbędziemy zastępczą  pokutę."

"Podstawowa koncepcja modlitwy według Huny zawarta jest w pewnych  słowach znanych wtajemniczonym i mających dla nich określone znaczenia,  jednak dla człowieka spoza ich kręgu nie mają żadnego widocznego  sensu."

"Doskonałym symbolem, który przedstawia grona kształtów myślowych  użytych do formułowania modlitwy, jest po brzegi napełniony puchar lub  kielich. Modlitwa musi być kształtowana we wspólnej pracy przez niższe i  średnie Ja i w telepatyczny sposób przekazana Wyższemu Ja wzdłuż widmowego  sznura."

"Przygotowania do modlitwy były u kahunów bardzo istotne. Najpierw  trzeba dokładnie wiedzieć, czego naprawdę się chce; później należy  ukształtować ze wszystkimi szczegółami, możliwie jak najbardziej pełny i  doskonały myślowy obraz upragnionej sytuacji. Obraz ten musi być  realistyczny i perfekcyjny jako już  "teraz" egzystujący, choćby jego  urzeczywistnienie miało nastąpić po pewnym czasie. Ho-ano znaczy   przygotowywać się" lub  przygotowywać nasienie", a także  uroczyście  nastrajać ducha", jak przy oddawaniu czci lub przed rozpoczęciem  śmiałego  przedsięwzięcia". A najwspanialszym przedsięwzięciem była według Huny  modlitwa."

Książkę można wypożyczyć z BIBLIOTEKI ROZWOJU DUCHOWEGO

2 komentarze:

  1. W duzym klopocie..z daleka Kamil..
    Czarna magia z psychotrnika...chca mnie zab...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko da się pokonać wiarą w Stwórcę..jeśli On Cię stworzył ..kto może Ci podskoczyć? Jakaś małpa udająca człowieka?:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...