wtorek, 5 września 2017

CHOROBY i zmiana przekonań

To, że negatywne myślenie oraz nasze wewnętrzne przekonania, mają wpływ na wystąpienie konkretnej choroby, nie ulega żadnej wątpliwości. 
Oczywiście, jedna myśl nie uczyni nam żadnej krzywdy, ale długotrwałe myślenie, na pewno tak. 
choroba,


Louise L. Hay, sklasyfikowała powstawanie chorób według następujących przyczyn, które można zamienić na inne, lepsze.

1. Addisona choroba
przyczyna - "niedożywienie" emocjonalne, złość na siebie
nowy wzorzec - z miłością troszczę się o moje ciało, mój umysł i moje emocje.

2. AIDS
przyczyna - poczucie beznadziejności i rozpaczy. Przekonanie, że nikt o nas nie dba. Przeświadczenie, że nie jest się dość dobrym.
nowy wzorzec -  Jestem częścią Wszechświata. Jestem ważny i kochany przez życie. Jestem silny i uzdolniony. Kocham siebie i wysoko siebie cenię.

3. Aktywność nadmierna
przyczyna - lęk, uczucie przytłoczenia
nowy wzorzec - Jestem bezpieczny. Znika wszelkie napięcie. Jestem wystarczająco dobry.

4. Alergia (uczulenie)
przyczyna -  Na kogo jesteś uczulony? Wypieranie się własnej mocy.
Nowy wzorzec -  Świat jest bezpieczny i przyjazny. Jestem bezpieczny. Jestem w zgodzie z życiem.

5. Alkoholizm
przyczyna - przekonanie - po co to wszystko? Poczucie daremności, obarczanie się winą, przekonanie, że się do niczego nie nadajemy.
nowy wzorzec -  Żyję tu i teraz. Każda chwila jest nowa. Chcę widzieć swoją wartość. Kocham i akceptuję siebie.

6. Alzheimera choroba
przyczyna -  opór przed oświadczaniem świata takim, jaki jest. Brak nadziei i bezradność. Gniew.
nowy wzorzec -  zawsze istnieje dla mnie nowa, lepsza droga. Wybaczam sobie przeszłość i uwalniam ją. Podążam ku radości.

7. Amnezja (utrata pamięci)
przyczyna -  lęk, ucieczka od życia. Niezdolność do obrony swojego ja.
nowy wzorzec -  ufam swojej inteligencji i odwadze. Mam poczucie własnej wartości. Żyć jest bezpiecznie.

8. Angina, dyfteryt
przyczyna -  przekonanie, że nie możesz wyrażać siebie i prosić o to, czego potrzebujesz.
nowy wzorzec - zasługuję na to, by moje potrzeby zostały spełnione. Z miłością i bez trudu proszę o to, czego potrzebuję i dostaję to.

9. Anemia
przyczyna -  postawa: "tak, ale...". Brak radości, lęk przed życiem. Poczucie, że nie jest się dość dobrym.
nowy wzorzec - bezpiecznie jest przeżywać radość w każdej dziedzinie życia. Kocham życie.

10. Anemia sierpowata
przyczyna - To dziecko nie jest dość dobre... Przekonanie, które niszczy każdą radość życia.
nowy wzorzec -  To dziecko żyje i oddycha radością życia i żywi się miłością. Bóg czyni cuda każdego dnia.

11. Apatia
przyczyna -  ucieczka przed odczuwaniem. Tłumienie swojego ja. Lęk.
nowy wzorzec -  bezpiecznie jest odczuwać. Otwieram się na życie. Chcę doświadczać życia.

12. Apetyt 
- nadmierny
przyczyna -  lęk, potrzeba ochrony. Osądzanie swoich uczuć.
nowy wzorzec -  jestem bezpieczny. Bezpiecznie jest czuć. Moje uczucia są normalne i godne akceptacji.
- brak łaknienia
przyczyna - lęk, Ochranianie siebie. Nieufność wobec życia.
nowy wzorzec - Kocham i aprobuje siebie. Jestem bezpieczny. Życie jest bezpieczne i radosne.

13. Arterioskleroza (miażdżyca)
przyczyna - opór, napięcie. Zatwardziałość, ciasnota umysłowa. Niechęć do dostrzegania dobra.
nowy wzorzec - jestem zupełnie otwarty dla życia  radości. Chcę widzieć oczami miłości.

14. Artretyzm
przyczyna - poczucie bycia niekochanym. Krytycyzm, uraza.
nowy wzorzec -  jestem miłością. Postanawiam kochać i aprobować siebie. Z miłością patrzę na innych.

dalsza część tutaj



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...