czwartek, 24 sierpnia 2017

MAGIA MIŁOSNA

Ezoterycznie i nie tylko
dzwonek wietrzny mojej produkcji
Kilka dni temu mieliśmy NÓW KSIĘŻYCA. Do PEŁNI, która nastąpi 6 września, mamy sporo czasu, aby stosować RYTUAŁY PRZYBYCIA czy inaczej - przyciągania. 
PODKREŚLĘ, że najodpowiedniejszym czasem na MAGIĘ MIŁOSNĄ jest PEŁNIA KSIĘŻYCA !!!

Dzisiaj będzie o rytuałach na MIŁOŚĆ. Oby ONA przybyła!!! Tym, którym się "nie pali", polecam poczekać na PEŁNIĘ. Jeśli się "pali", to najodpowiedniejszym dniem  dla rytuałów i zaklęć na przyciągnięcie MIŁOŚCI jest piątek (Piątkiem rządzi WENUS - planeta MIŁOŚCI). Kolorem najodpowiedniejszym jest różowyAby poza miłością, pojawiała się również w naszym życiu - namiętność, wtedy dodatkowo wprowadzamy kolor czerwony. Jest to, szczególnie ważne, kiedy używamy do rytuałów świec. Kolor świecy ma niebagatelne znaczenie!!!
Ideałem byłoby, gdyby PEŁNIA przypadała na piątek!!! 
Dzisiaj, podaję dwa proste sposoby / rytuały na MIŁOŚĆ. Chcę podkreślić, że im prostszy rytuał, tym lepszy!!!  Skomplikowane rytuały z nóżkami much czy uszami karaluchów, nie są konieczne!!! Wszak, najważniejsza jest W I A R A !!!

Polecam wykorzystanie liścia szałwii, o którym pisałam w poście: 
DZWONEK MIŁOŚCI
 Jego zadaniem jest przyciągnięcie do naszego życia drugiej połówki. 
Ważne jest, aby dzwonek wydawał piękne, delikatne dźwięki!!!
Taki dzwonek najlepiej jest zrobić samemu. Wykorzystać można do tego, najprzeróżniejsze gadżety jakie mamy w domu.
Ja osobiście, zrobiłam dzwonek ze starych i już nie potrzebnych kluczy. Zawiesiłam je na sznureczkach, które zrobiłam na szydełku ze złotej nitki i cienkiej żyłki, żeby był solidniejszy, ponieważ będzie wisiał przed domem. Wisi na ganku, pod świecznikiem, w którym bardzo często palę małą świeczkę, symbolicznie oświetlającą drogę do domu.
Przy wieszaniu dzwonka należy powiedzieć zaklęcie:

Dzwonku miłosny, powiedź światu
Że tęsknię za miłością mą,
Na skrzydłach wiatru przynieś miłość,
Swym dźwiękiem przywiedź do mnie ją.

Oczywiście, możemy sami stworzyć własne zaklęcie. Nic nie stoi na przeszkodzie. Im więcej, naszej inwencji twórczej, tym lepiej!!!

BUTELKA MIŁOŚCI

Potrzebujemy butelkę z różowego szkła. Butelkę uzupełniamy: 
płatkami świeżych róż i kwiatami lawendy. Wkładamy również po gałązce rozmarynu, mięty i tymianku oraz 1/4 szklanki miodu, szklanka wódki, ginu lub białego rumu, różowy wosk, woda źródlana.
Kwiaty i zioła wkładamy do butelki, wizualizujemy miłość, szczęście, które nasza butelka nam daje. Myślimy o wszystkich osobach, które lubimy. Myślimy tylko pozytywnie, bo ważne jest, aby butelkę napełnić dobrą, szczęśliwą i radosną energią. Alkohol mieszamy z miodem i wlewamy do butelki; następnie dolewamy wody do pełna. Butelkę zamykamy różowym woskiem i wypowiadamy zaklęcie:

Napełniam butlę myślami miłości,
By była dla mnie źródłem radości.
Przyciągnie do mnie moje kochanie,
To moja wola, niech tak się stanie!

Butelkę musimy schować w bezpiecznym miejscu. Od czasu do czasu, szczególnie wtedy, gdy spełnienie naszej prośby przeciąga się w czasie, potrząśnijmy butelką kilka razy.
★★★★★★★★★★★
Oczywiście, można spokojnie palić ziółka w tygielku, lub odpowiednie olejki w kominku - podgrzewaczu. A jakie? Poniżej wymieniłam zioła, które można wykorzystać do magii.

 ZIOŁA NA MIŁOŚĆ:
Wetiweria - pachnąca trawa

- bazylia,
- cynamon,
- dracena,
- dziurawiec,
- fiołek,
- goździki przyprawowe,
- irys,
- jemioła,
- kocimiętka,
- lawenda,
- mech irlandzki,
- rozmaryn,
- róża,
- rumianek,
- ruta,
- tymianek,
- waleriana,
- werbena,
- werbena cytrynowa,
- wetiweria,
- żeń-szeń.

NA NAMIĘTNOŚĆ:
- kminek.

NA POŻĄDANIE:
- fiołek,
- rozmaryn.

 Na blogu Może się przyda, podałam również, kilka pomysłów, które można wykorzystać:



PODPIS

1 komentarz:

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...