środa, 13 kwietnia 2011

FENG SHUI - Strefa pomocnych ludzi i podróży

Wzmocnienie tej strefy pozwala uzyskać pomoc z każdej strony i podróżować w nasze ulubione miejsca. 
Strefa pomocnych ludzi i podroży
Poprawiając tę strefę uzyskamy: 
  •  sprawiedliwe i uczciwe traktowanie,
  •  znajdziemy się w odpowiednim miejscu o odpowiedniej porze,
  •  zawsze wokół pojawią się właściwe osoby, które będą służyć radą i pomocą,
  •  wszystko będzie szło gładko,
  •  podróżowanie będzie mniej stresujące, bardziej zabawne,
  •  kierowanie się intuicją i prawami duchowymi stanie łatwe,
  •  osiągniesz więcej i nie będziesz musiała tego robić sama,
  •  znikną uczucia w rodzaju nie dam rady, wszystko jest na mojej głowie,
Narzędzia strefy pomocnych ludzi i podróży:

- srebrne pojemniki np. 3 na spełnienie życzeń, i tak np.:
1 pojemnik, w którym będą się znajdowały się sprawy do szybkiego spełnienia, umieszczamy tutaj nazwiska osób, spraw, projektów ( nie więcej niż 3 sprawy),
2 pojemnik na sprawy urzędowe, to może być srebrna koperta. Sprawy zamknięte i załatwione należy wyjąć,
3 pojemnik na sprawy ciągnące się długi czas, np. wizyty u lekarza, rozmowy z klientami, przebywanie z rodziną itp.
Kolor szary – np. szara doniczka, szara figurka aniołka,
Symbole pomocnych istot, relikwie religijne – zdjęcie / figurka Jezusa, Matki Teresy, Dalaj Lamy, aniołek itp.,
Dzwonki – dzwoneczek np., na przywołanie służby, pomocnych ludzi,
Woda – nie brudna, zawsze czysta,
Dłonie – może to być własna dłoń odrysowana na kartce lub inna,
Symbole ulubionych miejsc, miejsc do których chcielibyśmy wyjechać, np., mogą to obrazki, zdjęcia itp.

Wykluczone:

Śmieci – żadnych śmietników, rupieci, rzeczy zepsutych,
Odpływy – żadnych rur odpływowych (symbolicznie odpływają pomocni ludzie), gdyby taka akurat była w tym miejscu, zawiązać na niej czerwoną wstążkę,
Oraz wszystkie te rzeczy, które są groźnie dla STREFY BOGACTWA.

Przestaw rzeczy, a odmienisz swój los  - Karen Rauch Carter

Pozostałe strefy:


10 komentarzy:

  1. a co jesli strefa pomocnych ludzi wypada calkowicie w kuchni gdzie mam smietnik i odplywy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Edyto, przede wszystkim przepraszam, że ni odpowiedziałam na Twój komentarz. Nie widziałam go? Pojęcia nie mam jak to się stało.... Oczywiście musisz sobie jakoś poradzić i zastosować różnego rodzaju pomoc. na przykład na śmietnik naklej dużą czerwoną kropkę, a pod odpływami zawiąż czerwone kokardki. Ja taką kropkę mam mam kompakcie wc, który niestety znajduje się u mnie w sterze związków. I spływają one niebyt....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie trafiłam na Twój blog. I rozczytuję się w nim już kilka długich chwil... Właśnie w sferze przyjaźni mam kuchnię (zlew, zmywarka, śmietnik), a w strefie wiedzy łazienkę (umywalka, toaleta, pralka i prysznic), właśnie w tych kierunkach najbardziej potrzebuję pomocy...

      Usuń
    2. przede wszystkim bardzo dziękuję za odświeżenie tematu. Sama wzięłam się za generalne porządki w owych strefach.... Małe co nieco napisałam w dzisiejszym poście....
      Już jest na blogu. Mam nadzieję, że trochę pomogłam. Może lepiej uaktywnić swoją wyobraźnię i kreatywność niż korzystać z porad drogich specjalistów. Ciepło pozdrawiam

      Usuń
  3. Witam,
    Ja w mieszkaniu nie mam strefy przyjaźni, co mogę zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Feng Shui nazywa się to przestrzeń odjęta. Zapewne masz mieszkanie /dom w kształcie literki L.
      Jeśli istnieje taka możliwość, to można uzupełnić przestrzeń odjętą już poza domem. Posadzić na przykład jakaś roślinę itp. Jeśli takiej opcji nie ma, to w grę wchodzą jedynie elementy pionowe: np. powiesić kryształ (polerowany szklany przedmiot), jakaś pionowa latarnia, fontanna powieszona na ścianie itp. Oczywiście ścianę można zapełnić obrazami odpowiednimi dla tej sfery.
      Polecam książkę PRZESTAW rzeczy, a odmienisz swój los. Pani Carter podaje kilka sposób na uzupełnienie tzw. przestrzeni odjętej.
      Bardzo polecam tą książkę. Autorka podaje jeszcze inne (mało kosztowne) sposoby na uzupełnienie przestrzeni odjętej.
      Ciepło pozdrawiam, mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam i wskazałam kierunek działania.

      Usuń
  4. Witam,
    Ja w mieszkaniu nie mam strefy przyjaźni, co mogę zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj. ja mam dom dwupoziomowy, jak mam zastosować siatke?na każdym piętrze?tyle ze gora jest tak niesymetryczna ze wszystko jest pod ukosami. kolejna zecz strefa bogactwa na dole ma dobudowke, a wcale strefa materii nie działa, to pomieszczenie jest jako gabinet mój gdzie sa dyplomy na scianach, kamien na scianach ozdobny, fioletowy kolor scian, biale meble.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, generalnie zasada jest taka, że siatkę stosuje się do całego domu. Niezależnie od piętra. Też często, na każde pomieszczenie nakłada się siatkę, traktując je jakby odrębnie. Dyplomom będzie zdecydowanie lepiej w strefie sławy. Kolor masz dobrany idealnie, bo fiolet jak najbardziej pasuje do tej strefy. Jeśli jest dobudówka, to już wejście do niej (zakładam, że są jakieś drzwi do niej), traktuj już jako strefę. Spróbuj ustawić naczynie z wodą (codziennie zmieniaj na czystą), postaw świeże kwiaty i pal codziennie świeczkę. Na przykład pod kominkiem olejowym. Też dobrym rozwiązaniem jest dzwonek wietrzny, albo kryształ wiszący w oknie.
      Dodam, że nie jestem specjalistką od feng shui, a swoją wiedzę zaczerpnęłam z książki: Przestaw rzeczy, a odmienisz swój los. To jedna z lepszych, według mojej oceny pozycji. Wiem, bo mama sporo sygnałów, że książka jest obecnie na rynku niedostępna. Obiecałam, niektórym z was, że ją zeskanuję i w razie potrzeby wyślę, ale to już prywatnie na e-mail.
      Postaram się też poszukać jakichś ciekawych pozycji o feng shui w necie i je udostępnić na blogu. Zawsze to jakieś wsparcie.
      Ciepło pozdrawiam, miłych i skutecznych zmian.
      ps. skosy generalnie zakłócają energię, nie pozwalają jej swobodnie krążyć. Postaram się w najbliższym czasie zrobić posta na temat: jak sobie z nimi radzić.

      Usuń
  6. Ja mam w strefie związki wejście do działalności. A słyszałam że dobrze przy samym wejściu postawić fontannę. Ale to chyba nie jest zbyt korzystne dla związków? Z kolei pomocni ludzie mam toaletę dla klientow i toaleta jest zabudowana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...