sobota, 19 grudnia 2020

GLOBALNY MEDYCZNY FASZYZM

Aczkolwiek, moje karty na temat szczepionek nie były tragiczne, to jednak to, co nas czeka, nie wygląda różowo. 
Ja tak przynajmniej sądzę. 

Dzisiaj sobie obejrzałam materiał, z kilkudniowym opóźnieniem, ale przyznać muszę uczciwie, że to co w nim usłyszałam, zgadza się z tym co ja myślę, co ja uważam.
Oczywiście, można to  uznać, czy potraktować jako teorię spiskową, ale ileż to teorii spiskowych okazało się prawdą?
To bardzo ważny materiał, dla otwartych umysłów, które chcą wiedzieć, co nas de facto czeka.

Chcą nas wprowadzić do współczesnego niewolnictwa

Pan Janusz Zagórski przeprowadza rozmowę z panią Stanisławą, która jest klasycznym detektywem prawdy.
Z rozmowy tej dowiemy się, od kiedy tak naprawdę, planowana była akcja koronawirus. 
Co zawierają szczepionki i czemu de facto służą.

Rozmowa arcyważna i wiele wyjaśniająca.

Niezależna telewizja jest wciąż usuwana z Y i przywracana. Najpewniej zniknie za jakiś czas całkowicie i definitywnie.
Wszak cenzura szaleje, aż miło.

Miłego słuchania!

A swoją drogą, ciekawe, że moje karty nie wskazują, że szczepionka będzie mordercza w swoich skutkach, po całości.
Nie wykluczam, że pierwsza szczepionka, aż tak wielkich szkód w organizmie nie poczyni, ale skoro ma być stosowana nieustająco (4 razy w roku!?!?!?), to któż wie... z czasem przetrzebi nas równo.

A może po prostu, cała ta operacja, po prostu się nie powiedzie?
Przy takich zainwestowanych środkach, raczej nie bardzo mi to pasuje.

Jednakże, sprawdzę to oczywiście, w kolejnym poście.

Zobaczymy.



PODPIS

2 komentarze:

  1. SZOK PRZYJACIÓŁECZKO. I DLATEGO TRUMP MUSIAŁ PRZEGRAC, BO Z GLOBALISTAMI SIE SKONFLIKOWAŁ, BO BYŁ PRZECIWKO, TAK ZROZUMIAŁAM. TWOJA WRÓZBA, ZE SZCZEPIONKI W POLSCE NIE BEDA MORDERCZE, MOŻE JEDNAK TEN OBECNY RZĄD NAS OCHRONI PRZED TAKĄ SMIERCIĄ. NIE WIEM CO MYSLEĆ O TYM, ALE ZACZYNAM SIE BAC, NIE O SIEBIE ALE O SWOJE DZIECI, SYNA I WNUKI. ALINA

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, pierwsze szczepionki nie mogą być mordercze. Z prostego powodu: akcja zostałyby przerwana, bo nikt więcej się by nie chciał szczepić. A celem akcji jest globalne wyszczepienie.
    Teraz już mamy dziwne reakcje na szczepionkę, u tych u których szczepionka nie jest fingowana.
    A rząd nas nie ochroni. Gdyby chciał nas ochronić i miał na względzie nasze dobro, nie wprowadzałby takich durnych obostrzeń.
    Wiesz ALINKO, tu chodzi o totalną kontrolę, zniewolenie i oczywiście depopulację.
    I rząd w to wszedł.
    Oglądałam program Pośpieszalskiego Warto Rozmawiać. Już tam powoli zaczynają mówić negatywnie o szczepionkach, negatywnie o koronawirusie, a w zasadzie o pandemii i potrzebie locdawnów. Statystyki przeczą pandemii.
    Jednakże kochana moja rządzący są głusi na prawdę. Są butni, bezczelni i aroganccy. I głupi! Albo rżną głupów, bo kasę już wzięli i realizują plan, który im ktoś na tacy podaje.
    Pozdrawiam ALINKO
    I nie bójmy się, bo według moich kart i według Ossowieckiego ten pan globalistów się nie powiedzie.
    Dzisiaj udostępniłam posta!
    Buziaczki i głowa do góry. Będzie dobrze, bo musi być dobrze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...