czwartek, 4 maja 2017

Świat mówi: KOCHAM CIĘ

Dzisiaj chciałabym polecić książkę, która jest częścią KURSU POZYTYWNEGO MYŚLENIA. Napisała ją pani Beata Pawlikowska: Świat mówi: KOCHAM CIĘ.
Jestem łasa na książki, które pomagają żyć i które ukierunkowują nas pozytywnie. 
Tą pozycję zakupiłam akurat w BIEDRONCE. Zdarzyło mi się znaleźć w tym dyskoncie sporo fajnych pozycji, które z ogromną przyjemnością czytam. 
Dlaczego ją polecam? Powód jest banalny. Nie zawsze mamy ochotę przebijać się przez "ciężkie" pozycje, dochodzić do głębi problemu na zasadzie analiz psychologicznych. Niekoniecznie potrzebujemy do spodu zrozumieć problem, najistotniejsze, aby z niego po prostu wyjść.
Bywa też, że rozgrzebiemy problem, wydobędziemy go na wierzch, a potem... nie potrafimy go zamknąć. Żyjemy wciąż tym problemem i czujemy się coraz gorzej i gorzej. I bez psychologa ani rusz.
A prawda jest taka: że nic na siłę!!!!
JA NIC NIE MUSZĘ
Każdy z nas może zmienić swoje życie!!!! Najważniejsze, to trafić na dobrego nauczyciela.
Pamiętam, kiedy jeszcze jako uczennica szkoły podstawowej nijak nie potrafiłam pojąć ułamków. Nie wiem jak mi się udało prześlizgnąć do kolejnej klasy bez ich zrozumienia. Po wakacjach zmieniała się nauczycielka matematyki. Mało nie omdlałam, kiedy zapowiedziała, że zaczniemy od przypomnienia sobie przerobionego już materiału. Ale, żeby nas tak od wejścia nie stresować, pokrótce przypomniała ułamki. I w tym momencie zrozumiałam całą istotę ułamków. Inny sposób mówienia, inny sposób tłumaczenia i nagle stała się światłość! 😊😊😊😊 W 3 sekundy pojęłam to, czego nie mogłam zrozumieć przez całą poprzednią klasę.
Najważniejszy jest nauczyciel i sposób w jaki przekazuje swoją wiedzę.

Zmiana sposobu myślenia to najbardziej niesamowite i skuteczne narzędzie do naprawienia swojego życia. 
Wszystko wtedy się zmienia na lepsze.

Można zmienić swoje życie... wystarczy chcieć po prostu. Cała rzecz polega na zmianie sposobu myślenia. Właśnie sposób patrzenia na świat, właśnie to, jak widzimy siebie ma istotne znaczenie dla kreowania naszej przyszłości.


Ja po prostu też jestem ważna

ŚWIAT jest wciąż taki sam. I nie ma takiej opcji, żeby na świecie żyli jedynie pozytywni i dobrzy ludzie. I nie ma takiej opcji, żeby na naszej drodze przewijały się jedynie pozytywne postacie. Istotne jest to, abyśmy potrafili odróżnić jednych od drugich i abyśmy potrafili wybrać tych z którymi chcemy mieć do czynienia. Jeśli zmienimy myślenie, to przyciągniemy do swojego życia pozytywne osoby, a psychopaci i ludzkie mendy, będą nas omijać z daleka. MUR niedostępności jaki zbudujemy dla podłości, skutecznie ich zablokuje.


Cały świat mówi:
KOCHAM CIĘ!
A ja czuje się tak słodko, dobrze i bezpiecznie.😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...