wtorek, 6 grudnia 2016

SEN O MAMIE

Śniła mi się mama.
Sen z mamą zaskoczył mnie bardzo. Już od tak dawana mama mi się nie śniła... Ostatni raz we wrześniu ubiegłego roku. Sen z mamą zawsze wieszczył zmianę w moim życiu, taką znamienną i ważną. Podejmowałam pracę, wyjeżdżałam daleko, albo wracałam z dalekiej podróży.
Kiedy miałam podjąć pracę w tropikach czekałam na mamę, ale się nie pojawiła. Byłam przekonana, że pracy tam nie podejmę. Podobnie było przed jej zakończeniem. Mama nie przyszła.
To jakby nie było ważne, jakby ta praca nic nie wnosiła do mojego życia, nic nie zmieniała. Ot, praca dla chleba i nic więcej.
Na temat snów wypowiadałam się wielokrotnie:
Własnie wtedy mama śniła mi się przedostatni raz. Wyjechałam daleko w głąb Niemiec do pracy. Ponownie miałam sen o mamie i ten był już ostatni, na chwilę przed zjazdem z owej pracy z powodu domniemanej artrozy. Piszę domniemanej, bo póki co, nikt takowej diagnozy nie postawił. 
Sen sam w sobie był pokręcony, a to jechałam autem, a to jechałam rowerem... Chciałam się skądś wydostać i gdzieś dojechać.
Pewnie COŚ się faktycznie zadzieje, bo całkiem nie tak dawno, dokładnie 1 listopada, śniło mi się, że jadę pociągiem.
Co jakiś czas odnoszę się do snów. Oczywiście do tych, które mi się śnią. Próbuję je zrozumieć i oszacować z perspektywy czasu, CO oznaczały, CO prorokowały.Kilka dni temu miałam znaczący sen. Uważam, że był znaczący, bo z takim przekonaniem się obudziłam. Śniło mi się, że jechałam pociągiem. Wiedziałam gdzie jadę, byłam pewna, że jadę TAM gdzie powinnam i byłam bardzo zadowolona.  To już nie był dworzec i czekanie na pociąg, to już była podróż do konkretnego miejsca i konkretnego celu.... i z wielkim zadowoleniem.
Cóż, poczekamy, zobaczymy co się w moim życiu zadzieje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...