niedziela, 26 kwietnia 2015

MISTYCZNY KIPPER - rozkład WIELKA KARTA z próbą interpretacji

ROZKŁAD "WIELKA KARTA"

Używamy wszystkich 36 kart.
Dzięki temu rozkładowi przyjrzymy się naszej obecnej sytuacji i zobaczymy co nam przyniesie nasza przyszłość.
Rozkład ten sięga czasowo na okres od pół roku do kilku lat. 


Karty potasować. Rozłożyć na 3 kupki. Przyjrzeć się kartom, które znajdują się na samym spodzie. Są one bardzo ważne, bo określają istotny wątek wróżby. Będą one uzupełnieniem dla WIELKIEJ KARTY.


karty z przełożenia na 3 kupki
Karty z podglądu, z przełożeniaTroski i Nieprzyjemności, Oficer, Podróż 
Po połączeniu 3 kupek w całość rozkładamy karty po 9 kart w 4 rzędach. Karty wyciągamy spod spodu, kładziemy od lewej strony do prawej.

cały rozkład 9 kart w 4 rzędach
Odszukujemy kartę Osoby Głównej, w moim wypadku chodzi o kobietę. Umiejscowiona jest ona w 4-tym rzędzie.


Zwracamy uwagę na karty znajdujące się obok Osoby Głównej. 



Nade mną jest karta Ponurych Myśli - to jest coś do powstaje w tej chwili. Więc mamy ponure myśli i tak jest faktycznie... czyli powinnam przemyśleć, przeanalizować wszystko w swoim życiu, powinnam się zastanowić co mam robić, żeby nie popełnić jakiegoś błędu. Może ponownie? Wraźnie widać mój smutny nastrój, przygnębienie... może nawet depresję.... Żadna z kart obok nie redukuje złej wymowy Karty Ponurych Myśli... niestety.

Wokół mnie są karty: z lewej strony: Krótkotrwała Choroba, Oficer, nade mną wspomniane już: Ponure Myśli, z prawej strony: Oczekiwanie i  Prezent.


Pierwszą kartą podczas rozkładania jest Karta Troski i Nieprzyjemności...

Nade mną są: Ponure Myśli 
Z przełożenia mamy Karty: - Troski i Nieprzyjemności, - Oficer, - Podróż.


Tak więc, mamy zarysowany niezbyt przyjemny obrazek... Depresja, ponure myśli, przygnębienie, troski, nieprzyjemności za sprawą Oficera czyli mężczyzny, może to człowiek mundurowy... a może zwyczajnie był emisariuszem złych wieści? I widać rysującą się podróż.... Może ten mężczyzna związany był z zagranicą.. i odszedł? I sprowadził na mnie troski i nieprzyjemności? 

Ja wiem, że tak było.... Właśnie tak, więc karty brutalnie pokazały mi prawdę... I wiem, że jestem pełna Ponurych Myśli z tego właśnie powodu.


W PIONIE IDĄ DO MNIE KARTY: - Przypadek zgonu, - Łaskawy Pan, Ponure Myśli.

W POZIOMIE W LEWO: - Krótkotrwała Choroba, - Wielka Wygrana, - Więzienie, - Łaskawa Panna.
W POZIOMIE W PRAWO: - Prezent, Szczęśliwe Zakończenie w Miłości, - Łaskawa Pani, - Zdobycie Zaszczytów.


PRZYSZŁOŚĆ to prawa strona (w przypadku Osoby Głównej Nr. 1)

Znam swoją przeszłość i to co wskazuje na przyszłość w przypadku Osoby Głównej nr 2 właściwie się już zdarzyło, więc uznam, że Krótkotrwała Choroba, - Wielka Wygrana, - Więzienie, - Łaskawa Panna należy do mojej przeszłości.
Prezent, Szczęśliwe Zakończenie w Miłości, Łaskawa Pani i Zdobycie Zaszczytów to bedzie przyszłość. 
Nie naciągam, ale znam fakty ze swojego życia... nie było żadnego Prezentu, żadnego Szczęśliwego Zakończenia w Miłości, ani Zdobycia Zaszczytów. To może się dopiero wydarzyć. Tak więc:


DO PRZESZŁOŚCI NALEŻY

Krótkotrwała Choroba, Wielka Wygrana, Więzienie, Zamożna Panna
Mamy więc chorobę, załamanie na skutek utraty tego czego bardzo pragnęłam... Wielka Wygrana  umiejscowiona obok kart negatywnych (Krótkotrwała Choroba i Więzienie) w tym wypadku oznaczać może jedynie stratę... W tym wszystkim jakąś niebagatelną rolę odgrywała Zamożna Panna: osoba młoda, około 40 lat, często córka. Osoba zasobniejsza, a karta Więzienie tuż obok niej może wskazywać na jakieś nieporozumienie, rodzinne zmartwienie, zazdrość z jej strony na przykład.Te karty mogą jeszcze emanować, mogą wskazywać na stany załamania, depresję, na skutek zaszłych zdarzeń. 

PO SKOSIE OD LEWEJ STRONY DO MNIE IDĄ KARTYOsoba z SądownictwaNadzieja/Rozległa WodaOficer czyli Osoba Wojskowa.
Zostałam postawiona pod presją, właściwie nie miałam żadnego wyboru. Pewne decyzje zostały mi narzucone, właściwie w atmosferze sporu, konfliktu..... rozwiane zostały moje wszystkie nadzieje, pragnienia zniweczone... A wieści przekazał mi Oficer.... Może nie osoba mundurowa, ale zwierzchnik... On to przekazał mi złe wieści, oznajmił mi je. To także przeszłość....

PRZYSZŁOŚĆ:

PrezentSzczęśliwe Zakończenie w MiłościŁaskawa Pani i Zdobycie Zaszczytów.
W końcu jakaś szczęśliwa karta. Prezent. Możliwe spełnienie marzeń, pragnień, wszystko będzie się pięknie układało, nawet bez jakichkolwiek działań z mojej strony. Los będzie mi sprzyjał i zapewne jakieś sprawy mnie zaskoczą, oczywiście pozytywnie. Nie wykluczam, że zdobędę uznanie, możliwe, że pojawi się w moim życiu Miłość przez duże M. Wszystkie problemy pójdą szybko w zapomnienie, a w sprawach zawodowych pisana jest mi pomyślna przyszłość. Całkiem możliwe, że otrzymam wsparcie, pomoc od życzliwej znajomej, koleżanki, przyjaciółki, wiernej i lojalnej. Widoczny jest wielki ruch do przodu w sprawach zawodowych, możliwy awans, kariera. Pojawić się może coś, co będzie długotrwałym sukcesem. Karta Zdobycie Zaszczytów nie leży co prawda tuż obok mnie, ale i tak działa silnie... i widać prezent, niespodziankę, coś co mnie samą zaskoczy. 

PO SKOSIE OD PRAWEJ STRONY DO MNIE IDĄ KARTY
Jego MyśliWielkie SzczęścieOczekiwanie.
Natrętne myśli, uporczywe myśli o szczęściu, marzenia i oczekiwanie na to upragnione szczęście. Biorąc pod uwagę czas, może to być wyczekiwanie nawet około 3 miesięcy, zakładając, że marzenie się w ogóle zrealizuje... karty po prawej stronie, nawet po skosie wskazują na przyszłość...

Generalnie przyszłość rysuje się całkiem pozytywnie....



Mam nadzieję, że próba rozszyfrowania rozkładu z kart Kipper została dokonana prawidłowo.... 

Za jakiś czas wrócę do tego posta i się odniosę do  rozkładu  WIELKA KARTA.

Może się spełni to co pozytywne?

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. I think that what you wrote made a ton of sense. But, think on this,
    what if you were to create a killer headline? I ain't saying your information is not good,
    however what if you added a headline that grabbed
    folk's attention? I mean "MISTYCZNY KIPPER - rozk�ad WIELKA KARTA z pr�b� interpretacji" is kinda vanilla.
    You ought to glance at Yahoo's home page and see how they create
    post titles to grab people to open the links. You might add a video or a pic or two to get readers excited about what you've written. In my
    opinion, it might make your posts a little bit more interesting.


    my page ... lasertest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetłumaczyłam sobie w google ów tekst. Cóż nie znam angielskiego akurat... Bywa, nie muszę być poliglotką. Rozumiem, że autorowi zależy na promowaniu strony w jakiś tam sposób. Powiem tak: gdyby mi zależało na promowaniu mojego bloga znalazłabym sposób. Jest tyle opcji i możliwości.... Ja spokojnie piszę bloga dla siebie. I może być i cukierek i wanilia i pieczone jabłka. Bardzo dziękuję za komentarz... ale proszę mnie nie ciągać po jakiś tajemniczych stronach... i pozwolić mi spokojnie prowadzić swojego bloga. kto ma do niego dotrzeć - dotrze... Ciepło pozdrawiam

      Usuń
  3. If you're feeling uneasy every time you think about the
    service company you're focusing on, it may be due
    to something your subconscious is trying to tell you.
    If you are just a normal DIY enthusiast; the task could take you a whole weekend.
    Due to the dangers associated with high spring tension, it is recommended that these types of cables be replaced by a
    professional technician.

    my homepage: garage door repair northbrook il

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty! This һas been a reaⅼly wonderful post.
    Thank you for supplying these details.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Czy jest gdzieś weryfikacja tego rozkładu ,bo nic ni mogę odnaleźć Sprawdziała sie przepowiednia dla przyszłosci w rozkładzie Kippera?
    pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile pamiętam, to nie odniosłam się do owej wróżby. Chyba jednak rozkład nie bardzo się sprawdził, bo karty Kippera wylądowały na półce.
      Swoją drogą dziękuję Ci KASIU za przypomnienie, że w ogóle takowe karty mam.
      Spróbuję któregoś razu postawić jakiś rozkład z tych kart i tym razem bardziej się nad nim pochylę.
      Również pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...