niedziela, 10 maja 2015

Kiedy podejmę pracę?

Takie mamy czasy... Większość ludzi zadaje takie same pytania. Kiedy podejmę pracę? Jaka to będzie praca? Wyjadę do pracy? Kiedy? itp. itd. Dzisiaj kolejne pytanie o pracę. Tym razem o pracę dla mnie. Dla objaśnienia sytuacji: pracowałam do końca marca, a właściwie widniałam jako pracownik....W firmie zaszły zmiany i rozwiązano ze mną umowę za porozumieniem stron... Obiecano mi przeniesienie, ale do tego nie doszło. 
Zobaczymy jaka będzie odpowiedź kart.

Kiedy podejmę pracę?

1. Ogólna sytuacja, rzut oka na problem - GŁUPIEC
2. Co jest nie tak, jakie są przeszkody - VIII mieczy 
3. Co robić, jak postępować - ŚMIERĆ
4. Obciążenia z przeszłości - X denarów
5. Partner, partnerzy - Królowa kielichów RAK
6. Wynik / Rezultat - VI pałek
7. Co zadzieje się nagle, niespodzianki od losu - Królowa pałek BARAN
8. Co jest stałe, niezmienne -  III denary
9. W czym osiągnę mistrzostwo - SŁOŃCE
10. Jakie skutki moja sprawa będzie miała dla innych - Rycerz denarów PANNA
11. Co się rozmyje - Rycerz mieczy BLIŹNIAK
12. Rzut oka na cały rozkład, co nad nim góruje - V denarów
13. Co się wydarzy w dalszej perspektywie -  VI kielichów

W poprzednim poście zadałam pytanie Księdze I-Ching. A tutaj mamy odpowiedź Tarota na ten sam temat. Kiedy podejmę pracę? 

Interpretacja 

Moja sprawa na ten moment pogrążona jest w mrokach niewiedzy. Nie wiem i długo nie będę miała właściwego rozeznania w całej sprawie. Czyli wiem, że nic nie wiem...Tak to wygląda teraz, na ten moment. Podróże na ten czas grożą zbłądzeniem... Nie powinnam nawet wyruszać w drogę. Nad całym rozkładem górują ograniczenia, moja mała siła przebicia, ograniczone możliwości. Widać, że ode mnie tak naprawdę nic nie zależy. Co robić?  Karty informują, że wokół mnie dzieje się jakiś proces zniszczenia, ale i ja jestem również narażona na straty... Obciążeniem dla mnie jest to, że mam zobowiązania, że tak naprawdę nie rozliczyłam się z przeszłością... Może jej do końca nie zamknęłam... może mam złe doświadczenia z ludźmi zasobniejszymi?  Moim partnerem jest osoba dobra, ciepła, miła, serdeczna... Jest dla mnie wsparciem, otacza mnie opieką, a moje sprawy protekcją (ciekawe kto to taki?). Na wyniku mamy VI pałek - to oznacza, że zbliża się sukces, spełnienie i radość z tego powodu. 
Kiedy? może za 6 dni, za 6 tygodni, może w czerwcu? Zupełnie niespodziewanie w moim życiu pojawi się osoba, która może być ze znaku BARANA, posiłkując się Jóźwiakiem: 
"spotkanie z taką osobą wytrąci cię z równowagi i będziesz musiała jakieś sprawy zacząć od nowa. Karta ta też oznacza: nagłe jak grom zakochanie." 
Zakładam, że może to być jakaś osoba z nagłą propozycją i zacznę coś od nowa.... Zakochania nie zakładam, pytanie wszak dotyczy pracy. Stałą rzeczą jest: moja wiedza, moje umiejętności, moje doświadczenie.... Osiągnę mistrzostwo w kształceniu i przyuczaniu innych. Sama również powinnam zainwestować w swoje wykształcenie.... Czyli sporo wiem, a jeszcze mimo wszystko powinnam / będę musiała się uczyć. Cóż, nauki nigdy dość. Wszystkie wydarzenia pracują na korzyść osoby urzędowej, jakiejś instytucji, chłodnej... formalnej, jakiegoś zakładu pracy, jakiejś firmy. Rola osoby ze znaku BLIŹNIĄT się rozmywa, jej nie ma więcej w moim życiu, już mi więcej nie zaszkodzi (a szkodziła bardzo, mogę to z ręką na sercu potwierdzić). 
W perspektywie: pełnia szczęścia, radość, spełnienie.... czyli naprawdę wielkie zadowolenie... ba miłość.... Chociaż teraz tego mimo wszystko nie zakładam, ale kto wie czy wraz z podjęciem pracy nie ureguluję również swoich spraw osobistych?
Stawiam na pracę w czerwcu.
Zobaczymy.

1 komentarz:

  1. PRACĘ podjęłam w czerwcu. Jestem skupiona na pracy.... Nie rozglądam się za nikim... jest co robić...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...