poniedziałek, 25 maja 2015

KRÓLOWA DENARÓW moja karta miesiąca na CZERWIEC

KRÓLOWA DENARÓW (KOZIOROŻEC)

Jaka jest Królowa denarów? Przede wszystkim to osoba na wyraz dojrzała, poważna i rozsądna. Jest osobą konkretną, roztropną, rozwiązującą problemy. 
Potrafi z każdej, nawet najbardziej zawikłanej sytuacji znaleźć wyjście. 
Jest odpowiedzialna, obowiązkowa, wytrwała i pracowita. 
Umiejętnie łączy życie rodzinne i zawodowe. Jest wspaniałą matką, wręcz idealną żoną. 
Dba o dom, rodzinę, zapewnia swoim najbliższym poczucie bezpieczeństwa.
To kobieta elegancka, zadbana. Ma bardzo dobry gust, poczucie estetyki. Dba o swój wizerunek.


Jest kompetentna, praktyczna. Na wszystkie sprawy patrzy bardzo rozsądnie, bez emocji i na chłodno. 


Jest dobrym pracownikiem, jej przełożeni są zadowoleni z jej pracy. Jest predysponowana do kierowania zespołem pracowników. Świetnie sobie radzi na stanowiskach kierowniczych.



Jest serdecznie nastawiona do Świata i ludzi. To serdeczna przyjaciółka na której radę zawsze można liczyć.


Karta jest zapowiedzią polepszenia warunków materialnych. Sukcesów w każdej dziedzinie. To karta stabilizacji  w finansach, w uczuciach. 
Wskazuje na poprawę sytuacji. Jest zapowiedzią wkroczenia do naszego życia zmian skutkujących poczuciem bezpieczeństwa.
Wskazane jest kierowanie się logiką, mądrością i analiza sytuacji w jakiej się znajdziemy.
Karta wskazuje na wiarę w siebie, w swoje siły i możliwości. jest zapowiedzią sukcesu, opanowania ludzi, sytuacji i okoliczności. 
Wskazuje na otrzymanie pomocy, wsparcia.
Mówi, że będziemy konsekwentne budować swoją przyszłość, zrealizujemy wytyczone sobie cele.
Jako karta miesiąca pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość. Każe skupić się na realizacji celu, budować starannie swoją przyszłość krok po kroku, konsekwentnie, a wtedy dojdziemy do sukcesu.

1 komentarz:

  1. Byłam rozsądna.... Nad wyraz rozsądna.... Propozycja pracy. Podpisałam umowę... z rozsądku. Trzeba pracować. Trzeba zarabiać...Kierowałam się logiką... mądrością. Analizowałam wszystkie za i przeciw. Pracowałam pilnie, skupiłam się na celu... i pojawiło się optymistyczne patrzenie w przyszłość Byłam konsekwentna... Cała wymowa tej karty....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...