wtorek, 15 września 2015

Co mnie czeka do końca września?

A jednak spytałam. Skusiłam się... o pytanie co zdarzy się do końca września....
W końcu mamy dopiero połowę miesiąca.   

1. IV denarów  2. VIII denarów  3. ŚMIERĆ   4. Królowa kielichów RAK   5. VIII pałek   6. VI kielichów   7. Królowa denarów KOZIOROŻEC   8. Rycerz kielichów RYBA   9. SĄD   10. Królowa pałek BARAN   11. Rycerz pałek STRZELEC   12. walet pałek   13. SPRAWIEDLIWOŚĆ

Wrzesień będzie miesiacem wydawania pieniędzy i pracy, ale takiej ciężkiej, brudnej... piasek, śmieci, odpadki.  (tak jest: czyszczę rynny, walczę z piachem, gałęziami i odpadkami !)
Niszczę, walczę... może trochę szybciej.... na nic nie patrzę.  Walczę z brudem i kurzem, a obok mnie jest świat... i dzieją się różne rzeczy poza mną.  
Właściwie to martwię się o wszystkich, ale nie o siebie... a to właśnie ja wymagam pomocy i wsparcia...  i bardzo chciałabym, aby  KTOŚ się mną zaopiekował... wyręczył, pomógł.... i karty na kogoś takiego obok Ciebie pokazują. Kogoś energetycznego, kto mógłby poprowadzić mnie po nowych drogach... On pokazuje się jako osoba obecna już w moim życiu.
VI kielichów mówi wyraźnie o zaspokojeniu życzeń i podstawowych potrzeb... To karta bezpieczeństwa, ciepłych uczuć... To karta satysfakcji w życiu uczuciowym szczególnie.
Pojawi się nagle osoba ze znaku KOZIOROŻCA.... to może być ktokolwiek... Stałym elementem będzie osoba ze znaku RYB lub ktoś kochający po prostu.
Nie wykluczam, że czegoś się dowiem, jakieś informacje z przeszłości do mnie dotrą.... Ważna będzie dla mnie osoba ze znaku BARANA.... Jej dobro, będzie moim dobrem. 
Duża rola dzieci jest podkreślona w tym miesiącu... W perspektywie SPRAWIEDLIWOŚĆ - mogą to być ważne umowy, sprawy urzędowe.
Rzeczywiście miesiąc prac w ogrodzie.... ale już coś się wyłania... coś co poskutkuje sprawiedliwością, która wejdzie do mojego życia z końcem miesiąca.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...