wtorek, 22 września 2015

Jaki będzie mój przyszły partner?

Pyta Marylka.  Prowadzi ja ciekawość.... Może ten jedyny wyśniony na którego niecierpliwie czeka okaże się osobą przeciętną? 

1. SPRAWIEDLIWOŚĆ 2. VIII pałek 3. KSIĘŻYC 4. X denarów 5. VI kielichów 6. KAPŁANKA


Jej przyszły partner będzie uczciwy do bólu, prawy, sprawiedliwy. 
Do życia będzie podchodził bardzo poważne, żaden z niego trzpiot czy ladaco. Nie wykluczam, że może to być prawnik, adwokat czy notariusz. Może być trochę mało zdyscyplinowany, albo brać się za zbyt wiele rzeczy na raz.  To typ, który będzie wiele rzeczy zaczynał, ale ich nie skończy... Trochę brak systematyczności mi się przewija...
Będzie szedł za instynktem, jego głos wewnętrzny będzie go prowadził. 
Pokazuje mi się jako osoba, która ma dobrą intuicję. Zazdrosny będzie bardzo.  Taki osobnik, z ogromnym poczuciem posiadania: oto moja kobieta, wara od niej. Bardzo zaborczy!!!
Może mieć jakieś złe doświadczenie związane ze sprawami finansowymi. Może też mieć jakieś nie spłacone długi, kredyty? Nie wykluczam, że sprawy z przeszłości, właśnie związane z finansami będą na niego wywierały ogromny wpływ i będą tzw. ciężarem z przeszłości. To może mieć duży wpływ na wspólne gospodarowanie pieniędzmi w zawiązku małżeńskim czy też w bliskiej relacji.
To będzie człowiek, który potrafi mocno kochać i też szuka prawdziwej miłości. Musi po prostu, czuć się kochany.
Będzie prawdziwą ostoją, wsparciem. Swoja partnerkę otoczy opieką. Wiele zrobi dla swojej partnerki. Dla osoby, którą pokocha - zrobi po prostu, wszystko.  Podaruje jej GWIAZDKĘ z nieba, jeśli będzie jej chciała.
Na pewno będzie człowiekiem godnym zaufania, moralnym i mądrym.
 Jak wspomniałam będzie to człowiek, który będzie miał ogromną intuicję i wyczucie.  Z takim człowiekiem nie zginie żadna kobieta. ON DA JEJ POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA.
I zapewniam, że i Marylka z nim nie zginie i co najważniejsze będzie czuła się kochana!!!


PODPIS

1 komentarz:

  1. Ślicznie dziękuję za wróżbę!! Zobaczymy czy się sprawdzi, z pewnością zanim go poznam i się dobrze ze sobą zapoznamy minie trochę czasu. Cieszę się, że w kartach pokazuje się jako konkretny facet, taki ktory będzie mi odpowiadał - bo nie ukrywam, ale opis mi się spodobał :) najważniejsza jest miłość i jej okazywanie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...