sobota, 26 września 2015

PONOWNIE DLA MARTUSI

Zakochana i cierpiąca Martusia znowu się odezwała... Zobacz proszę Cię...
Zobaczę go czy nie... 
Przypomnę, że kilka miesięcy temu stawiałam Martusi karty.

Minęło tyle czasu Martusiu.... i tak z czystej logiki poza kartami już - odpuść sobie kochana moja, odpuść sobie.....
Wiem, że istnieje karma, wiem,  że niektórzy ludzie są sobie przeznaczeni, ale.... 
Poczytaj Martusiu... może zrozumiesz dlaczego Twoja miłość z jakiegoś powodu pozostanie niespełniona?
I przeczytaj również: NIE ZALEŻY MU NA TOBIE
Karty oczywiście postawiłam... oto co wyszło w odpowiedzi na pytanie Martusi.

1. IX mieczy 2. III mieczy 3. KAPŁANKA 4. SIŁA 5. X kielichów 6. X pałek 7. SPRAWIEDLIWOŚĆ 8. II pałki 9. VII mieczy 10. IX kielichów 11. VI denarów 12. walet pałek 13. VII denarów
Powiem tak: Martusiu, powinnaś się wyzwolić z tego czekania.... Ja wiem, że cierpisz, ja to widzę.... Cierpienie, depresję... tęsknotę, która Cię wykańcza.... 
Zaufaj losowi. On wie co dla Ciebie najlepsze. 
"Jeśli coś kochasz, puść to wol­no. Kiedy do Ciebie wróci, jest Two­je.Jeśli nie, nig­dy Two­je nie było.. "
Nie działaj, nie wykonuj żadnych ruchów... karty zdecydowanie to, odradzają....  Nie wiem czy ten pan z przeszłości rzeczywiście spełniłby Twoje oczekiwania i zaspokoił Twoje potrzeby... nie wiem. Myślę, że on może być takim nie zrealizowanym marzeniem i dlatego tak to Cię ciąga.
On wiele pragnie, wiele chce, nawet nieludzkich wyrzeczeń.... potrafi mocno kochać, ale tez jest w miłości wymagający....  JA MUSZĘ BYĆ NAJWAŻNIEJSZY DLA CIEBIE !!!! JA, JA, JA. 
X kielichów to karta bardzo rodzinna i miłosna bardzo... 
Jak wszystkie karty z serii Pucharów, również Dziesiątka Pucharów największe pole do popisu znajduje w miłości - i oznacza miłość mistyczną, kosmiczną; uczucia, dla których trudno już jest znaleźć ludzką miarę. To taka miłość, kiedy już w ogóle nie myśli się o sobie ani o potrzebach własnego ja.
I zupełnie zaskakujący wynik -  X pałek, która   mówi: Nadchodzi jednoznaczne zwycięstwo i zdominowanie przeciwników i konkurentów. Wyjdziesz na prowadzenie... ale to będzie także koniec całej toczącej się obecnie gry. Zaskoczyło mnie pojawienie się tej karty... bo jak widzisz ja nie mam wiary w to, że go zobaczysz (odsyłam Cię do postów), a tu masz... X pałek !!!
A karta SPRAWIEDLIWOŚĆ mówi, że w wyniku mało prawdopodobnych zbiegów okoliczności sprawiedliwość zatriumfuje.
Nie zmieni się fakt, że działasz w obrębie wielkiego planu... Losu?
I stałym elementem jest Twoja przynależność... do niego? do jakiejś grupy? II pałek mówi właśnie o stałym układzie, o byciu z kimś w relacji... Karty mówią: jesteś, jesteście w obrębie wspólnoty, jesteście razem.
Uważam, że przedstawiasz tą swoją niespełnioną miłość bardzo pięknie, malujesz ja jak farbkami.... pięknie kolorowo, ale czy rzeczywiście było coś w tym? Malujesz to teraz, a tak naprawdę to dopiero za jakiś czas będziesz mogła malować, opisywać.... pięknie o tym opowiadać.
Jeśli idzie o czas spełnienia wróżby... co w Twoim przypadku oznacza ZOBACZENIE JEGO - uważam, że może to nastąpić - za 10 dni (5.X), 10 tygodni, w październiku.

Ale kochana Martusiu, pamiętaj to tylko karty.... już kiedyś mówiły: zobaczysz go na pewno.... Dzisiaj też tak mówią.... ale czy tak rzeczywiście będzie? 
Odsyłam Cię do postu NIE MIJA MI  w nim przyznałam się do porażki w określeniu czasu spotkania....   Z określenia na czas spełniania wróżby pozostaje jeszcze październik.... ale nie czepiaj się tego terminu jak ostatniej deski ratunku...

PODPIS

1 komentarz:

  1. POD POSTEM: "NIE MIJA MI" DAŁAM TAKI KOMENTARZ:
    No i nadal myślę nad terminami dl Martusi..... Zauważyłam, że tak naprawdę pokrywają się terminy wskazujące na czas WAGI i październik. W ostatnim rozkładzie również pojawia się X-tka. I tak z kwietniowego rozkładu = czas WAGI, X denarów, IV kielichów.... IX - w negatywie. Z majowego rozkładu = VII pałek, III kielichów.... RYDWAN w negatywie. Rozkład z września = VI mieczy, VII denarów....VIII denarów w negatywie. Ostatni rozkład też z września X pałek.... REASUMUJĄC powtarza się X-tka. Wskazówka czas WAGI, nie IX (neg) czyli nie wrzesień. nie szybko - RYDWAN w negatywie. VIII denarów w negatywie -czekanie, marudzenie spraw.... CZYLI JESZCZE CHWILA A BĘDZIEMY WIEDZIEĆ JAK TO JEST Z TYM CZASEM.

    JEDNYM SŁOWEM - mamy jeszcze chwile na weryfikację czasu wskazanego przez karty !!!!!!
    TAK Z DOMNIEMANIA:
    X - PAŹDZIERNIK. CZAS WAGI.... ZOBACZYMY CZY GO ZOBACZYSZ..... JAK NIE TO SIĘ PODDAJĘ.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...