wtorek, 1 grudnia 2015

JAKI BĘDZIE GRUDZIEŃ?

No i takim oto sposobem dotarliśmy do ostatniego miesiąca 2015 roku. I pytanie do kart: Jaki on będzie dla mnie?

1. walet pałek 2. VII denarów 3. VIII mieczy 4. VI kielichów 5. IX mieczy 6. Król kielichów (SKORPION) 7. V pałek 8. IV denary 9. walet kielichów 10. IV pałki 11. KOŁO FORTUNY 12. III denary 13. SPRAWIEDLIWOŚĆ 

Ważna rola osób młodych, niedojrzałych, dzieci.  Zapewne, Święta zbliżają się przecież wielkimi krokami. Dzieci zjadą do domku.

Powinnam szukać kontaktu z dalekim światem... Karta nawołuje wyraźnie do wyjazdu zagranicę.  Najczęściej jednak nakazuje takowych kontaktów po prostu szukać. Tylko rzeczy nowe, egzotyczne są / będą w tym czasie dobre i twórcze. Więc, śmiało można powiedzieć, że GRUDZIEŃ będzie miesiącem kontaktów z cudzoziemcami i odległymi krajami. 
I widać również, że ten kontakt zostanie nawiązany. 
Na karcie partnerskiej mamy cudzoziemca, na co może wskazywać IX mieczy  - kogoś kogo nijak usidlić się nie da i nawet nie należy.  Partner to człowiek WOLNY i OTWARTY. Może mnie wyzwolić z ucisku, z problemów życiowych. Oby.
Na wyniku mamy Króla kielichów:
Król Pucharów reprezentuje osoby, dzięki którym jesteśmy członkami pewnej społeczności, i których darzymy ciepłymi uczuciami: miłości i wdzięczności. Królami Pucharów bywają rodzice lub dziadkowie  (bo to dzięki nim jesteśmy członkami rodziny), ale także może nim być kierownik naszego ulubionego schroniska w górach lub szef firmy, gdzie pracujemy - pod warunkiem, że to jest taki szef, który matkuje pracownikom. Bywali w historii władcy umiłowani przez swój lud - i to właśnie byli Królowie Pucharów.

lub osobę ze znaku SKORPIONA. KTOŚ ważny i kluczowy dla mnie się pojawi w moim życiu. Wiele rzeczy zadzieje się nagle. Jedną z tych rzeczy może być właśnie pojawienie się owego osobnika.
Ważną dla mnie sprawą będą finanse. I praca jakby była stała już? 
Ja nie powinnam się wysuwać na czoło. Siedzieć jak myszka pod miotłą mam. W ogóle to powinnam skromna po prostu być. A może też KTOŚ będzie mi po cichutku i w tle pomagał? Powinnam to cenić. I przebija się jakiś SUKCES o którym powinnam poinformować cały świat, innych ludzi, rozgłosić go wszem i wobec.. ŻADNEGO HAZARDU !!!! Muszę ograniczyć swoją skłonność do ryzyka. Karty mnie przed hazardem ostrzegają.
III denarów - czyli skupić się na konkretnych sprawach.
A w perspektywie SPRAWIEDLIWOŚĆ czyli zwycięży sprawiedliwość... I mogę liczyć na sprawiedliwe traktowanie lub jak słyszałam od kogoś - oddanie mi sprawiedliwości.
ZOBACZYMY.

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...