wtorek, 15 grudnia 2015

SPRAWY ZAWODOWE w 2016 roku

Jak będą wyglądały u mnie sprawy zawodowe i praca w 2016 roku?


1. IV mieczy 2. VIII mieczy 3. V kielichów 4. II kielichów 5. AS mieczy 6. Rycerz denarów PANNA 7. Królowa pałek BARAN 8. VIII pałek 9. MAG 10. IX mieczy 11. SIŁA 12. VI mieczy 13. X pałek

Wychodzi na to, że będzie porządek. Jakieś konkretne ustalenia już będą. Gdzie i z kim? Nic nie ustalałam. Porządek, prawo, regulaminy? COŚ JEST lub BĘDZIE USTALONE. Umowa, kontrakt, praca.

Panuje porządek. Rządzi prawo. Właściwe postępowanie polega na stosowaniu się do regulaminów albo do jakichś wcześniej przyjętych ustaleń. Chociaż twoje możliwości są przez to ograniczone, to dopóki stosujesz się tych zasad, jesteś (w miarę) bezpieczny..... Czwórka Mieczy ucieszy planistów, dyrektorów, czy generałów wprowadzających swoje zarządzenia, ale źle wróży w miłości - bo oznacza małżeństwa z rozsądku. Jeżeli w rozkładzie kart pojawia się ta czwórka, trzeba pożegnać się ze spontanicznością, radością tworzenia, pełnią uczuć. Karta ta oznacza bowiem, że w nasze życie wejdzie chłodny porządek rozumu. Według rozumowych i wymyślonych zasad. Porządek ten może być..... biurokratyczny.
 Powinnam unikać cudzoziemców i generalnie zagranicy. Nie po drodze mi z nimi. W ogóle podróże grożą zbłądzeniem? Masakra. Ja łączę swój los z zagranicą, a tu masz taki przekaz kart. Łączę, to trochę złe stwierdzenie, bo tak naprawdę to jest przymus sytuacyjny.
Postępuj jak czujesz! Jeśli będę do kogoś czuła nienawiść to znaczy, że on na tą nienawiść po prostu zasłużył.  Czyli nie mam zaprzeczać swoim uczuciom i odczuciom. Dalej karty mówią, że bardzo chciałabym wrócić do poprzedniej pracy lub w ramiona kogoś bliskiego: ojca, matki, byłego partnera. A te ramiona wcale się ku mnie nie wychylają. 
A mam, a powinnam wejść w coś nowego. Nie wracać do przeszłości, do dawnych układów.  Na partnerskiej jest AS mieczy, czyli nie mam co liczyć na czyjeś wsparcie czy pomoc. Poradę i owszem, ale na tym koniec. To też karta inteligentnych ludzi, błyskotliwych partnerów. Może właśnie z takimi będę miała do czynienia? 
Formalizacja, umowa. Coś biurokratycznego i chłodnego. Więc wyraźnie jakaś praca na etacie się pokazuje. Chłodno, zimo, urzędowo lub osoba ze znaku PANNY będzie ważna w moim życiu. I niespodzianka: nagłe zakochanie się pojawia. Spotkam się z kimś, wybuchnie MIŁOŚĆ, zakocham się ostro!!!!! I to może poważnie zmienić moje sprawy zawodowe. I będę szła ku sukcesowi i wiele osób będzie na mnie liczyło i będę nawet ich przewodnikiem. Nie bardzo wiem jak zinterpretować to nagłe zakochanie w pytaniu o sprawy zawodowe, więc płynę po oceanie wymyśleń.  Osiągnę w czymś mistrzostwo, szczególnie w rzeczach, które tak naprawdę są moją życiową pasją. I będę tworzyła COŚ, będę pracowała ostro i z zadowoleniem, z ogromną  przyjemnością. Przynajmniej z przyjemnością zacznę. 
Dam innym wolność, może też i sama się od nich uwolnię w jakimś sensie.  Może uwolnię się w końcu od przeszłości?
Rok będzie mi mijał pod znakiem zmian zawodowych, podróży. Będę w drodze, ciągle za kółkiem. I będę osiągała postawione cele, na przekór wszystkim i wszystkiemu. Zwyciężę w ostateczności. ZDOMINUJĘ i WYGRAM.
VIII mieczy może opisywać stan na dzisiaj, jeszcze na rok 2015. Źle wybrałam, zbłądziłam, nie w tym kierunku poszłam. 
Generalnie nawet na sprawy zawodowe pokazuje mi się w rozkładzie MIŁOŚĆ. Nie wykluczam, że sprawy zawodowe i uczucia będą się zazębiały. Praca może okazać się pracą marzeń po prostu?
A może, owszem praca będzie jak najbardziej, ale wcale nie zagranicą? Skąd więc, podróże, przemieszczanie się? Chyba, że można VIII mieczy odczytać jako rzeczy całkiem nowe, zupełnie mi nie znane.
Jak będzie zobaczymy.


X pałek

źródło Wojciech Jóźwiak

Często dziesiątka Kijów oznacza, że w sprawach, o które pytamy, panuje zastój. Ale to nie jest martwy zastój, kiedy po prostu nic się nie dzieje i brakuje napędowych energii. Nie są to również taki zastój, jaki powstaje tam, gdzie rządzą sztywne, bezduszne przepisy. Stan pochodzący z Dziesiątki Kijów jest zupełnie inny i jest strasznie męczący. To taki zastój, jaki powstaje wtedy, kiedy jedna osoba, mocą swojego widzimisię, stłamsi wolność wszystkich pozostałych.
Czy ta karta ma swoją stronę pozytywną? - Tak. Oznacza panowanie nad rzeczami i ludźmi; oznacza, że ktoś (lub sam pytający) zgromadził wielkie zasoby osobistej energii. Tylko, że twórcze wykorzystanie tej energii jest trudne. Dziesiątka Kijów jest pożyteczna tylko wtedy, gdy w rozkładzie obok niej występują takie łagodne, a zarazem potężne karty, jak Moc (nr XI) lub Cesarzowa (nr III).
Dziesiątka Kijów oznacza tyranię, czyli taki układ sił, gdzie jeden osobnik tak zdominował pozostałych, że nie ma już dla nich żadnej wolności. Karta ta ma sens pozytywny - oznacza bowiem zwycięstwo, pokonanie przeciwników; ale częściej niesie sens negatywny, bo ślepe podporządkowanie się zwycięzcy to z drugiej strony stan zastoju.


PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...