piątek, 15 stycznia 2016

TUŻ, TUŻ, WŁAŚCIWIE JUŻ

Kochana Basiu, dziękuję za przeogromną cierpliwość.... Oj naczekałaś się. Obiecałam, więc śpieszę zobaczyć, co też rok 2016 Tobie "miłośnie" podaruje. Ufam, że zaznasz odrobinę szczęścia.

Czy Basia poczuje się szczęśliwa przy boku ukochanego mężczyzny w 2016 roku? Czy takowy zajmie poczesne miejsce w jej życiu tegoż roku?

1. IV kielichów 2. VI mieczy 3. III denarów 4. III mieczy 5. AS pałek 6. CESARZOWA 7. Król mieczy WODNIK 8. KOCHANKOWIE 9. II denarów 10. Królowa mieczy WAGA 11. VII kielichów 12. PUSTELNIK 13. Król monet BYK 


Basiu pytasz o związek w tym roku, pytasz czy będzie takowy, czy KTOŚ konkretny się pojawi, a ja tu widzę w kartach jakbyś w związku już była. 
Jakbyś komuś coś przyrzekła, dosłownie jakbyś w stałym związku była. Zaklepana i z naklejką MOJA CI ONA JEST.
Wiem, że tak nie jest, wiem, że jesteś sama, dlatego też,  przekaz kart staje się dla mnie bardzo zagadkowy.  Taki trochę zamazany i nie do końca go rozumiem.
COŚ źle oceniasz Basiu, źle widzisz, w wielu rzeczach się mylisz. Może widzisz NIC, a COŚ jednak jest? 
Na moje oko, to wygląda tak: jakaś Twoja relacja z KIMŚ ważnym dla Ciebie, została źle rozpoczęta. Za dużo rozsądku,  za dużo analizowania w tym wszystkim było. Ani Ty, ani ów mężczyzna nie braliście pod uwagę: siły waszych emocji. A one muszą być wielkie.... bo skoro w kartach widzę stały i stabilny związek który JEST, to siła uczuć musi być OGROMNA.
Oczywiście karty mogą mówić również, że mężczyzna z którym wejdziesz w stałą relację, dopiero za małą chwilę się pojawi w Twoim życiu. Tuż, tuż, za mały moment. Właściwie już. I dlatego karty mówią o czasie teraźniejszym.
CESARZOWA na wyniku mówi o spełnieniu, o pełni, o jedności i szczęściu. Związek będzie na 1000 %... Będziesz bezpieczna w ramionach ukochanego, będziesz spełniona i szczęśliwa. 
Nad całym rozkładem góruje PUSTELNIK, a więc odosobnienie, oddalenie. To może oznaczać jedynie, że na ten moment nie jesteście jeszcze razem. I tak: odosobnienie, bo jego przy Tobie jeszcze nie ma, albo odosobnienie, bo ON psychicznie jest z Tobą, a fizycznie jest w oddaleniu od Ciebie.
VII kielichów się rozmywa, a to oznacza, że żadne z was uczuć swoich nie wyjawiło, nie przyznało się do nich. Jedno i drugie milczało. Rozpatrując rozkład pod kątem relacji, której jeszcze nie ma  czyli, że ów mężczyzna dopiero się pojawi w Twoim życiu, śmiało można powiedzieć, że od razu, od wejścia wyznań miłosnych nie będzie. Jak wyznania, to dopiero z czasem. 
To będzie osoba ze znaku BYKA, albo finansista, bankier może. Konkretna osoba z zasadami, z pozycją zawodową.
Również zupełnie niespodziewanie pojawi się osoba ze znaku WODNIKA lub KTOŚ kto pokaże zupełnie inne reguły gry, czyli: przemieni nie liczącą się z uczuciami relację, w relację pełną miłości. Według kart: dwa serducha ciągnie do siebie i to bardzo. Problem polega jedynie na tym, aby relację: służbową, bez emocjonalną, zamienić na relację pełną miłości.
I nie miej żadnych wątpliwości. Nie idź na żaden kompromis. Jeśli trzeba będzie - to walcz o swoje, a właściwie o siebie i swoją miłość. 
A skoro nie masz iść na kompromis to znaczy jedynie tyle, że jeśli jakaś jego propozycja nie będzie Ci odpowiadała, to ją po prostu odrzuć.
Bywa różnie.... Faceci są dziwni, chcą zjeść ciasteczko i mieć ciasteczko. Chcą być i nie być zarazem. Moja przyjaciółka na przykład jest z gościem, który ma swój świat ,do którego jej nie dopuszcza, a to oznacza, że podejmując decyzje w ogóle się z nią nie liczy..... ale jest z nią i wyznaje jej miłość. Trochę dziwna i nie pojęta sprawa dla osoby świadomej co oznacza bliskość w związku. Tak więc, bywa różnie..

Ja stawiam na to, że to będzie to osoba ze znaku BYKA, chociaż awanse będą również ze strony osoby ze znaku WODNIKA.  Wybierzesz zapewne mądrze... bo widać, że cieszyć się spełnieniem będziesz.

Byłem tu już wcześniej
Ale zawsze przyparty do ziemi
Spędziłem życie biegnąc
I zawsze uciekając
Ale z Tobą czuję coś
Co sprawia że chcę zostać

Jestem na to przygotowany
Nigdy nie strzelam by chybić
Ale czuję że burza nadchodzi
Jeśli przetrwam kolejny dzień
To nie będzie już sensu uciekać
To jest coś czemu muszę stawić czoła

Jeśli zaryzykuję wszystko
Czy możesz powstrzymać mój upadek?

Jak mam żyć? Jak mam oddychać?
Duszę się gdy Ciebie tu nie ma
Chcę czuć miłość płynącą w mojej krwi
Powiedz mi czy to tu powinnam porzucić to co mam?
Dla Ciebie muszę zaryzykować to wszystko
Ponieważ nieszczęście wisi w powietrzu, czuję co się święci

Miliony okruchów szkła
Prześladują mnie z mojej przeszłości
Jak gwiazdy zaczynają się gromadzić
kiedy światło gaśnie(gdy zachodzi słońce)
Gdy cała nadzieja znika
Wiedz, że nie będę się bać

Jeśli zaryzykuję wszystko
Czy możesz powstrzymać mój upadek?

Jak mam żyć? Jak mam oddychać?
Duszę się gdy Ciebie tu nie ma
Chcę czuć miłość płynącą w mojej krwi
Powiedz mi czy to tu powinienem porzucić to co mam?
Dla Ciebie muszę zaryzykować to wszystko
Ponieważ czuję co się święci 

nieszczęście wisi w powietrzu, czuję pismo nosem ...

Jak mam żyć? Jak mam oddychać?
Duszę się gdy Ciebie tu nie ma
Chcę czuć miłość płynącą w mojej krwi
Powiedz mi czy to tu powinnam porzucić to co mam?
Jak mam żyć? Jak mam oddychać?
Duszę się gdy Ciebie tu nie ma
Chcę czuć miłość płynącą w mojej krwi
Powiedz mi czy to tu powinnam porzucić to co mam?
Dla Ciebie powinnam zaryzykować to wszystko
Ponieważ widzę co się święci, czuję pismo nosem

www.tekstowo.pl
PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...