poniedziałek, 25 stycznia 2016

TYDZIEŃ od 25.I do 31.I. 2016 roku - co z tym wyjazdem?

1. AS denarów 2. VII mieczy 3. AS mieczy 4. X pałek 5. III denarów 6. VIII mieczy 7. Król mieczy WODNIK 8. Król monet BYK 9. IV mieczy 10.KSIĘŻYC 11. IX kielichów 12. DIABEŁ 13. VI kielichów


Ten tydzień będzie pod znakiem nowego początku. Istnieje możliwość, są warunki i szanse na zarabianie pieniędzy. Mam talent, mam wiedzę i pojawi się opcja, aby to wykorzystać w praktyce. Właściwie wszystko podane na tacy mam. Obym tylko za bardzo nie analizowała i nie przegadała tych  możliwości. Nie powinnam się zastanawiać zbyt długo. Owszem pomyśleć, rozpracować problem, zagonić swój intelekt do aktywnej pracy umysłowej i działać mam. 
Moją bolączką i wielkim ciężarem z przeszłości jest to, że były obok mnie dominujące osoby i NIC dla nich nie znaczyłam. To mi ciąży do dzisiaj. X pałek mówi wręcz o tyranach.
Partnerzy w tym tygodniu będą trudni, nastawieni na osiągnięcie celu, nie rozumiejący mnie kompletnie. Ten brak porozumienia można czytać szerzej. Z kim ciężko się porozumieć? Z cudzoziemcem na przykład. Ale niekoniecznie. To może być równie dobrze KTOŚ, kto będzie miał swój cel, zgoła odmienny od mojego i niestety nie znajdę z tą wspólnego języka.
Daleka droga na wyniku. Nowe egzotyczne sprawy, zaskakujące bardzo... VIII mieczy zawsze, ale to zawsze jest dla mnie daleką zagraniczną podróżą. Oczywiście może ona oznaczać zmianę... ale też istotną.
Nagle pojawi się osoba ze znaku WODNIKA, pokaże nowe reguły gry, co wiele zmieni w moim życiu. Natomiast osoba ze znaku BYKA będzie stałym elementem mojego życia. Jego pieniądze będą ciągle ważne. I za ich pomocą rządził będzie. 
Mam się skupić nad organizowaniem jakiejś rzeczy, nad sprawami formalnymi, nad całokształtem przedsięwzięcia za które się wezmę. Ktoś będzie na KSIĘŻYCU z mojego powodu? 
Wiele rzeczy będzie ukrytych i ja też będę osobą, która będzie COŚ ukrywała. 

I w perspektywie pełnia szczęścia, radość, zadowolenie i ciepełko przynajmniej, chociaż stałego związku jeszcze nie stworzę.

Jak to można rozumieć? Nie wykluczona jakaś propozycja, którą pomimo wszystko mam szybko przyjąć i zająć się przygotowywaniem do realnego wyjazdu, do zmian.  Kto wie, może z końcem tygodnia wyruszę w drogę...... bo przecież nie w poniedziałek?
PODPIS

1 komentarz:

  1. Jak zwykle trochę o tym co się zdarzyło w minionym tygodniu. Wyjazd okazał się wyjazdem rzeczywiście, ale wcale nie tak daleko. 60 km to króciutka droga... do WODNIKA. KSIĘŻYC miał swoje uzasadnienie, bo WODNIK bardzo ciepło mnie przyjął, jakby czekał niecierpliwie na mój przyjazd i okazał sporo serducha. Wcale, ale to wcale nie musiało się to podobać innym. Zadowolona byłam, w miarę. No nie skakałam pod sufit, ale fajnie zakończyłam tydzień. Także cóż, karty pokazały rzeczy małe, ale również znaczące. BYK pewnie rzeczywiście był, ale nie w realu.... No bywa i tak. Karty faktycznie ten tydzień pokazały takim jaki był... a, że nie był obfity w jakieś WIELKIE wydarzenia to druga sprawa..... Karty pokazały to blotkami.... Sprawdziło się....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...