sobota, 6 lutego 2016

KIEDY PRZYBĘDZIESZ NA RYDWANIE?

W poście MAM SKOŃCZYĆ TAK JAK TY? zapytałam kart czy jeszcze będę z odpowiednim mężczyzną..... Karty w bardzo pokrętny sposób potwierdziły, że jednak TAK. 
Teraz chciałabym wiedzieć: 

Kiedy się pojawi TEN ODPOWIEDNI w moim życiu i kto to będzie?

1. Rycerz pałek STRZELEC 2. SIŁA 3. VIII mieczy 4. KSIĘŻYC 5. Król monet BYK 6. VIII pałek 7. Królowa mieczy WAGA 8. RYDWAN 9. X denarów 10. VIII kielichów 11. Rycerz mieczy BLIŹNIAK 12. ŚWIAT 13. PUSTELNIK
No i mamy pełną odpowiedź kart. Pięknie, pięknie, ale kończy się na PUSTELNIKU. Odosobnienie, osamotnienie w perspektywie? Z jakiego powodu? No cóż... na ten moment nie będę sobie tym zawracała głowy. To odległa przyszłość. Najpierw trzeba w związek wejść... Jak to widzą karty? 
Przede wszystkim karty mówią o głównej roli człowieka dominującego, narzucającego innym swoją wolę, wydającego rozkazy... To on, to od jego woli wszystko zależy.  Moje osłabienie widać? A może ON jest tak silny, tak niebezpieczny człowiek, związek z nim mnie osłabi, bo ON będzie rządził mną... Będzie nade mną.. Z nim muszę być bardzo ostrożna... Dosłownie niebezpieczny człowiek...  VIII mieczy jest kartą zagranicy, namawia do wyjazdu, do kontaktów z obcymi krajami, z cudzoziemcami.... Wyjechać w drogę mam, powinnam i nawiązać kontakt z jakimś cudzoziemcem.  KSIĘŻYC mówi żalach, niespełnieniu z przeszłości, które są do przepracowania, nad którymi trzeba się pochylić, które trzeba rozpracować.... 
Na karcie partnerskiej mamy osobę ze znaku BYKA lub bankiera, urzędnika.. VIII pałek mówi wyraźnie o podróży, o nowym szlaku, o nowej drodze życia, o wielkiej zmianie...  Kiedy? Za 8 dni (7 styczeń), 8 tygodni, 8 miesięcy, w miesiącu sierpniu.

Bez wątpienia jakaś nagła informacja do mnie dotrze.  Królowa mieczy na 7-ej pozycji, oznacza dosłownie nagły komunikat, nagły kontakt i jak zwykle spakuję się w 3 sekundy i wyjadę... w siną dal.... do cudzoziemca. RYDWAN pcha do przodu, nie sadza nikogo w pokoiku przy telewizorze.  
Odnoszę wrażenie, że będzie to zasobny człowiek.... niebezpieczny, ale zasobny. Podkleję się pod jego pieniądze, ba nawet będę je wydawała, chociaż one moje w całości nie będą.
VIII kielichów mówi o wybuchu emocji, dzięki któremu zapanuje spokój i porządek. Łatwo mi nie będzie.... ale dla tego spokoju warto się pokłócić, wykrzyczeć swoje i przejść przez piekło.  Osoba  ze znaku BLIŹNIAKA nie namiesza. Może w ogóle jej nie będzie? W każdym razie za krótkie ręce będzie miał. Karta ŚWIAT informuje, że powoli moje życie nabierze swój ostateczny kształt... To tak jakby wszystkie sprawy, które dotąd się działy w moim życiu tak czy siak prowadziły mnie do właściwego miejsca, tego MOJEGO MIEJSCA NA ZIEMI. Może warto było to wszystko przejść? Chociaż ten PUSTELNIK w perspektywie pozytywnie nie nastraja.... ale może on być rozstaniem przez różne rzeczy.... różne... ale dam dzisiaj temu spokój.... Najpierw niech się ÓW doskonale pasujący do mnie, TEN ODPOWIEDNI, chociaż niebezpieczny człowiek, pojawi.

Zawsze gdy na mnie spojrzysz wiedz, że jestem smutny nie dlatego (dlaczegokolwiek o czym pomyśleć możesz) ale dla czegoś innego, dalekiego, czym ty się nigdy nie trwożysz... Umrę ci kiedyś Oczy mi zamkniesz i wtedy swoje smutne, zdziwione bardzo otworzysz...
Julian Tuwim

karty stawiane 31 stycznia 2016.
PODPIS

1 komentarz:

  1. Tak gwoli wyjaśnienia: ładnych kilka lat temu pewna wróżka powiedziała mi, że mój mężczyzna będzie z daleka, że przy nim zmienię dom, na dom i całe swoje życie. Dawno to było, oj dawno. Powinno się już ze 100 razy sprawdzić. Zabawne, że moje karty powiedziały dosłownie to samo.... zagranica, ktoś odmienny, daleka droga, przeprowadzka, a ja już pewne tematy wsadziłam do skrzyneczki wróżb niespełnionych...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...