poniedziałek, 7 marca 2016

KIEDY PODEJMĘ PRACĘ?

... NA ETACIE I JAK TO BĘDZIE?

1. VI mieczy 2. VI pałek 3. MAG 4. CESARZ 5. KAPŁANKA 6. AS mieczy 7. Królowa denarów KOZIOROŻEC 8.UMIARKOWANIE 9. walet pałek 10. VIII denarów 11. IV pałki 12. IX mieczy 13. V denarów



Nie ma co się oszukiwać: nic nie jest tak jak być powinno. Jeśli gdzieś wyjadę, to to zakończy się inaczej niż planuję, niż zakładam. I owszem planuje, obmyślam strategię, ale nie wiem jak to wykonam jak to osiągnę.  Potrzebuję mieć poczucie wolności. Sukcesu nie widać żadnego... i nawet jeśli będzie mi się wydawało, że PRACA jest tuż za rogiem, to tak naprawdę będzie jedynie ułuda. I trochę lenistwo widać. Działać mam aktywnie i samodzielnie. Nie jako pomocnik czy wykonawca, ale jako aktywna silna osoba. Usidlić się nie dam, o to, to już na pewno NIE. 


Swego czasu byłam szefem, teraz niestety tak nie jest, jestem zdana na innych.  Nie wykluczone, że praca przyjdzie za sprawą kobiety, jej rola może być kluczowa, ale też karta KAPŁANKI może mnie chronić przed głupimi decyzjami. AS mieczy może mówić, że praca będzie za tydzień, za miesiąc.... I całkiem możliwe, że moje talenty, moje umiejętności, moja wiedza jednak się komuś na coś przyda. A i ja coś niecoś zrozumiem. Ogarnę temat do spodu.
Pojawi się nagle osoba ze znaku KOZIOROŻCA, albo potrafiąca korzystać z bogactwa. Cały czas będę umiejętnie łączyła przeciwieństwa. W żadne skrajne rozwiązania nie wejdę.
I bardziej spontaniczna powinnam być.... mimo wszystko. Na luzie, na spontanie... jak dziecko. Całkiem możliwe, że będę przechodziła właśnie mistrzowsko przez: nowo narodzone dziecko... Tu wyjazd, tu wnusio?
Swoim przykładem solidnej, żmudnej pracy i konsekwencji w działaniu wywrzesz pozytywny wpływ na innych.
I ograniczenie czyli V denarów kończy rozkład na pracę... KONIEC, ograniczenie. Brrr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...