niedziela, 17 kwietnia 2016

TYDZIEŃ 18 - 24.IV.2016 r.

1. VII pałek 2. IV mieczy 3. III pałki 4. AS mieczy 5. IX pałek 6. ŚWIAT 7. IV kielichów 8. KAPŁANKA 9. VII kielichów 10. VIII denarów 11. Król kielichów SKORPION 12. V denarów 13. Król mieczy WODNIK


A cóż mamy w tym tygodniu? Zasady, reguły... trzeba się ich trzymać... i działać zgodnie z nimi...
Kompletny brak swobody działania.. Brak wolności. IV mieczy mówi o zamknięciu, izolacji.... o obozie pracy, więzieniu wręcz. To też sygnał, że będę wyraźnie odizolowana od wszystkich i wszystkiego.  Czy sama będę się alienowała i odcinała, czy też okoliczności takie będą?
Swego czasu pracowałam w Niemczech... i na pracę zawsze wychodziła mi IV mieczy na pozycji 2-giej. Rzeczywiście trafnie określała rodzaj pracy, warunki. Dosłownie jako obóz pracy... Ja od siebie dodawałam "dobrowolny obóz pracy". Wszak znamienita większość przyjeżdżała z własnej woli, aby po prostu zarabiać pieniądze  na życie. Praca nie była ani łatwa, ani przyjemna.... tyle, że dawała jakieś tam pieniądze. Mało który Polak, który osiądzie na stałe w Niemczech decyduje się na taki rodzaj pracy. Zdrowie mu po prostu miłe. 

Mam myśleć o sobie i o siebie dbać... Szybko mam podjąć decyzję, kiedy przyjdzie taka potrzeba.... nie analizować za bardzo.... żadnych analiz, rozmyślań, jak działać to szybko.... Za dużo myślę, za dużo mam wiedzy.... dosłownie jak WALIZKA jestem wiedzą napakowana.  To trochę pachnie defektem... a niech to !!! No prawda jest, że czasami nadmiar wiedzy jest nie wskazany.... bo za debiliczną osobę się nie mam.  Na partnerów, na ludzi obok mogę liczyć, są moja ostoją, są pewni... zasługują na zaufanie. Na wyniku mam kartę ŚWIAT. To karta spełnienia, osiągnięcia celu. To jedna z piękniejszych kart, wieszcząca same pozytywne rzeczy.
Karta Świat jest symbolem Całości-Pełni. We wróżbach oznacza, że pewien fragment świata osiąga swoją pełnię, całość, doskonałość. W większości przypadków wyciągnięcie karty Świat jest najlepszą wróżbą, jakiej można sobie życzyć. Jest ona oznaką, że nasze dzieła, prace i wewnętrzne psychiczne procesy dobiegają swojego kresu - że cel jest właśnie osiągany.Karta Świat jest szczególnie pomyślną wróżbą przy takich przedsięwzięciach, które mają na celu budowanie pewnego wycinka świata, nadawanie mu trwałego i doskonałego kształtu. A więc kiedy budujemy dom, urządzamy mieszkanie, piszemy książkę (lub prace dyplomową) - i w mnóstwie innych przypadków.
Piękna karta... powinnam się jedynie cieszyć. A jej super wymowę podkreśla IV kielichów, która mówi, że spełnią się moje marzenia i pragnienia. Nic dodać, nic ująć... SUPER. A ja w tym wszystkim pozostanę taka sama, będę sobą.... KAPŁANKA może również mówić, że idę jakąś swoją ściśle obraną drogą...i w żaden sposób z niej nie zboczę.... 
Natchniona, w stanie zauroczenia będę lub przynajmniej w wielkiej sympatii do całego świata... bo nijak nie przechodzi mi przez myśl jakaś konkretna osoba.
Pokażę innym jak się pracuje, jakim należy być solidnym i wytrwałym... cokolwiek chce mi powiedzieć ta karta, nie brzmi negatywnie... Rozmywa się osoba ze znaku SKORPIONA.... albo może jakiegoś "wielkiego bossa" zobaczę jako przeciętniaka? Rozczaruje mnie totalnie? Zobaczymy.... Nad całością góruje V denarów... karta ograniczeń... zapewne swoje cele będę osiągała za pomocą skromnych środków finansowych... a może skromna mam być? Tak przyszło mi do głowy.... Zobaczymy. W perspektywie osoba ze znaku WODNIKA, albo prawodawca, pracodawca, przywódca itp.itd.

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...