sobota, 11 lutego 2017

ZAUFAĆ KARTOM?

Droga pani Ellu, długo wahałam się, żeby do pani napisać z prośbą o karty. Czytam pani bloga od jakiegoś czasu, ale nie wiem czy wróżby się sprawdzają i czy warto patrzeć w przyszłość. Gdyby pani mogła zobaczyć, co czuje do mnie pewien mężczyzna, to może bym zaufała kartom. Pozdrawiam Ewa

Droga EWO,
Rozumiem, że chcesz mnie po prostu przetestować.  Zapewne dokładnie wiesz co do Ciebie czuje PEWIEN MĘŻCZYZNA. Tyle, że jest mały drobiazg, że czasami słyszymy wyznania, ale niekoniecznie są one zgodne z prawdą. Nie słowa się liczą, ale czyny. Ufam, że PEWIEN PAN udowodnił Tobie swoje uczucia konkretnymi czynami. Absolutnie, nie bierz do siebie tego co napisałam, to taka moja dygresja, w dużej mierze podyktowana rozmową jaką dzisiaj odbyłam z pewną potrzebującą pomocy panią. 
Nie żyjemy w próżni, żyjemy wśród ludzi, którzy  jakby nie było mają duży wpływ na nasze życie, na nasz związek, na nasze relacje z innymi ludźmi. Sama wiesz, że czasem jedna wredna plotka rozbija nawet małżeństwa.  Niejedno pomówienie pozbawia kogoś pracy itp. itd. 
A jak to jest z kartami?  Cóż, wystawiamy się w pewnym sensie na przypadek, bo oto ktoś tasuje karty, rozkłada i coś tam wychodzi w rozkładzie.  A skoro nie ma przypadków, to karty wyszły właśnie takie, a nie inne. Na ile trafne, to też jest kwestia interpretacji owego przypadkowego zbioru kart, przez stawiającego karty. 
Czy warto stawiać karty? To zależy od Twojej potrzeby i też w jakim momencie życia jesteś. Na pewno nie szuka pocieszenia osoba, której wszystko się układa... bo prawda jest taka, że z porad korzystają najczęściej osoby stojące na zakręcie, przed jakimś wyborem itp. itd. Jeśli się układa dzisiaj, to po usłyszeć, że za rok czy dwa wszystko się zawali? Jak się zawali, to wtedy będziesz szukała porady czy wsparcia.

No, ale do rzeczy, zobaczmy: co też czuje do Ciebie PEWIEN PAN?

1. VI kielichów 2. SIŁA 3. V kielichów 4. VIII pałek 5. IX kielichów 6. MAG 7. VIII kielichów 8. III kielichów 9. RYDWAN 10. walet kielichów 11. Królowa denarów KOZIOROŻEC 12. Królowa pałek BARAN 13. Rycerz kielichów RYBA

 No i mamy wszystko jak na talerzu. VI kielichów mówi, że PEWIEN PAN Ciebie kocha, dba o Ciebie, odsuwa wszelkie problemy i bierze je na swoje barki. Nie bardzo podoba mi się SIŁA w negatywie, mówi bowiem o jego osłabieniu. To trochę sytuacja taka, że on może gdzieś tam w podświadomości wie, że związek z Tobą pozbawia go mocy i siły, ale dlaczego? Może jesteś od niego silniejsza psychicznie? Może sporo wymagasz czy oczekujesz? A może po prostu masz nad nim pełną władzę? PEWIEN PAN w dużej mierze kieruje się uczuciami, które w żadnym razie nie są letnie.  Ja bym powiedziała, że jesteś w stanie nim manipulować i trochę grać na jego uczuciach, którym on się trochę jak bezwolne ciele poddaje. 
On jest trochę asekurantem, i gdyby COŚ działo się nie tak, to jak struś chowa głowę w piasek i nie widzi wtedy zagrożenia. W jego przeszłości, czy w waszej, jest jakby COŚ niedokończonego, COŚ wisi nad wami... a któreś z was COŚ tam nie do końca pozamykało. 
IX kielichów jest kartą silnych i trwałych uczuć. Tak więc, jeśli COŚ was rozdzieliło VIII pałek, to nie zmieniło NIC w uczuciach, bo one tak czy siak są silne i trwałe. 
MAG wskazuje na działanie i to twórcze, więc wygląda na to, że PEWIEN PAN umiejętnie pracuje nad waszym związkiem czy relacją.  Ta karta też mnie upewnia w przekonaniu, że jesteś dla niego ważna i ustawił Ciebie na piedestale.  Właściwie, jakby żył dla Ciebie. Trochę górnolotnie, ale tak to wygląda.
VIII kielichów wskazuje na awanturę, jakąś wymianę zdań, ale trochę podniesionym głosem. Tyle, że ta awantura wiele zmieni.  I albo wasz związek przeżyje kryzys, albo owe niedokończone z przeszłości sprawy się wyjaśnią, albo niestety wasza relacja nie rozpadnie. Pod rozpadem bym się nie podpisała, raczej pod oczyszczeniem. Dlaczego napisałam: albo, albo? Bo taki jest sens VIII kielichów
III kielichów na pozycji 8-ej, czyli na rzeczach stałych i niezmiennych, mówi, że stałej MIŁOŚCI, o tym, że PEWIEN PAN kocha Ciebie i to bardzo i nie wygląda na to, żeby COŚ się w tej materii zmieniło. Zakładam więc, że COŚ z przeszłości sobie wyjaśnicie po prostu i będzie spokój. Trochę wysiłku, trochę mądrego podejścia i będzie rzeczywiście kryształowo czysto i bez żadnych obciążeń. 
To oczyszczenie po awanturze czy pyskówce, bardzo pozytywnie wpłynie na was oboje i na osoby, które znajdują się w waszym otoczeniu.  Trochę aktorstwa widzę, ale w sensie udawania bardziej, schowania się za maską pozorów, ale na pewno nie jest to udawanie w sensie: kłamstwo, oszustwo itp.
W perspektywie duże znaczenie RYBKI widzę, albo usilną próbę uwiedzenia i omotania jednej strony przez drugą.
Cóż, kochana EWO, to zobaczyłam w kartach, a fantazji nie chcę snuć żadnych. Tylko tyle i aż tyle.
Z tego wszystkiego najistotniejsze jest to, że PEWIEN PAN Ciebie kocha. I tym optymistycznym akcentem... do, mam nadzieję... komentarza.
Sama oceń czy warto korzystać z wróżb.

Cieplutko pozdrawiam


PODPIS

1 komentarz:

  1. Dobry wieczór pani Ellu. Czekałam niecierpliwie na pani wróżbę. Czytałam ją z wypiekami na twarzy, bo bardzo się bałam tego co przeczytam. Nie byłam pewna uczuć tego mężczyzny. Chciałam przeczytać, że to co mówi jest prawdą i bałam się, że napisze pani, że on mnie nie kocha.
    Ta wróżba była testem dla mnie, bo ufam swojej intuicji, ale mogę się przecież mylić. Ma pani rację, bo w przeszłości jest jedna sprawa, która została nie zamknięta.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem tego co pani zobaczyła w kartach.
    Czy może pani zobaczyć w wolnej chwili co mnie czeka do końca tego roku. Z góry bardzo dziękuję. Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...