poniedziałek, 24 kwietnia 2017

TYDZIEŃ 24 - 30 kwiecień 2017

1. Król kielichów SKORPION 2. III mieczy 3. WISIELEC 4. IV pałek 5. VII denarów 6. IV denarów 7. IX pałek 8. ŚWIAT 9. IX mieczy 10. WIEŻA 11. VII pałek 12. CESARZ 13. VI denarów

I w końcu niecierpliwie wyczekiwany tydzień!!!!!  POWRÓT DO DOMU !!!! Po prawdzie na wyniku powinna pojawiać się jakaś karta ruchu, ale zadowala mnie ŚWIAT na pozycji 8-ej. Czym on emanuje? Zmianą, to na pewno, ale też mówi, że jestem częścią większej całości. Jakiej? O tym zapewne przekonam się w tym tygodniu właśnie. III mieczy wskazuje, że będę parła do celu bezwzględnie i bez żadnych sentymentów. Może powiem, że było cudownie i, że wrócę, ale wcale nie będę miała takiego zamiaru?  Mechanicznie i rutynowo będę wykonywała swoją pracę, chociaż dni będę liczyła jeszcze niecierpliwiej.  Za bardzo nie mam co się wkręcać, właściwie, to powinnam się zawiesić i dobrze zorientować we wszystkim dookoła. Może wtedy odkryję jakieś ukryte rzeczy?  
Pojawi się również jakiś SKORPION, albo jakiś całkiem przyzwoity i dobry szef? Wiele od niego będzie zależało w tym tygodniu. Poczekamy, zobaczymy, co się zadzieje wraz z pojawieniem się owego "szefa". Na partnerskiej pojawiła się VII denarów. To karta osób, które bardziej obserwują niż pomagają. Może i rzucą jakieś hasło, może i coś podpowiedzą, ale decyzja i tak będzie należała do mnie.  
IV denarów jest kartą posiadania, najczęściej pieniędzy. Mówi też o zwiększeniu moich wpływów i mojego znaczenia. Zobaczymy gdzież to  ja owe wpływy zwiększę. Opiekę sobie odpuszczam  i po prawdzie to będzie jej KONIEC.  Zapewne wrócę do tematu jak będę miała taką potrzebę. Dobrowolnie i bez wyraźnego powodu, jakoś nie mam na nią ochoty. Kiedy poczuję, że mój portfel robi się coraz bardziej płaski, wtedy jak najbardziej wyruszę nawet i 900 km w głąb Niemiec. 
 IX mieczy wskazuje, że mistrzowsko przejdę przez oczekiwanie na wolność. Co to jest 5 dni!!!!!! - Dam radę. Wytrzymam!!!! Ja zyskam wolność, ale KTOŚ wiele straci...... o tym mówi WIEŻA na pozycji 10-tej. Kto wie, może moje podopieczna trochę się zasmuci moim wyjazdem?
Ciekawe jest przesłanie IX pałek. Mówi ona, że w tym tygodniu odnajdę COŚ, czego tak naprawdę nigdy nie zgubiłam, co zawsze miałam i posiadałam. Hmmm.
Nad całym rozkładem góruje CESARZ, który mówi: Rozważ cały rozkład kart pod katem, jakie z niego rady wynikają dla władcy sprawującego władzę i ponoszącego odpowiedzialność.
Pojawiająca się w perspektywie VI denarów mówi, że w przyszłości czyli najprawdopodobniej już w przyszłym tygodniu: odniosę sukces zawodowy.
Zobaczymy jak to będzie. Ja w każdym razie skupiona jestem na powrocie do domu i to jest dla mnie najważniejsze. Reszta nie ma żadnego znaczenia. Póki co. 


PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...