środa, 31 maja 2017

CZERWIEC 2017

IV mieczy - ROZEJM
Dla mnie jest kartą konkretnych ustaleń i sfinalizowania  umowy. Po mediacjach i negocjacjach ustalamy wspólny konsensus. Zawsze, ale to zawsze oznacza konkretną umowę ustną bądź pisemną.  To wprowadzenie harmonii do naszego życia na zasadzie rozsądnego kompromisu.
1. IV mieczy 2. WIEŻA 3. X kielichów 4. walet pałek 5. walet mieczy 6. X pałek 7. GŁUPIEC 8. II mieczy 9. walet monet 10. VIII pałek 11. Rycerz mieczy BLIŹNIAK 12. Królowa mieczy WAGA 13. VII mieczy

Zabawne, nad całym miesiącem góruje IV mieczy i również ta karta, rozpoczyna cały rozkład z 13-tu kart. Cóż oznacza IV mieczy? Rozejm, porozumienie, dogadanie się. To karta formalizacji, konkretnych umów.                                                                                                              IV mieczy

Całkiem możliwe, że będę prowadziła negocjacje w jakiejś konkretnej i istotnej dla mnie umowie na przykład. Walet monet sugeruje, że będę niezastąpiona i zapewne z tego powodu sporo ugram dla siebie. Ufam, że wynegocjuję jakieś korzystne dla mnie warunki umowy, że to właśnie o to, będzie chodziło. II mieczy wskazuje, że będę nastawiona pokojowo, a i trafię na partnerów, którzy będą myśleli podobnie jak ja. Jednym słowem POKÓJ. WIEŻA wygląda brzydko, pachnie ogromną stratą. Jeżeli liczę na COŚ lub na KOGOŚ, to mogę się ogromnie zawieźć. Na nikim nie powinnam wywierać presji, a najlepiej, żebym się zawiesiła i nie działała w ogóle; bardziej przyglądać się mam, a jak owa WIEŻA zadziała zbyt mocno, to powinnam się wycofać po prostu.  Na partnerskiej usadowił się walet mieczy. Wskazuje na osoby nieszczere, kłamliwe, które poza moimi plecami się najnormalniej w świecie będą ze mnie śmiały. Ja już mam skojarzenie z opieką na którą jadę. Będę pracowała z pewnym małżeństwem, które niestety będzie wredne. Wredne, bo nieszczere, wredne, bo kłamliwe i jeszcze wyśmiewające mnie. Nie ma nic gorszego jak kontakt z takowymi osobnikami. Brrr. Już mnie trzęsie. 
Na wyniku mam X pałek. Czym emanuje ta karta? Tyranią i zastojem, ale też zwycięstwem i zdominowaniem wszystkich. Tak więc, najnormalniej w świecie utnę owe śmiechy i chichy waleta mieczy. A cio się będę szczypać. Oczywiście, ja narysowałam scenariusz pracy na opiece, ale niekoniecznie w tym może być rzecz. 
Pojawiający się na pozycji 7-ej GŁUPIEC, może mówić, że ludzie prości czymś mnie z nagła zainspirują, ale również może wskazywać na nagłe pojawienie się głupeczków w moim życiu. Zobaczymy. Jakoś wszystko przejdę po mistrzowsku, bo tak po prawdzie kierowała się będę swoim interesem, a mój interes, to zarobić pieniądze. 
Na pewno przetrę jakiś szlak... Ciekawe jaki? I kto na tym zyska?
Nad całym rozkładem góruje Królowa mieczy. Ta karta może mówić o wpływie osoby ze znaku WAGI, ale również może mówić o rozmowach, gadaniu, plotkowaniu również. 
VII mieczy w perspektywie mówi o opisywaniu sprawy, problemu. Cóż, pogadam sobie, poopowiadam.... Tylko tyle. 


PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...