poniedziałek, 15 maja 2017

TYDZIEŃ 15 - 21 maj 2017 r.

1. KAPŁAN 2. MAG 3. IX denarów 4. II pałki 5. V pałek 6. UMIARKOWANIE 7. SĄD 8. II denarów 9. KAPŁANKA 10. IV kielichów 11. III pałki 12. ŚMIERĆ 13. III denarów

Rozkład rozpoczyna KAPŁAN.  Czym ON emanuje? Na pewno moralnością i zapewne wskazuje na bardzo istotną rolę osoby o takim podejściu do życia; osoby, która posiada zasady; kogoś, kto stara się pozytywnie wykonać ważne zadania. 
Karta najczęściej wskazuje na pojawienie się jakiejś wybitnej jednostki. 
MAG w negatywie wręcz błaga, żebym się za bardzo nie ekscytowała i nie podniecała, może pojawieniem się owego KAPŁANA na przykład? 
IX denarów jest kartą wydobywania na jaw sekretów i tajemnic. Może mnie ona namawiać, żebym siebie umiejętnie sprzedawała lub, abym starała się odkryć rzeczy ukryte dla ludzkiego (czytaj - mojego) oka. 
Bez wątpienia moimi partnerami w tym tygodniu będą osoby agresywne i kłótliwe. Na ile będą mi pomocne, a na ile szkodliwe, wydarzenia tego tygodnia wyświetlą mi dokładnie. UMIARKOWANIE to pogodzenie. Może dotyczyć każdej sfery mojego życia. To może być na przykład pogodzenie się z jakąś osobą, albo wybranie drogi środka przy okazji konfliktu z ową agresywną osobą. W każdym razie, UMIARKOWANIE wskazuje na korzystne i pomyślne sprawy. SĄD wskazuje na zupełnie niespodziewane odrodzenie jakichś dawnych planów czy pomysłów.  Może, podkreślam może, wskazywać na nagły powrót do przeszłości.
II denarów wskazuje na to, że muszę być formalna i działać mam zgodnie z prawem, jednocześnie muszę brać pod uwagę jakieś zależności prawne. 
W pytaniach o pracę, interesy, każe pamiętać o przepisach prawa i o tym, że trzeba mieć porządek w papierach. Zaleca też szukać znajomości wśród porządnych ludzi, takich, którym banki chętnie udzielają kredytów. W pytaniach o zdrowie, każe ściśle stosować się do tego, co lekarz zapisał w recepcie.W pytaniach o miłość, każe formalnie uregulować swoje związki z ukochanym - czyli po prostu iść do ślubu.Często ta karta mówi o stałych, trwałych związkach w miłości. Można powiedzieć, że jest to karta starych małżeństw, czyli takich par, które od lat znają się na wylot i zdążyły zgromadzić wspólny majątek, wspólne mieszkanie, i razem dzielą odpowiedzialność za dom i za dzieci.

Zapewne dzięki wydarzeniom tego tygodnia, poznam dokładnie swoje potrzeby i swoje oczekiwania. Dokładnie tak,  wpłyną na mnie wydarzenia tego tygodnia. Wygląda na to, że moi bliscy bardzo się ucieszą z pewnych wydarzeń, nie tylko ja. 
Ja bardziej będę na próbie zrozumienia siebie i swoich najtajniejszych pragnień.
Cały tydzień będzie trochę na karcie ŚMIERCI. Nie wiem czy mam traktować tą kartę jako transformację czy też,  wciąż mam pamiętać o jakiejś stracie czy też możliwości straty. A może najnormalniej w świecie STRATA jakiej doznam lub doznałam kiedyś, będzie motywem przewodnim tego tygodnia?
W perspektywie pojawiła się III denarów. To karta pracy. Ciężkiej, trudnej, wytrwałej, ale skutecznej.
Całkiem możliwe, że za sprawą KAPŁANA zajdą takie wydarzenia, skutkiem czego będzie moje odrodzenie, a w perspektywie praca. Jakby nie było, nad całym rozkładem góruje karta transformacyjna - ŚMIERĆ.  
Tak w ogóle, rozkład pełen jest ARKAN WIELKICH:  
- UMIARKOWANIE, - KAPŁAN, - MAG, - SĄD, - KAPŁANKA. 
Uważam więc, że będzie to bardzo znaczący tydzień. 
Na szczęście chroni mnie KAPŁANKA, więc, się nie lękam. Cóż, poczekamy i zobaczymy co się wydarzy.

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...