poniedziałek, 8 maja 2017

TYDZIEŃ 8 - 14 maj 2017 r.

1. VIII mieczy 2. walet pałek 3. Królowa denarów KOZIOROŻEC 4. AS mieczy 5. AS denarów 6. CESARZOWA 7. DIABEŁ 8. Rycerz monet PANNA 9. IX mieczy 10. Rycerz kielichów RYBA 11. Rycerz pałek STRZELEC 12. walet monet 13. II kielichów

Ledwie co, odtajałam, a tu masz... wygląda na to, że szykuje mi się wielka zmiana lub daleka droga w nieznane. 😉
VIII mieczy to daleka droga, to zagranica, to cudzoziemcy. Na pewno ta karta wskazuje na ruch i przemieszczanie się w przestrzeni. Nie podoba mi się walet pałek w negatywie, wskazuje bowiem na pojawienie się w moim życiu wichrzycieli i ryzykantów, którzy niekoniecznie będą dla mnie pozytywne. W pewnym stopniu karta wskazuje również na negatywną rolę dzieci. Wkurzą mnie? Coś wywleką na wierzch, albo mnie zwyczajnie zdołują? Mam być rozsądna mimo wszystko i też... mam sobie kupić to, na co mam ochotę. A cio, . Dlaczego nie? W końcu czy ja ciągle muszę myśleć? Czy ja ciągle muszę dogrzebywać się do dna i rozumieć wszystko i wszystkich? JA NIC NIE MUSZĘ. Przecież Świat mówi: KOCHAM CIĘ

Na partnerskiej mam osoby, które dopiero co zaczynają jakiś biznes, czy jakiś inny temat. Mimo wszystko poczuję się spełniona, zadowolona i usatysfakcjonowana. Za cokolwiek się nie wezmę odniosę satysfakcję. Więcej mi nie trzeba!!!!
Zupełnie nagle i niespodziewanie popadnę w niewolę i jeszcze będę musiała udawać, że jestem z tego powodu zadowolona. Jakby normalne i życiowe. Sporo urzędowych spraw będę musiała załatwiać i może (ufam) właśnie z tego powodu będę musiała usiąść za kółkiem. Oby. Na pewno pomimo uwiązania, które sygnalizuje DIABEŁ, nie dam się uwiązać. Skutecznie będę chroniła swoją wolność.  Cały tydzień będę kierowała się swoim interesem, ale z końcem tygodnia poczuję się zadowolona i w relacji miłosnej. Ja pod postacią II kielichów często widzę miłe spotkania w gronie rodziny. Będę miła i serdeczna dla innych. 
Wygląda więc, na to, że tydzień będzie w miarę sympatyczny i minie spokojnie, chociaż zapewne za kółkiem. VIII mieczy niekoniecznie musi wskazywać na realny, daleki wyjazd, ale już na jakiś realny kontakt z cudzoziemcami, który poskutkuje jakimś wyjazdem w przyszłości.
A jak będzie? Zobaczymy.


PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...