niedziela, 2 sierpnia 2015

TAKIE TAM I KILKA WRÓŻB

Rzadko piszę. W ogóle nastroju nie mam. Muszę się wziąć w garść.
Dzwoniła MOJA WARSZAWA.  Wychodzi na to, że się o mnie martwi. Zabawne, ma tyle zrozumienia dla mnie. Jak nigdy. Nie truje. Nie męczy. Jakie to do niego nie podobne!!!
 Moja koleżanka cierpi, bo porzucił ją facet. Rozumiem jej ból i cierpienie.  Rozumiem, ale już skamlenia i błagania, nijak nie rozumiem. Włącza się u mnie pogarda. 
Godność przede wszystkim. W miłości mamy godność?  Może ona lepiej, to wszystko rozumie niż ja? Trzeba się szmacić? ale mieć faceta!!!  
Ezoterycznie i nie tylko,

W filmie "Lekarstwo na miłość" Kalina Jędrusik mówi tak: "tak nisko jeszcze nie upadłam": i za chwilę mówi: "wolę być amoralna niż głupio nieszczęśliwa".
Sama już nie wiem, co jest dobre.

Czy PEWIEN PAN pojawi się jeszcze w moim życiu?

1. III kielichów 2. AS pałek 3. walet pałek 4. Królowa pałek BARAN 5. ŚMIERĆ 6. IX mieczy 7. DIABEŁ 8. walet kielichów 9. KAPŁANKA 10. II kielichów 11. AS denarów 12. SĄD 13. GŁUPIEC

Powiedziałabym, że jednak NIE. Coś u niego dobrze nie jest. ŚMIERĆ na partnerskiej... to jednak śmierć. Niebezpieczny człowiek i wokół niego jedno wielkie nieszczęście.
Emocjonalne poruszenie. Nadmiar uczuć, który się przelewa i nie mieści w przyjętych do tej pory ramach życia. Przy tej karcie nie wolno radzić, by ktoś patrzył na świat chłodnym okiem, bo to po prostu jest niemożliwe! Karta sprzyjająca zakochanym - i artystom tworzącym z głębi serca.
Ludzie, z którymi jesteś blisko związany, są źródłem poważnych niebezpieczeństw, które mogą dotkną ich samych, ciebie, lub obie strony.
Coś, co teraz wydaje się przyjemnością, niespodziewanie zamieni się w niewolę. Hmm

Czy i kiedy zobaczę się z PEWNYM PANEM?

1. II kielichów 2. AS denarów 3. II mieczy 4. SŁOŃCE 5. V pałek 6. IV pałki 7. VI kielichów 8. SIŁA 9. walet pałek 10. Królowa pałek BARAN 11. VIII denarów 12. II pałki 13. VII mieczy

Hmm. Jesteś na najlepszej drodze do sukcesu! Nieoczekiwanie wpadnę w jego ramiona?

Stosunek PEWNEGO PANA do mnie dzisiaj?
1. walet mieczy 2. II mieczy 3. SŁOŃCE 4. V pałek 5. SĄD 6. X kielichów 7. IV pałki 8. IV kielichów 9. VI kielichów 10. SIŁA 11. walet pałek 12. VIII kielichów 13. III kielichów

facet jest w wielkim pomieszaniu. I na pewno nie przy mnie, relacja zakończona. On tworzy dom, skupia się na nauczaniu innych. Postąpił w agresywny sposób, za szybko zadziałał i to mu ciąży. Chciałby wrócić do dawnego układu, jakby wracał na dawne tory. Na wyniku X kielichów...  IV pałek otrzymanie tego, co chce? Nieprzewidziane ułatwienia, pomoc wysoko postawionych osób. Los bardzo chce, abyś jak najszybciej doprowadził do końca swoje przedsięwzięcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...