sobota, 6 stycznia 2018

PIRAMIDA LOSU na rok 2018

Przyznaję, że tegoroczna PIRAMIDA LOSU, niekoniecznie mi się spodobała. Wbiła mnie nawet w przygnębienie... Miałam nadzieję, że karteczka z zapisanym wynikiem PIRAMIDY, gdzieś mi się zagubiła i postawię sobie nową, która okaże się cudowna i wspaniała, ale niestety... odnalazła się w CZARO-MAROWNIKU czyli kalendarzu na rok 2018. 
ezoterycznie i nie tylko


Cóż, wszystko trzeba przeżyć, nawet smutne i złe dni. Nikt nie powiedział, że życie składa się jedynie z cudownych i radosnych chwil... Faktem jest, że oczekujemy najczęściej wspaniałych i dających nadzieję wróżb. Może dlatego znajoma wróżka, każdemu wróży mniej / więcej to samo. Samotnej osobie - idealnego partnera, biednej - pieniądze. I to na biegu!!!  Ja, tak bez mała od 6-ciu lat, NIE, co ja piszę!!! już od 7-iu lat (w końcu mamy już 2018 rok) - mam karcianego narzeczonego. Fakt, że sypiam z pilotem, nie oznacza, że narzeczonego mam!!! Och, ta niechęć do mojej koleżanki wróżki... Muszę się zdyscyplinować, bo trzeba ludzi akceptować takimi, jakimi są, a COŚ mi w tej materii, wyraźnie szwankuje. 
Ale do rzeczy, czyli do opisania mało optymistycznej PIRAMIDY LOSU na rok 2018.

OBECNA SYTUACJA 


2 - OGRODZENIE 
Samotność i ograniczenia. Wokół mnie ponura i zła atmosfera. Mam masę wątpliwości i nie umiem podjąć decyzji. Nie potrafię bądź nie umiem okazać uczucia i stąd biorą się nieporozumienia.  Bądź ostrożna i czujna. Jeśli czegoś nie dopilnujesz, konsekwencje mogą być bardzo nieprzyjemne!!!
GŁOS SFINKSA - gęste chmury gromadzą się nad moją głową, zbierz siły i nie upadaj na duchu.

4 - RÓWNOWAGA 

Moje życie biegnie spokojnym nurtem, nic nie narusza harmonii i ustalonego porządku. Unikaj konfrontacji, raczej wycofaj się i przeczekaj. To nie jest czas walki, a uspokojenia. Ciesz się miłymi chwilami, o przykrościach nie myśl.  Wykorzystaj swoją świetną formę fizyczną i energię!!!

GŁOS SFINKSA - dobry czas, zdołasz uciec przed każdymi przykrościami.

OTOCZENIE I JEGO WPŁYW 


9 - SĄD  - ŻMIJA ZYGZAKOWATA
Wkrótce otrzymam nienajlepsze wiadomości, ktoś mi dokuczy, skrytykuje, albo zdradzi. Parę osób próbuje mną manipulować. Żmija nakazuje, abym samodzielnie podejmowała decyzje i działała. Słuchając rad, ryzykuję wybór złej drogi. Nie mogę pozwolić aby inni wchodzili mi na głowę.
GŁOS SFINKSA - miej oczy otwarte, by uniknąć ukąszenia żmii. Bądź konsekwentna.

14 - NOWINY 
Ktoś zwróci się do mnie, dostanę list. Powinnam dowiedzieć się jak najwięcej o tej sprawie. Nowiny będą od kobiety. Zapowiada się dużo dobrego. Zacznę coś zmieniać na lepsze.



SPRAWY ZAWODOWE 

20 - ZMIANA (RA)
Moje życie stanie się inne niż dotychczas. Zbiorę owoce tego, co dawno temu zasiałam. Pole RA opiekuje się handlem i biznesem, wiąże się ze zmianami np. pracy, także przeprowadzką. Przede mną obiecujące rozmowy, na których wyniki nie będę musiała długo czekać.
GŁOS SFINKSA - Jeśli jestem gotowa przeskoczyć Nil, nie grozi mi nic złego. Podejmij ryzyko.

23 - OSZCZĘDNOŚĆ 
Pole reprezentuje majątek, sprawy finansowe. Nakłania do większej rozwagi. Ktoś może namawiać mnie na jakieś transakcje, pożyczkę, spółkę. Będę miała do czynienia z pracownikami banku, adwokatami, urzędami. To czas umów, negocjacji na których mogę stracić.
GŁOS SFINKSA - Zostań tam gdzie jesteś. Ostrzeżenie przed pochopnymi decyzjami.

25 - PODWYŻKA -  FLUIDY ZAWODOWE
Czekają mnie dobre nowiny dotyczące spraw finansowych. Jeśli marzę o podwyżce, dostanę ją i to większą, niż myślę. Jeśli nie dostane jej w najbliższym czasie, nastąpi to później. Jeśli mam jakiś dobry pomysł, może okazać się prawdziwą żyłą złota. Powinnam szybko go realizować. 
GŁOS SFINKSA - Dla dobrego siewcy żniwa będą obfite.

27 - BICZ - SPRAWIEDLIWOŚĆ
Będę musiała stawić czoło trudnej lub drażliwej sytuacji. Nie mam próbować szukać dróg na skróty i mam nie ufać ludziom, którzy proponują łatwe rozwiązania. Przy kłopotach sercowych, BICZ niestety nie wróży nic dobrego. Na rozwiązanie kłopotów będę musiała poczekać nawet pół roku. Jeżeli będę w trakcie sprawy sądowej, utknie ona w martwym punkcie.

ZDROWIE I KONDYCJA FIZYCZNA 

30 - GWIAZDA - UZDROWIENIE
to pole otoczy mnie opieką, uleczy rany  fizycznie i psychiczne. wzmocni siły obronne. Jeśli ktoś chce mnie skrzywdzić, to nie mu się nie uda. GWIAZDA jest wróżba obfitości i poprawy sytuacji życiowej. Poczuję się bezpieczniej, znajdę pomoc. Przekonam się, że nie jestem sama.
GŁOS SFINKSA - dobra gwiazda czuwa nad tobą, spodziewaj się darów losu.


35 - WĄŻ - CIERPIENIE
Pole węża zwiastuje smutne wiadomości. Reprezentuje przeznaczenie, którego nie można uniknąć. Sytuacja nie będzie jednak tak zła, jak ją ocenię w pierwszej chwili. To nie pora na pogrążanie się w rozpaczy, trzeba raczej działać. Wówczas wszystko dobrze się skończy
GŁOS SFINKSA - kto pragnie otworzyć swe serce, ryzykuje, że ktoś może zadać mu cios.

UCZUCIA 

40 - HARMONIA - OPIEKUŃCZE RAMIONA
Pole zwiastuje ważne wydarzenia. Potężny konflikt, a potem pojednanie. W Twoim związku źle się dzieje. Dzielą was różnice zdań w podstawowych sprawach. Po burzach się odnajdziemy i zapomnimy o złej przeszłości.  Osobom samotnym, ktoś bliski sprawi przykrość.
GŁOS SFINKSA - Jeśli oddasz swe serce, droga przed Tobą będzie prosta, a niebo bezchmurne.


PRZEZNACZENIE 

43 - KRZYŻ ŻYCIA  
Życie zacznie się kręcić w szalonym tempie, zapomnę o stagnacji. Bogini Hator pomaga wyzwolić się z okowów złej przeszłości, zapomnieć o tym, co bolesne. Pole nakłania mnie, abym próbowała odkryć swój szósty zmysł. Nie analizuj, dopuść do głosu intuicje. Hator opiekuje się mną... zsyła dobre chwile i miłe spotkania.


46 - PODRÓŻ 

Skacząca ŻABA zapowiada ruch: może to być przeprowadzka, zmiana pracy, daleki


wyjazd, służbowe przeniesienie. Może przepowiadać zmianę miejsca zamieszkania kogoś bliskiego. To pole zmusza do zmian. Może symbolizować znajomość z obcokrajowcem. Kontakty służbowe. ZAGRANICA?
GŁOS SFINKSA - Szczęście jest tam gdzie cię nie ma. Wyruszaj wiec na poszukiwania.

49 - RĘKA I TWARZ HATOR -  SPOTKANIE
Przede mną czas ożywionego życia towarzyskiego. Poznam interesujących mężczyzn i rzucę się w wir przygód i romansów. W miłości czekają mnie same szczęśliwe wydarzenia. Poznam smak namiętności. Osoby z najbliższego otoczenia będą mi życzliwe, przekonam się o tym.
GŁOS SFINKSA -  Spotkasz kogoś podobnego do siebie, nie lekceważ tej znajomości.

PRZESŁANIE PIRAMIDY 

53 - MĄDROŚĆ  
Wewnętrzna przemiana oraz życiowy rozwój. Będzie się to wiązać z podróżami, przeprowadzką lub zmianami na gruncie zawodowym. Jeśli do tej pory miałam wrażenie, że na mojej drodze piętrzą się trudności, teraz to się zmieni. Mam szanse zrealizować swoje marzenia.
GŁOS SFINKSA - osiągnęłaś punkt zwrotny, przezwyciężysz przeszkody i pójdziesz na przód. 

56 - EGOISTA - STAŁOŚĆ I PEWNOŚĆ 
W przeszłości bliscy decydowali za mnie i dokonywali wyborów, które często mi nie odpowiadały. Miałam wrażenie, że jestem jak łódka bez wioseł na wzburzonym oceanie. Pole przepowiada, że nadszedł czas zmiany. Zacznę mówić NIE. Nie poddawaj się wpływom rodziny, przyjaciół i współpracowników.  Żyj po swojemu i nie bój się decydować!!!!


***********
NA UCZUCIA

40 - HARMONIA - OPIEKUŃCZE RAMIONA
Pole zwiastuje ważne wydarzenia. Potężny konflikt, a potem pojednanie. W Twoim związku źle się dzieje. Dzielą was różnice zdań w podstawowych sprawach. Po burzach się odnajdziemy i zapomnimy o złej przeszłości.  Osobom samotnym, ktoś bliski sprawi przykrość.
Głos Sfinksa - Jeśli oddasz swe serce, droga przed Tobą będzie prosta, a niebo bezchmurne.

NA SPRAWY ZAWODOWE

17 - MUMIA KOTA - PORAŻKA
Poczuję się jak w pułapce. To pole hamuje ambicje i możliwość działania. Ważna rozmowa skończy się przegraną, kontrakt zostanie odwołany, projekt spali na panewce. MUMIA KOTA ostrzega przed utratą pracy lub awansu. Muszę przeanalizować swoje błędy. potraktować porażkę jak życiową lekcję.
Głos Sfinksa -  Nil przybiera, uciekaj przed potopem i zaczekaj na odpływ (lepszy czas). 



20 - ZMIANA (RA)


Moje życie stanie się inne niż dotychczas. Zbiorę owoce tego, co dawno temu zasiałam. Pole RA opiekuje się handlem i biznesem, wiąże się ze zmianami np. pracy, także przeprowadzką. Przede mną obiecujące rozmowy, na których wyniki nie będę musiała długo czekać.
GŁOS SFINKSA - Jeśli jestem gotowa przeskoczyć Nil, nie grozi mi nic złego. Podejmij ryzyko.

PRZEZNACZENIE

47 - SĄD - Bohater i Kobra
Muszę się przygotować na poważne konflikty i rozczarowania. Wróżba nakłania do zmiany zdania o pewnych ludziach. Muszę zdobyć się na obiektywizm. Powinnam oceniać innych po tym co robią i co mówią, a nie po tym, co chciałbym usłyszeć. Jeśli mam wątpliwości w sprawach sercowych to na razie, niestety, nic ich nie rozwieje. Partner może mnie rozczarować albo dowiem się, że mnie okłamał.


PRZESŁANIE

55 - CIERPLIWOŚĆ -  KNOUM
Pole to oznacza naukę cierpliwości. Czas jest moim sprzymierzeńcem. Opóźnienia irytują, ale okażą się cenne. Chociaż wydaje się, że moje działania hamuje niewidzialna blokada, to wszystko idzie w dobrym kierunku. Nie powinnam wyważać zamkniętych drzwi, bo one wkrótce otworzą się same..
Głos Sfinksa -  Bądź cierpliwa, w najbliższym czasie nie otrzymasz wszystkich odpowiedzi.
PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...