wtorek, 12 lutego 2019

BARANEK ♈ Z BARANKIEM ♈?

... Chciałabym rozwiać swoje wątpliwości i wiedzieć jak to jest naprawdę. 
Pol roku temu poznałam kogoś. Jest bardzo oszczędny w słowach i powściągliwy. Polubiłam go. Nie mówi wiele a ja
chciałabym wiedzieć co on o mnie myśli jako o człowieku, jako o osobie? Kim dla niego jestem?
 Jeżeli nic nie wyjdzie z nim, to czy w tym roku nastąpi jakiś przełom czy będę musiała jeszcze poczekać na tego jedynego, który jest mi pisany i w jakich okolicznościach go poznam? Z góry dziękuję za poświęcony czas. Dzięki Pani wróżbie zaoszczędziłam sobie wiele rozczarowań i smutku. Jest Pani naprawdę nieoceniona! Życzę wszystkiego dobrego! smile

Oczywiście, z czystej próżności, której i mnie nie brakuje, załączyłam również końcowy fragment listu DANUSI.🦋
DANUSI stawiałam karty dawno, dawno temu i szczerze mówiąc, nie pamiętam co jej wróżyłam. Najwyraźniej - DANUSI karty się sprawdziły, inaczej nie zwróciłaby się o nie, ponownie. Ale sprawdźmy, co też karty prorokują a'propos owego pana.


1. ŚMIERĆ 2. Królowa mieczy WAGA 3. DIABEŁ 4. AS kielichów 5. ŚWIAT 6. Król denarów BYK 7. VII denarów 8. IX mieczy 9. KAPŁANKA 10. Rycerz pałek STRZELEC 11. X denarów 12. VI kielichów 13. Rycerz denarów PANNA

Jak widzisz, już po pierwszej karcie z rozkładu, czyli ŚMIERCI, niekoniecznie z tej znajomości wyniknie COŚ sensownego. 
Przyjdzie taki moment, że zaczniesz dogłębnie się nad ową znajomością pochylać i nie będzie to, pozytywny kierunek. Raczej pan Ci zblednie i bezboleśnie uwolnisz się spod jego "wpływu".
Widzisz DANUSIU, Ty wyraźnie podgrzewasz swoje przywiązanie do owego pana, najpewniej wynika to z samotności i braku jakiegoś sensownego obiektu na horyzoncie, do wielbienia i kochania. Skupiasz na nim swoje myśli i po prawdzie urósł ON, do rangi konkretnego egzemplarza.
 To fakt, że ON nie jest złym człowiekiem, wręcz przeciwnie - pasuje do Ciebie idealnie, stąd pozytywne odczucia jakie masz w stosunku do jego osoby. 
I byłoby fajnie, tyle, że ja w kartach widzę konkurentkę. Uważam, że ON już z kimś jest związany... i niestety jest już czyjś. Zaklepany, po prostu. Nie musi być w formalnym związku, ale jednak.
Dlaczego uważam, że ON z jakąś panią już jest? Ano, na pozycji negatywnej pojawiła się karta osobowa, a ta zawsze mi mówi o konkurentce. Ta pani może być ze znaku WAGI, ale niekoniecznie. Równie dobrze, może być dziennikarką, reporterką, czy w ogóle w jakikolwiek sposób pracować słowem.
Trochę taka z niej plotuśnica, gaduła, szczekaczka, krzykaczka... Taki klimacik.
Tak naprawdę, to w Twoim życiu pojawi się cała gama najprzeróżniejszych mężczyzn. I ze znaku BYKA, i ze znaku PANNY i jakiś STRZELEC się pałęta.
Na pewno trochę pocierpisz, ale usilnie będziesz walczyła z negatywnym przywiązaniem i uwolnisz się z owej "MIŁOŚCI" w miarę szybko.

Czy w tym roku poznasz sensownego mężczyznę?

1. KSIĘŻYC 2. VI denarów 3. II kielichów 4. walet denarów 5. PUSTELNIK 6. II denarów 7. AS denarów 8. IV mieczy 9. III mieczy 10. SĄD 11. CESARZ 12. II mieczy 13. Królowa denarów KOZIOROŻEC

Powiem tak, trochę będziesz  z utęsknieniem czekała, na owo siedzenie na sofie... Niestety, tego jedynego i na długo, żeby nie powiedzieć: na zawsze, w tym roku, nie widzę. CESARZ mi się rozmył, niestety. 
Tyle, że takiej bezbrzeżnej samotności - nie widzę💏. Na pewno, jacyś panowie będą się wokół Ciebie kręcili, chociaż żaden z nich do ideału nie dorośnie. Poprzeczkę masz ustawioną w miarę wysoko i dobrze! W żadnym razie jej nie obniżaj!!!
Moja znajoma np. zaakceptowała "narkomana depresanta" tak dalece jest zdesperowana!!! Na całe szczęście ów ćpun... szukał czegoś lepszego. Inaczej jak nic, zmarnowałaby sobie życie.
W każdym razie wokół Ciebie tak naprawdę panuje porządek i spokój... jedynie czasem psychiczna potrzeba bycia z KIMŚ, strasznie Ci będzie dokuczała. Poradzisz sobie z nią, bo będziesz sobie spokojnie randkowała... Nawet jakiś początek relacji widzę... Kto wie, może na poważne deklaracje przyjdzie czas w przyszłym roku?
Także, póki co - randkuj... spotykaj się... Nie odpuszczaj, ale broń się przed tym, żeby opanowała Ciebie desperacja... Masz dopiero 39 lat, a to piękny wiek: i mądrość jest i poczucie własnej wartości, i świadomość swoich potrzeb, i świadomość siebie!

Postaram się jutro spojrzeć w karty: kiedy masz szansę na stworzenie sensownego związku z sensownym mężczyzną.











PODPIS

3 komentarze:

  1. Pani Ellu, Czy Pani się przypadkiem nie pomyliła, bo ta zacytowana końcówka listu jest dosłownie słowo w słowo moja! Chyba nie ma aż takiego przypadku, by druga osoba napisała identyczny list?

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że namieszałam równo, oj namieszałam. Pomieszałam dwie osoby. Wbiłam dwa listy w jeden. Masakra!!!
    Biję się w piersi!!! Posta zaczęłam dla Karoliny, ale "wgryzłam się" w e-maile i... wyszło, jak wyszło!!!
    Pewnie i DANUSIA zachodzi w głowę, co ja tam wypisuję!!! Jakie jej słowa wkładam w usta!!!
    Cóż, sądzę, że ani TY, ani DANUSIA nie możecie brać do siebie tego posta, bo energetycznie byłam gdzieś pomiędzy... czyli właściwie przy żadnej z was.

    Umówmy się, że ten post jest właściwie dla nikogo, a ja dopiero w niedzielę, będę miała wolne, bo już pracuję.
    Dobrze kochana moja, że byłaś czujna, bo ze mną wyraźnie jest coraz gorzej!!!
    A tak po prawdzie, uwierz mi, że czasami mam taki zalew e-maili, że właściwie, aż dziw, że dopiero teraz namieszałam!!!
    Czasami kończy się na wymianie e-maili, podzieleniu się problemami, częściej jednak padają prośby o karty.
    Bardzo Cię przepraszam!!! Mam nadzieję, że mi wybaczysz i cierpliwie poczekasz na moje... wolne.


    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie stało, Pani Ellu! Tak właśnie pomyślałam, że ma Pani za dużo tych e-maili i się pomieszało, i nie wiedziałam, czy w końcu post jest dla mnie czy Danusi. Proszę się nie przejmować, odpocząć, bo pewnie wynikło to z przemęczenia i pewnie karty też wyczuwają, że jest Pani zmęczona i się nie koncentruje! Ja spokojnie poczekam! Życzę dużo sił!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...