wtorek, 25 sierpnia 2015

Kiedy Jola podejmie nową pracę?

Jeszcze wróżba dobrze nie ostygła, a ja już mam informacje od Joli, że jej praca kończy się w czwartek. Taką dostała informację i mi ją przekazała.
Nie spodziewałam się, że to potoczy się tak szybko. Myślałam, że z tydzień przynajmniej Jola popracuje. Właściwie to popracuje tydzień, ale wiadomość przyszła po jednym dniu. Karty mówiły prawdę. Ja szukałam pozytywów, dobrych wieści. Niestety rzeczywistość okazała się równie brutalna jak odpowiedź kart.
Zrobiłam dla Joli na szybko kolejny rozkład. Tym razem zadałam kartom pytanie: 



Kiedy podejmiesz nową pracę?


1. walet mieczy 2. MAG 3. AS kielichów  4. KOCHANKOWIE 5. V kielichów 6. IV kielichów 7. X denarów 8. VII denarów 9. AS mieczy 10. X kielichów 11. Rycerz mieczy BLIŹNIAK 12. VI mieczy 13. X pałek

Interpretacja

Otóż, jesteś Joluś w zamęcie, wśród intryg i nie do końca uczciwych działań. Szczerości wokół Ciebie nie ma... Są działania podstępne i Ty sama jesteś w wielkim pomieszaniu. Nie wiesz co będzie dalej, nie wiesz co robić. 
Joluś nie panikuj. Nie załamuj się. Spokojnie zwijaj swoje zabawki i ruszaj w swoja stronę. To nie był świat dla Ciebie: nie ten kierunek, nie ci ludzie. To nie była Twoja bajka.
Nie zostaniesz bez pracy. Nie widzę żadnych kart mówiących o ograniczeniach i kłopotach ze znalezieniem nowej pracy. Może trochę lenistwa w aktywnym szukaniu?  Jakiś czas poborykasz się z kłopotami materialnymi, tak widzę... Cóż życie nas nie oszczędza... ale już w październiku (najdalej za 10 tygodni) widzę Cię w nowej pracy.

Pracowałaś wśród wrednych ludzi, niestety. Kierowali się uprzedzeniami, może też jakąś mściwością, za coś się odegrali. Za co? - nie wiem, ale coś takiego emanuje z kart. I powiem tak: nie masz czego żałować. Naprawdę nie masz czego.
I prochu nie wymyślisz, nie zrozumiesz ich motywów; nie zrozumiesz ich, choćbyś nawet i chciała...
Uważam, że za 4 tygodnie już będziesz miała informacje o nowej pracy. Tą pożegnasz za 4 dni... 
Emanuje mi karta drogi, zmiany. To będzie daleka droga, daleki wyjazd. 
VI mieczy góruje nad całym rozkładem, a to karta odcięcia się od pewnych spraw... to daleka droga, podróż, przeprowadzka...zmiana miejsca pobytu...
Uważam więc, że nad Tobą wisi zmiana miejsca pobytu, wielka zmiana... i stabilizacja... I nie chodzi tu o powrót do starych spraw na przykład bezrobocia. Chodzi o nową pracę.
 X pałek dla mnie jest zawsze zdominowaniem, osiągnięciem celu.
Kiedyś dawno temu kładłam komuś rozkład na pracę. W perspektywie wyszła mi właśnie X pałek... Nie wiedziałam jak ją czytać, ale wydarzenia które zaszły później upewniły mnie, że X pałek daje odpowiedź pozytywną.. 

Także Joluś, jak dla mnie pracę znajdziesz i to najprawdopodobniej w październiku.

Tak miało być, ta praca nie była Ci pisana, a wszystko co się działo działo się według logiki, według jakiegoś planu.

Trochę na nową pracę poczekasz. Nie znajdziesz jej za marszu. O tym mówi mi VII denarów.... ale ją będziesz miała na 1000%.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za słowa pociechy.... Jakoś przetrwam....całuski Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę już błedy w interpretacji... Juz wiem, ze bedziesz pracowała do 10.09.... Może o tym mówić X denarów lub X mieczy.... Ja jednak stawiałam, ze popracujesz jeszcze we wrześniu... Chyba pierwsza wizja była dobra. Sierpień jeszcze się zajmujesz tym co robisz... wyjazd we wrześniu... NOWA PRACA OD PAŹDZIERNIKA? Dobra wizja. Jak bedzie zobaczymy...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...