poniedziałek, 28 września 2015

Czy Ewa weźmie jabłko od ADAMA?

Jak będzie pomiędzy mną, a  ADAMEM? - pyta Ewa. Kiedy się poprawi?

1. II pałki 2. II kielichów 3. X mieczy 4. VII pałek 5. Królowa pałek BARAN 6. IV kielichów 7. Królowa mieczy WAGA 8. KSIĘŻYC 9. KOCHANKOWIE 10. Rycerz kielichów RYBA 11. walet monet 12. VIII mieczy 13. AS pałek
Ezoterycznie i nie tylko

Wielką miłość, wielkie zakochanie widzę.  ZAKOCHANIE NA MAKSA BIJE WRĘCZ Z CAŁEGO ROZKŁADU.
Trochę przesytu w tym  spełnieniu mimo wszystko widać. 
Nagłą rozmowę po kłótni? Bo KSIĘŻYC mówi o wielkich żalach, pretensjach wzajemnych. 
Ja widzę dwie strony pokłócone, które chwilowo się na siebie boczą.... mają jeszcze wzajemne pretensje... i jakby jeden drugiego ćwiczył....
Wszystko na wielkich zmianach, wiele jakby się działo obecnie.... ulegało wielkiej zmianie.
Nikt nie sili się na nowe rozwiązania.... działają jak zawsze, jak zwykle... według wbudowanych w ich psychikę wzorców.  On kocha Ewę bardzo, świata poza nią nie widzi. I pomimo tych wielkich uczuć żal, pretensje? Co zrobiłaś Ewo?  Ugryzłaś jabłko i wyplułaś? Zraniłaś go? 
Nie wiem po co te kłótnie i spory. Zażegnajcie je, bo tylko razem wam po drodze i tylko razem jesteście w stanie wiele dokonać
I fajny sex mi się przebija....  
Myślę, że szybko się pogodzicie.... Karty emanują szybkością...  dzień, dwa... no jak już pójdziecie w zaparte to tydzień, dwa. I postarajcie się więcej nie kłócić.
PODPIS

1 komentarz:

  1. I tak jak zwykle w temacie czasu... Kartą z której wyczytałam czas jest AS pałek. Wiem już, że przepowiednia się w określonym przeze mnie czasie, nie sprawdziła. Dlaczego stawiałam na tak krótki czas? Otóż dlatego, że w kartach pokazywała mi się WIELKA MIŁOŚĆ... Założyłam (błędnie zresztą), ze jeśli ktoś kogoś kocha, to długo bez tej osoby wytrzymać nie może. Nikt i nic nie jest w stanie zmienić mój tok rozumowania: KOCHAM, WIĘC CHCE BYĆ BLISKO UKOCHANEJ OSOBY.
    I tak, na wyniku mamy IV kielichów - może ona mówić o 4 dniach, 4 tygodniach, 4 miesiącach, miesiącu kwietniu. W perspektywie mamy ASA pałek - może mówić o tygodniu, miesiącu, ba dniu... ewentualnie o miesiącu styczniu. Nie założyłam, że karta z pozycji pierwszej będzie mówiła o czasie spełniania wróżby. Cóż, zakładam, że wróżba mimo wszystko się spełni, chociaż nie jest powiedziane, że w czasie, który wskazałam... Chyba, że miłość, którą pokazał karty wcale nie jest tak wielka..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...