sobota, 5 września 2015

Jaki będzie tydzień 7 -13 września 2015

Czym mnie zaskoczy, co mi podaruje?

1. RYDWAN 2.  Król mieczy WODNIK 3. VII pałek 4. ŚMIERĆ 5. II pałki 6. UMIARKOWANIE 7. GŁUPIEC 8. V pałek 9. IX mieczy 10. SĄD 11. Rycerz pałek STRZELEC 12.  GWIAZDA  13. walet mieczy

Sprawy przyśpieszą... Wiele rzeczy, a przede wszystkim te na których mi szczególnie zależy, będę mogła z powodzeniem załatwić i to z sukcesem. RYDWAN to karta sukcesu, spełnienia i często realnej podróży. Czas jest moim sprzymierzeńcem.
Zagrożeniem dla mnie może być osoba ze znaku WODNIKA... To osoba nie szanująca prawa, nadużywająca władzy. Nie rysuje się zbyt przyjaźnie. Nawet gdyby podkładała mi nogę, nawet gdyby ryła pode mną ostro, to mimo wszystko powinnam działać uczciwie... Zachować zimną krew i grać fair. A wtedy jest szansa, że moje plany się udadzą. 
Na mnie cały czas przeszłość wywiera ogromny wpływ... Wspomnienie straty, czyjegoś odejścia jest moim traumatycznym wspomnieniem. 
Obok mnie są /będą osoby energetyczne, pełne entuzjazmu... Ten ich entuzjazm będzie się również i mi udzielał. Nie wykluczone są jakieś umowy, jakieś ustalenia, dogadanie się z kimś.. W każdym razie jakieś ustalenia, jakiś kompromis będzie.. a pomocnymi okażą się osoby z pozoru mało wiedzące. 
Natłok spraw do załatwienia widać, natłok wydarzeń. Będę chciała się od wielu spraw uwolnić... i bez wątpienia będę cały czas wolna, swobodna, chociaż w stanie gotowości na nowe.. 

1 komentarz:

  1. Jaki to był tydzień z perspektywy czasu? Właściwie nie ząłatwiłam nic spektaktularnego. Nie miałam do czynienia z cudzoziemcami. Wyjechałam raz w dalszą drogę... Miałam kontakt z WODNIKAMI, ścisle z Wodniczkami. Jaki miały do mnie stosunek? Jadna bez wątpienia pozytywny, druga mogła mieć trochę złosci do mnie. Dlaczego? Otóż karty jej się nie podobały.. Może chciała usłyszeć coś innego niż usłyszała? Wolna byłam cały czas.... i żyłam przeszłością... Wspominałam sobie... ale nie było we mnie żadnego przygnębienia... Ot tak sobie wspominałam z nostalgią. I tak jakoś zeszło... zwyczajny tydzień jak każdy inny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...