sobota, 5 września 2015

ZŁOŻYŁAM CV i co z tego wyjdzie?

Złożyłam CV w pewnej firmie. Rozłożyłam sobie karty według twojego rozkładu. Możesz mi zinterpretować? Jak to widzisz?

1. IX kielichów 2. walet pałek 3. II pałki 4. VIII pałek 5. X denarów 6. X mieczy 
7. KOCHANKOWIE 8. IX pałek 9. SPRAWIEDLIWOŚĆ 10. SĄD 11. AS kielichów 
12. Król pałek LEW 13. VIII denarów 

Z góry dziękuję 

 Takie pytanie znalazło  się w dziale:


JEŚLI POTRZEBNA CI POMOC NAPISZ DO MNIE


 MOJA INTERPRETACJA KART
Praca jest Ci potrzebna i owszem, ale równie ważna dla Ciebie jest atmosfera w pracy. Chcesz się poczuć jak w rodzinie.... I uważam, ze tam gdzie złożyłaś CV jest możliwe stworzenie takiej atmosfery... poczuć się jak wśród swoich. Może do całej sprawy podchodzisz niedojrzale? albo masz jakąś młodszą konkurencje? 
W tle jakby był już ktoś kogo znasz i on mógłby Ci pomóc i mieć wpływ na przyjęcie Cię do tej pracy. Wiele spraw jakbyś zaczynała czy zaczynał i nie kończył... to są obciążenia z przeszłości... jest coś co zostało zaczęte i nie skończone. Tak wychodzi z kart. Firma pokazuje się jako zasobna i jest możliwość dobrych zarobków u nich. X mieczy może mówić o powtórce rzeczy starych i zużytych... więc, albo już kiedyś tam pracowałaś, albo praca będzie rutynowa, nudna. 
Oferta może wpaść nagle... To tak jakbyś już przestała czekać, a tu nagle telefon i pada propozycja. Uważam, że pracując tam poczujesz się pewnie i bezpiecznie. I będziesz miała pewność, że odpowiednie miejsce dla Ciebie. Widzę podpisaną dobrą umowę o pracę, oddanie Ci sprawiedliwości... więc mogę potwierdzić, że ta praca będzie. Już przestaniesz myśleć i czekać i nagle.... 
Oczywiście widać jakiegoś szefa, kogoś wyżej i cała sprawa twojego zatrudnienia jest w jego / jej rekach.
Uważam, że jak już rozpoczniesz tam pracę, będziesz się musiała sporo douczyć...... i pozostaniesz w tej pracy na długo... jeśli już nie na zawsze. 

Kiedy możesz się spodziewać propozycji? 

Uważam, że to może być wrzesień, początek pracy może być w październiku. W najgorszym razie będzie to kwestia 8 tygodniNie zakładam dłuższych terminów, ale mogę się oczywiście mylić.

2 komentarze:

  1. Pracę podjęłam tak jak mówiłaś. Oferta padła we wrześniu, podjęłam z początkiem października. Douczałam się to prawda.... pomimo, że praca była w podobnym zakładzie w jakim pracowałam, ale mimo wszystko innym Branża ta sama, ale inna struktura. Jest jedno ale..... nie popracowałam długo. Pomyliłaś się. Pieniądze były dobre.... ale szybko praca się skończyła.... Jestem teraz bez pracy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Biję się w piersi.... Dlaczego stwierdziłam, że praca jest na dłużej?
    VIII denarów dawała mi tą pewność. To karta mówiąca: krok po kroku do celu, do spełnienia.... długa droga do celu, małymi kroczkami. Tym emanuje ta karta.... I tak ją odczytałam. Cóż, wychodzi na to, że X mieczy jest jednak X mieczy.... Generalnie uważana jest za małą WIEŻĘ. Skoro tak to się zadziało.... jedną możliwą opcją jest to, że była ona praca pierwszym schodkiem w Twojej karierze zawodowej. Na pytanie kiedy podejmiesz pracę, mam takie karty:
    1. SIŁA 2. VI mieczy 3. VIII mieczy 4. CESARZOWA 5. MAG 6. VI pałek 7. UMIAR 8. Rycerz kielichów RYBA 9. Rycerz palek STRZELEC 10. KSIĘŻYC 11. ŚWIAT 12. SPRAWIEDLIWOŚĆ 13. KAPŁAN
    Zinterpretuję w poście.... ale już teraz powiem, że będziesz pracowała to pewne. Nie uwolnisz się od ŚWIATA i wyjedziesz.... Do kolejnego posta dla Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...