poniedziałek, 28 września 2015

TYDZIEŃ 28.09 - 4.10.2015

1. VI pałek 2. GWIAZDA 3. IX pałek 4. Królowa mieczy WAGA 5. X pałek 6. VI mieczy 7. RYDWAN 8. walet mieczy 9. X denarów 10. DIABEŁ 11. WISIELEC 12. KAPŁANKA  13. UMIARKOWANIE 

Ten tydzień będzie lepszy niż poprzedni.... O niebo lepszy.
Widać moje zadowolenie, spełnienie nawet. Wszystkie sprawy powoli zaczną się układać lub zmierzać do szczęśliwego zakończenia. Zapanuje spokój i radość....  Widać, że zostanę DOCENIONA i lubiana nawet.  Będę czuła tą sympatię.... 
Może jeszcze chwilowe odosobnienie i wycofanie widać, ale to jest konieczne i dobre i korzystne dla mnie.  JA muszę się wycofać po to, żeby za chwilę z impetem ruszyć do przodu. I wziąć z życia to co najlepsze. Najlepsze dla mnie.

Nie powinnam zwracać uwagi na innych. Kompletnie nie powinnam się nimi przejmować i na nich patrzeć. Mam myśleć jedynie o sobie, o swoim własnym interesie.
 Wiem, że jestem dobra.... Wiem, ze mam rację. Mam tego pełną świadomość. I powinnam trzymać się własnych poglądów, nie zmieniać zdania..... Mam rację i niech nikt nie próbuje mnie zwieść, okłamać, oszukać.  Ja wiem jak bardzo krzywdzą plotki i intrygi, wiem, bo doświadczyłam tego na sobie, bo ktoś w przeszłości skrzywdził mnie bardzo kłamiąc, przedstawiając sprawę inaczej niż było. Moja nienawiść do kłamców, plotkarzy jest wielka, ale i też uzasadniona. Niestety to poskutkowało brakiem zaufania do innych ludzi.
Partnerzy będą dominować nade mną. Zapewne ktoś "większy" i silniejszy będzie moim partnerem.  Stracę trochę luzu i rezonu przez niego. Pojawią się nowe pomysły, nawet śmiałe... nauka i abstrakcyjne myślenie się pojawia. VI mieczy - niekoniecznie to realna podróż, ale plan podróży już jest. Emanuje motyw drogi, podróży z nieznanym zakończeniem. PLAN i ZAPOWIEDŹ PODRÓŻY.
RYDWAN mówi o realnym już sukcesie, który mnie zaskoczy... pokrzyżuje moje plany.  Pojawi się informacja z nagła i podróż nagle, wielka zmiana i sukces... który mnie zaskoczy i to bardzo. RYDWAN to  realna droga i często bardzo daleko. Będę w wielkim pomieszaniu, bo oto pojawia się COŚ REALNEGO, a ja nie będę wiedziała co mam zrobić... 
Pomieszanie i masa intryg.... we mnie, w otoczeniu? wokół mnie? Jakiś błazen i prześmiewca będzie stałym elementem mojego życia? ZNOWU? Może chodzić w ogóle o pomieszanie i zamieszanie w moim życiu. I biegłość w zarządzaniu cudzymi pieniędzmi, cudzymi sprawami się pojawia. Ciekawe.
W coś się uwikłam i będzie to z korzyścią dla innych. Ja utracę wolność, ale inni na tym skorzystają? I poświecę się dla innych? Ojej, znowu? 
Szansa na oderwanie się z ograniczeń się rozmywa... owszem ona była... ale się rozmyje tak czy siak? NIE SPOJRZĘ NA ŚWIAT INACZEJ... wciąż będę patrzyła na wszystko z jednego punktu widzenia....  tak samo jak do tej pory.
LOS nade mną czuwa... I choćbym nie wiem jakie błędy robiła.... to LOS zaprowadzi mnie tam gdzie powinnam się znaleźć, tam gdzie powinnam  być, gdzie jest moje miejsce.
Moja droga życiowa jest pod opieką LOSU!!!!
 I dojdę do równowagi i pogodzę ze sobą wiele rzeczy, wiele spraw.... POGODZĘ ROZBIEŻNE INTERESY MOJE I KOGOŚ... 

POŁĄCZĘ RZECZY NIEMOŻLIWE DO POGODZENIA i z końcem tygodnia będę już spokojna i bezpieczna. I na swoim miejscu.



PODPIS

1 komentarz:

  1. NO wyjeżdżam w niedziele, dokładnie 4.10.... wyjazd wpadł rzeczywiście NAGLE.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...