poniedziałek, 28 września 2015

JAKI BĘDZIE DLA MNIE PAŹDZIERNIK

Już za chwilę mamy październik. Już czas, aby zobaczyć co się będzie się u mnie działo w tym miesiącu.

Kartą tego miesiąca będzie RYDWAN - czyli 
DARY LOSU !!!

RYDWAN to sukces, realny postęp, wielki sukces osobisty..... radość, szczęście, spełnienie. 
RYDWAN wyciąga z problemów i kłopotów. On je oddala, wprowadza harmonie i spokój. 
Oznacza wielką zmianę w życiu, podróż, przeprowadzkę.


"Sukces, zwycięstwo, sprzyjające okoliczności, nowy etap w życiu, podróż, męska seksualność, intensywny okres w życiu, przyspieszenie rozwoju sytuacji, przebojowość, 
dynamizm, inicjatywa, postęp, zmiana miejsca zamieszkania, przeprowadzka, duży wysiłek fizyczny, zapowiedź spotkania właściwego partnera dla samotnej kobiety, praca w ruchu, awans, determinacja, nowy samochód."


RYDWAN to realna droga, najczęściej bardzo daleko. To należne nam miejsce w życiu, to osiągnięcie celu.

A oto co na temat tego miesiąca powiedziały mi karty TAROTA.


1. walet mieczy 2. IV kielichy 3. VIII mieczy 4.  SPRAWIEDLIWOŚĆ 5. UMIARKOWANIE 6. IV pałki 7. walet monet 8. V kielichów 9. X pałek 10. Król pałek LEW 11. II denary 12. AS pałek 13. IX kielichów 



Będę w wielkim pomieszaniu, może wybór jakiś mnie czeka i to trudny?  Dlaczego trudny? - bo ja już się nasyciłam, już jestem znużona i przesycona... I już mam dość. 

Właściwie pojawia się niechęć we mnie i dużo emocji, negatywnych niestety. 
Powinnam wyjechać, szukać inspiracji w innych krajach, nawiązywać kontakt z cudzoziemcami.... To jest mój kierunek na ten miesiąc.  To jest dobry czas, bo to CO OBCE JEST DOBRE DLA MNIE I TWÓRCZE.  Wyrusz w drogę, wyrusz w świat - oto przesłanie kart dla mnie na październik. To powinnam zrobić... 
Będzie się jeszcze za mną wlókł jakiś ciężar nieuregulowanych spraw i brak porządku w papierach, ale jakoś sobie poradzę.
UMIARKOWANIE mówi, że mój partner będzie starał się zachować równowagę, wybierze drogę środka. Poza tym będzie chciał się ze mną połączyć, związać, nawet w bliski związek chciałby ze mną wejść. 
Emanuje sukces, taki właściwie już dla mnie nie ważny, ale dla innych będzie on wielki. W ich oczach to będzie wielki sukces.
Tak naprawdę to dla mnie będzie się liczyła tylko kasa, będę interesowna w każdym działaniu i tylko własnym interesem będę się kierowała. Właśnie sprawy finansowe będą przeważały i będą  miały wpływ na moje decyzje, które po okresie zamętu podejmę. Ktoś, jakiś pracodawca, podejmie niekorzystne dla mnie decyzje (już jestem zła), ale będą one korzystne dla innych, dla ogółu.
Wszystko będzie działo się szybko... natłok zdarzeń widać....... żebym w końcu mogła usiąść i stwierdzić: jestem w miejscu, w którym powinnam być, szczęśliwa, wśród bliskich i życzliwych osób. SPEŁNIONA.


REASUMUJĄC

W październiku mogę wyruszyć w drogę, nawet zagranicę. Mogę odnieść realny SUKCES.  Po jakiś wahaniach podejmę trudną decyzję, bo przeważą pieniądze, zapewne ich brak i realna potrzeba....

2 komentarze:

  1. No i mamy RYDWAN - czyli wyjazd..... i to za kilka dni !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kończy się PAŹDZIERNIK. Jak wyglądał? Wyjazd za granicę... Same przeprowadzki. Dosłownie. Przeprowadzałam się dokładnie 4 razy. Do pracy jeździłam serpentynami. Pięłam się na olbrzymia górę, żeby potem zjeżdżać z niej na hamulcach.... I potwierdzam: wahałam się, ale w końcu podjęłam pracę.... ryzykując bardzo. Póki co pracuję. Co będzie dalej - zobaczymy. W każdym razie RYDWAN okazał się RYDWANEM.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...