wtorek, 27 października 2015

DLA AGUSI...

Jestem samotna, Wiele lat temu się rozwiodłam. Zobacz jeśli możesz czy jeszcze spotkam kogoś sympatycznego? I czy uda mi się z nim stworzyć rodzinę? 
Pozdrawiam AGA


Biedna samotna AGUSIU.... Już spieszę zobaczyć co na Twoje pytanie odpowiedzą moje karty.

1. VI mieczy 2. IV pałek 3. KOŁO FORTUNY 4. VII mieczy 5. IX pałek 6. X pałek 7. walet mieczy 8. Król monet BYK 9. IV kielichów 10. KOCHANKOWIE 11. IX denarów 12. IX kielichów 13. VI denarów 

Agusiu, snujesz plany na przyszłość, a tak naprawdę nawet nie wiesz jak zabrać się do dzieła. Jak i gdzie znaleźć tego jedynego na całe życie. 
Powiem Ci jeszcze, że sporo panów patrzy na Ciebie łaskawym okiem, przygląda się Tobie i Cię ocenia, ale Ty zapewne nawet tego nie dostrzegasz.
W ogóle to tak jakbyś oczekiwała, że przyjedzie rycerz na przysłowiowym białym koniu i w świecącej zbroi. Bernie czekasz po prostu.
Zaryzykuj Agusiu... zagraj w ruletkę i miej nadzieję, że wygrasz tego jedynego i już na całe życie. Wyjdź do ludzi, zadziałaj, nie pogrążaj się w teoretycznych rozważaniach. Weź życie w swoje ręce kochana, a odniesiesz zwycięstwo. 
Będziesz w związku, będziesz spełniona. Agusiu, w życiu tak już bywa, że czasem trzeba losowi trochę pomóc, wyjść mu na przeciw lub zwyczajnie poczekać. Uzbroić się w cierpliwość.
Ja widzę, że obok Ciebie jest jakaś osoba ze znaku BYKA. Ona pokazuje mi się, jako stały element Twojego życia.  Jest ktoś taki w realu czy tylko w marzeniach? 
Agusiu karty mówią, że możesz na niego liczyć. On jest duszą, ciałem Twój. Możesz być jego pewna. Jeśli kocha to kocha już na zawsze.  Całkiem możliwe, że ktoś taki, taki BYCZEK, pokochał Cię kiedyś i nadal kocha.
Widać, że bardzo potrzebujesz bliskiego człowieka. Tego pragnie Twoje ciało, Twoja dusza. To Twój życiowy priorytet na ten moment.
 Twoje szczęście, Twoje spełnienie będzie wzorem dla innych i sprawi innym wielką radość.  Karty emanują rodziną, stałym związkiem i spełnieniem dla Ciebie.
 Sukces jest Ci pisany. A tym sukcesem dla Ciebie jest właśnie RODZINA.
Także Agusiu związek jakby już był tuż, tuż, w zasięgu ręki, ale na pełen sukces i zawiązanie tej przysłowiowej komórki, na dogadanie się, potrzeba będzie trochę czasu i pracy nad tą relacją.
Uważam, że jakbyś jedną nogą właściwie była już w związku. 
Nie wykluczam, że relacja wkrótce nabierze rozmachu, ale prawdziwy sukces czyli pełny związek już dogadany i domówiony będzie gdzieś za pół roku.
A wtedy będziesz spokojnie mogła powiedzieć: 

MAM RODZINĘ !!!!

PODPIS

1 komentarz:

  1. AGUSIU, bardzo ciężko jest wskazać czas w TAROCIE. Zwłaszcza kiedy mamy kilka kart z których można wyczytać TERMIN spełniania wróżby.Nie chciałabym być w interpretacji zbyt optymistyczna i napisać TOBIE, że za 6 lub 10 dni będziesz w związku, bo gdyby do tego nie doszło byłabyś bardzo rozczarowana.... Postawiłam więc na pół roku jako czas realizacji wróżby.... Oczywiście wróżba może się spełnić wcześniej, jak najbardziej... Poniżej wskazuję na mżzliwy czas realizacji wróżby:
    I tak: na wyniku mam X pałek. Ta karta może mówić o 10 dniach, 10 tygodniach, 10 miesiącach, październiku.... Na pozycji I i XIII mamy VI mieczy i VI denarów - obie te karty mogą wskazywać na czas: 6 dni, 6 tygodni, 6 miesięcy, czerwiec. Ja postawiłam na 6 miesięcy, stąd właśnie moja interpretacja, że pełną rodzinę będziesz miała za pół roku. Oczywiście terminy,które wskazałam w komentarzu są również realne. Pozdrawiam serdecznie. Życzę szybkiego spełnienia wróżby.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...