poniedziałek, 23 listopada 2015

CZY AGNIESZKA ZNAJDZIE SWOJĄ "MIŁOŚĆ ŻYCIA"

Ten rozkład analizowałam dość długo. Patrzyłam i nie wiedziałam jak go ugryźć... Zapisałam rozkład i..... zamknęłam komputer. Dlaczego? Bo w poprzednim rozkładzie:
Czy AGNIESZKA ma szanse na stały związek z BYKIEM karty na pozycji partnerskiej dziwnie mi zaemanowały cudzoziemcem... a tu masz wyjazd się pojawia jakiś i to daleki. Czyżby te sprawy jednak się łączyły? Ja nie wiem, ale Ty Agnieszko będziesz wiedziała. I jeszcze karta, która mówi, że będziesz miała konkurentkę i ją pokonasz. COŚ mi tak skojarzyło się z BYKIEM.
No, ale wrzuciłam na luz... w końcu to tylko karty.
Spróbuję odnieść się do Twojej przyszłej MIŁOŚCI, biorąc pod uwagę i zagranicę i wielką zmianę życia.

1. VI denarów 2. VII denarów 3. VI kielichów 4. DIABEŁ 5. SIŁA 6. VIII mieczy 7. Królowa kielichów RAK 8. VII pałek 9. RYDWAN 10. KOCHANKOWIE 11. walet pałek 12. walet monet 13. SŁOŃCE
Zapewniam Cię Agnieszko, że SWOJĄ WIELKĄ MIŁOŚĆ ZNAJDZIESZ !!!! I BĘDZIESZ SZCZĘŚLIWA.
I ten optymistyczny akcent bardzo mnie cieszy.
Jak zapewne zauważyłaś Agnieszko w rozkładzie nie pojawiła się osoba ze znaku BYKA.
Pojawił się KTOŚ dobry, ciepły, z ogromnym sercem (to może być przedstawiciel, każdego znaku zodiaku) lub osoba ze znaku RAKA.
Uważam Agnieszko, że teraz to trochę nie jest najlepszy czas dla Ciebie na prawidłową ocenę sytuacji i na dokonywanie ostatecznych wyborów życiowych... 
Uważam, że na SWÓJ docelowy, lub przynajmniej długofalowy związek musisz trochę poczekać.
Gdybym tak z pierwszego rzutu oka miała powiedzieć na temat Twojej MIŁOŚCI ŻYCIA, to powiedziałabym, że wyjedziesz zagranicę, wyprowadzisz się z Polski i tam na obczyźnie poznasz SWOJĄ MIŁOŚĆ.... ale ja staram się czytać karty najdokładniej jak mogę. Czasami zawieszam się i gubię.... wtedy jedynie piszę czym emanuje karta i nawet nie próbuje jej łączyć z innymi kartami.
Więc, karta na wyniku emanuje WIELKĄ ZMIANĄ ŻYCIA. Tak jak wspomniałam może to być wyjazd zagranicę, albo znacząca przeprowadzka. Tak dla mnie wibruje VIII mieczy.
VI denarów natomiast,  mówi, że będziesz miała konkurentkę i to poważną... W ostateczności ją pokonasz, chociaż trochę na to zwycięstwo  poczekasz....  Karty mówią, że masz dostosować się do sytuacji i do okoliczności jakie będą. Nic nie wymuszać na partnerze. Powinnaś być dyplomatyczna i cieplutka. Schlebiać, kadzić, słodzić. Dokładnie tak powinnaś postępować. Karta DIABEŁ mówi, że przeżyte doświadczenia przykuwają Cię do rzeczy, które już spełniły swoje zadanie. I to ciągnie się za Tobą, to Twój ogromny bagaż z przeszłości. Powinnaś to przepracować nim pójdziesz dalej. To co zbędne wyrzucić ze swojego życia, a w to miejsce wprowadzić nowe.
Trochę czasu, trochę cierpliwości i będziesz z dobrym, opiekuńczym mężczyzną. Stworzysz z nim prawdziwy dom, taki pełen szczęścia.... I to będzie taki wzorcowy dom, którego wszyscy będą Ci zazdrościć.
Reasumując:
Wychodzi na to, że musisz uzbroić się w cierpliwość, powalczyć  z konkurentką o tego jedynego.  I tak bywa....  Karty określają go jako dobrego człowieka. Na pewno zmienisz dom, miasto, a nawet kraj zamieszkania.  Agnieszko, karty mówią, że masz walczyć jedynie o swój interes i na nic, na nikogo nie patrzeć.

Nie namawiam Cię do jakiejś bezwzględności w dążeniu do celu... ale jeśli pokochasz prawdziwie i będziesz swojej miłości pewna, to walcz o nią. I pamiętaj, że facet tylko wtedy gdy bardzo kocha podejmie konkretne decyzję i pokona w sobie OBOWIĄZEK i ODPOWIEDZIALNOŚĆ... ze strachu, że straci TĄ NAJWAŻNIEJSZĄ OSOBĘ  W SWOIM ŻYCIU. I tak naprawdę, to będzie tylko i wyłącznie jego decyzja.
PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...