niedziela, 22 listopada 2015

JAKI BĘDZIE DLA MNIE TYDZIEŃ 23 - 29.11.2015


1. walet kielichów 2. V kielichów 3. SIŁA 4. III mieczy 5. VI denarów 6 X denarów  7. IX kielichów 8. VIII pałek 9. Rycerz monet PANNA 10. ŚWIAT 11. Królowa mieczy WAGA 12. Rycerz pałek STRZELEC 13. Królowa denarów KOZIOROŻEC
Ktoś skromny,  jakaś osoba (może młodsza) będzie działała w tle na moją rzecz i na moją korzyść. Zrobi dla mnie wiele, czy ja będę miała tego świadomość czy też nie. Ona będzie się starała zrealizować moje marzenia i pragnienia. Często karta oznacza dziecko po prostu i jego ważną rolę w naszym życiu.
Będę jeszcze w jakiś negatywnych uczuciach. Jakbym za chwilę miała wręcz wybuchnąć. Sporo złości we mnie będzie.  
Też sporo wrogów wokół mnie widać, sporo zawistników. Jakby ktoś pałał do mnie wielką nienawiścią i zawiścią. Za co?  W ogóle jakaś kłótnia lub przynajmniej ostra wymiana zdań się rysuje.   
A ja tak czy siak mam iść na całość... po bandzie... Więc jak kłótnia to mam ostro pyszczyć, nie wycofywać się RAKIEM. Właściwie wiele zależy od tego jak się owa wymiana zdań zacznie.  Nie ważne czy to będzie kłótnia czy rozmowa lub jakieś przedsięwzięcie, ale tak czy siak nasycone będzie agresją.
 W przeszłości widać jakieś działania rozumowo - logiczne, planowe,  zupełnie nie liczące się z emocjami. Chłód, brak jakichkolwiek emocji. To wszystko jest rodem z przeszłości... 
I domniemywam, że kłótnia będzie o przeszłość lub z kimś z przeszłości.
Nad całym przedsięwzięciu ciąży to, w jaki sposób zostało ono kiedyś zapoczątkowane: że jest ono "dzieckiem" rozumu i planu, który nie liczył się z emocjami, z tradycją, z duchem czasu i miejsca, z naturą. (Energia tej karty patronowała np. powstaniu Nowej Huty i zapory w Czorsztynie.)

Na partnerskiej mamy profesjonalistów, sprawnych zawodowców, którzy będą chłodni i nie będą się nade mną rozczulać. Mogą być równie dobrze wsparciem dla mnie i  mnie w czymś wesprzeć.
Na wyniku X denarów - karta ta mówi o wielkich pieniądzach, jakby nie moich. W każdym razie kasa jakaś się szykuje. Moja, nie moja... ale będzie. Zapewne szybciej ją wydam niż myślę.
VII kielichów na pozycji 7-ej mówi, że jakieś przypadkowe rzeczy zamienią się w COŚ trwałego. VII kielichów jest kartą uczuć... mogę wiec spokojnie założyć, że wpadną w moje życie rzeczy miłe, fajne, co najmniej sympatyczne, bo tego, że wpadnie do mojego życia MIŁOŚĆ nie zakładam. Dadzą mi te rzeczy / sprawy powody do zadowolenia i radości.
Stały element to VIII pałek - mówi ona, że są osoby, które na mnie liczą. I to jest stałym elementem mojego życia.
Jeśli trzeba będzie zająć się sprawami biurowymi, formalnymi świetnie sobie poradzę.
ŚWIAT - mówi, że to co zrobię uszczęśliwi innych i zbliży ich do jakiegoś wymarzonego ideału. Cokolwiek to będzie, emanuje spełnieniem.
Plotek, intryg nie będzie.... Żadna WAGA nie namiesza mi w życiu.
 Góruje nad rozkładem Rycerz pałek - osoba energiczna, spontaniczna, działająca lub osoba ze znaku STRZELCA.
W perspektywie pojawia się osoba ze znaku KOZIOROŻCA.
Ogólnie miły tydzień. I jeśli kłótnia jakaś mnie czeka, to nie wpłynie znacząco na cały tydzień. Nie zepsuje go na pewno.




PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...