czwartek, 26 listopada 2015

ROZKŁAD NA 2015 rok I JEGO OCENA

Ten rozkład znalazłam w necie. Oczywiście zaciekawiona postanowiłam go wypróbować. Dzisiaj przyszła pora na podsumowanie tego co tym rozkładem przepowiedziały mi karty na mijający rok.

 ROZKŁAD DLA MNIE NA 2015 rok


1. ENERGIE, KTÓRE ODCHODZĄ - V mieczy  - krzywda,podłe działania innych osób. kopanie dołków, frustracja, przybicie, stres.  Ludzie w maskach.  Zawiść i podstęp... Niesława, porażka. Zawstydzenie.

Rzeczywiście w 2014 roku było sporo intryg, podstępnych działań osób trzecich przeciwko mojej osobie. Karta to trafnie pokazała.

2. CELE, KTÓRE UDAŁO MI SIĘ OSIĄGNĄĆ - KSIĘŻYC - iluzja, niespełnienie, żal. Nie zaspokojone pragnienia. Smutek i lęk. Złudzenia.
Sumując, rzeczywiście pozostałam w niespełnieniu, na uczuciu  żalu i krzywdy. Ot osiągnięcie !
3. ZADANIA, KTÓRE PRZECHODZĄ NA ROK 2015 - Król pałek (LEW) - takiż mężczyzna przechodzi na kolejny rok, wcale nie koniecznie w marzeniach....To pewny siebie człowiek, szef, przywódca.
Realnie cały rok miałam jakiegoś szefa. Żaden konkretny mężczyzna nie przeszedł na rok 2015. Przynajmniej w realu.
4. GDZIE JESTEM DZISIAJ - VII mieczy - wśród nieszczerości.... intryg, kłamstw, oszustw i fałszu. Żyje w świecie fałszywym, w zakłamanym towarzystwie.... wśród fałszywych ludzi...
To również karty pokazały brutalnie. Nieszczery świat, pełen intryg, kłamliwych ludzi. Dzięki Bogu pozostawiłam ten świat za sobą.
5. WYZWANIA - KOCHANKOWIE - dokonywanie wyboru... może to być wybór w pracy, więc jeśli praca to wykonywana z miłością, zapałem..... wybór pomiędzy samotnością, a byciem w związku. Stawić czoła miłości? 
Nie wiem jak się odnieść do tego przesłania. W życiu uczuciowym pustka.  Nikogo w realu. I zapewne dlatego pozostało ono wyzwaniem.
6. ENERGIE, KTÓRE SIĘ POJAWIĄ - AS pałek -  dobry początek poparty dużą motywacją.  POWODZENIE, SUKCES, POJAWI SIĘ ENERGIA DO DZIAŁANIA....działanie....pomysłowość.
Bez wątpienia ruszyłam do przodu. Poszłam dalej, nie stałam w miejscu. Nowa praca, jedna, druga. I w tym sensie miałam energię do działania.
7. CELE, KTÓRE MOGĘ OSIĄGNĄĆ - IV denary - pomnażanie, zasoby finansowe. Karta zwiastuje bogactwo, materialne bezpieczeństwo, satysfakcję z tego, co się ma. Oznacza osiągnięcie celu w materialnych staraniach. 
Praca i normalne zarabianie pieniędzy. Nic poza tym. Co osiągnęłam? W sumie nic specjalnego. Pracowałam po prostu.
8. MIŁOŚĆ - Królowa pałek (BARAN) - SEKSUALNA AKTYWNOŚĆ, SWOBODA, 
AKTYWNOŚĆ, PRZYJEMNOŚĆ, ROZKOSZ, OPTYMIZM.... Błyszczenie, aktorstwo.
Chyba jedynie grałam jakąś rolę. Zero miłości. Nikogo w realu. Żadnej aktywności... hihi seksualnej.
9. PRACA - KAPŁAN -  musisz inwestować przede wszystkim w siebie, może jakieś podnoszenie kwalifikacji zawodowych. Pamiętaj, że wszystko, co robisz teraz, każde doświadczenie, które zbierasz, zaowocuje w jakiś sposób w przyszłości. Co jeszcze - bądź wierna swoim autorytetom i zasadom. Nie bój się mówić nie, kiedy ci coś nie odpowiada. 
Prawda. zdobywałam doświadczenie i nie wykluczam, że może to w perspektywie zaprocentować. Jak mi się nie podobało - odchodziłam.
10. PIENIĄDZE - VI pałek -  Zwycięstwo! Wspaniale wiadomości! Jest wyrazem radości, zadowolenia a w niektórych przypadkach również zadośćuczynienia. Dokładnie rzecz ujmując, jest zapowiedzią sukcesu i zwiastunem zwycięstwa. 
Owszem jakieś pieniądze były. Żadne wielkie. Ot, z normalnej pracy.
11. NIESPODZIANKI - KOŁO FORTUNY - Koło Fortuny zwiastuje wydarzenia, przed którymi nie sposób uciec, na które nie mamy wpływu. Określane często jako ślepy los, przeznaczenie. ZMIANA. Niekoniecznie na gorsze, po prostu radykalnie zmienia sytuację.
Mój los zmienił się radykalnie. Nie ogarniałam wielu rzeczy. Wiele spraw mnie zaskakiwało i często niestety nie pozytywnie.
12. OGÓLNA PROGNOZA - AS denarów -  Dobrobyt, korzyści materialne, sukces, zmiana na lepsze, wspaniałe szanse na horyzoncie, chęć rozpoczęcia własnej działalności, początek dobrego okresu materialnego, As Monet ci mówi, że nic nie dzieje się bez przyczyny. I może te problemy naprowadzą mnie na nową drogę, na nowe rozwiązania i pomysły, które zaowocują w przyszłości. 
Mogę jedynie powiedzieć, że zaczynałam... Nie zawsze kończyłam, ale zaczynałam...
13. DAR OD WSZECHŚWIATA - Król kielichów (SKORPION) - kochanek lub mąż, uprzejmy o ciepłym sercu mężczyzna, troskliwy.
Cóż, nie pojawił się nikt taki. Jakąś troskę daje mi WARSZAWA i DOBRY NAŁOGOWIEC. Ot i wszystko.

GENERALNIE  ROZKŁAD CHYBA NIE JEST TRAFIONY. UWAŻAM, ŻE PEWNE PYTANIA SA ŹLE POSTAWIONE. CHYBA, ŻE JA NIE POTRAFIĘ GO ZINTERPRETOWAĆ?
CHYBA, ŻE PEWNE RZECZY ZDARZĄ SIĘ JESZCZE W GRUDNIU?

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...