sobota, 5 grudnia 2015

CO SIĘ DZIEJE WOKÓŁ PATI ? cz. I

Kilka dni temu pisałyśmy sobie z PATI na Facebooku. Cóż, teraz tylko tak możemy. Ona jest TAM, ja TU.  Więc, albo telefon, albo SKYPE, albo Facebook. Nie ma to jak babskie pogaduchy przy Caffè latte, ale trudno.  Skoro nie można inaczej. Nie bardzo wiem co się wokół mnie dzieje... Możesz zobaczyć? Ja znowu jakoś przygnębiona jestem.
Tak bezpośrednio po rozmowie z PATI nie mogłam znaleźć w sobie siły, żeby pochylić się nad kartami.  Dzisiaj już odprężona, siadłam przy kominku i swojej ulubionej kawce (prawie jak latte) i popatrzyłam w karty. 
Zacznę od kart zwykłych, bo skoro mam zobaczyć co dzieje się wokół niej, te będą najodpowiedniejsze. 
Nie będę  opisywała jakie karty się pojawiły. Podam tylko ich interpretację
Co mnie uderzyło od wejścia.  STAN PSYCHICZNY PATI.
Tak uczciwie powiedziawszy, widać wcale nie najlepszy jej stan psychiczny. Powiedziałabym, że to porządna depresja.  Smutek, przygnębienie, ale podchodzi to już pod chorobę.
Kolejna rzecz to, niekoniecznie widzę dobre karty na pracę. Raczej fałsz i jakieś oszustwo mi się pokazuje. Powiedziałabym, że urzędowa osoba jest fałszywa i uważam, że wielka zmiana w pracy ją czeka i to nieciekawa. Taka trochę podstępna. I to już wkrótce.
Widzę kłopot o pieniądze... coś w rodzaju niespodziewanego wydatku, takiego z nagła. Widać rozmowy z małżonkiem. Będą one dotyczyły spraw finansowych.... W rozkładzie mąż jest tuż obok, więc to dobra wiadomość, bo oddalenia w sensie psychicznym nie ma. Pokazuje mi się również spotkanie lub przynajmniej znacząca rozmowa z mężczyzną z daleka. PATI musi go dobrze znać... nawet jakieś interesy ją z nim łączą.  Ten mężczyzna jest w bliskiej relacji z jakąś kobietą, ma partnerkę lub małżonkę. 
Cóż jeszcze widzę... otóż te wszystkie smutasy odejdą... wkrótce PATI będzie tryskała energią i będzie bardzo zadowolona...  więc zapewne owe problemy zawodowe jej szczególnie nie zmartwią, ani nie sfrustrują.

DLA PATI
PATI myśli o jakimś mężczyźnie, ale to nie jest jej mąż. Wkrótce pozytywne wiadomości dotyczące finansów.  Pojawią się większe pieniądze w domu lub przynajmniej informacja, że takowe będą. Te wiadomości będą od kobiety.

CO JĄ CZEKA 
Przy panu mężu widzę kobietę, ona jest z rodziny. Mąż to człowiek zapobiegliwy, przedsiębiorczy, myśli o domu, o rodzinie i co ważne: kocha PATI. 

DLA DOMU 
Stała praca mi się pokazuje, ale widać też, że w pracy ktoś PATI szkodzi.... a w domu mąż. Te dwie rzeczy będą w życiu PATI stałe i niezmienne.

O CZYM NIE WIE 
Nagłego pecha widzę... wyskoczy jakiś nagły problem, ale do pokonania. Pokazały się dwa wstrętne walety.... One na przykład pokazały nagły mi problem w domu... no i rzeczywiście... zatkała się rura odpływowa jak spuszczałam wodę  z wanny. Wiadomo, zbieranie wody... trzeba sprawdzić rury.  To właśnie coś w tym stylu dopadnie PATI.

NIE SPODZIEWA SIĘ
Tą sekwencję kart mogę odczytać na dwa sposoby... 
pierwszy, że z drogi przyjedzie młody człowiek i, że PATI dostanie prezent od samotnej kobiety.
drugi, że PATI za sprawą samotnej kobiety wyruszy w drogę, ku pozytywnej zmianie... w interesach.   Nie widzę póki co zmian finansowych, ale ogólnie zmianę... 

TAK SIĘ STANIE 
Tu mi się pokazuje zdołowany , zazdrosny i zaborczy mężczyzna. Dlaczego się zdołuje i dlaczego pojawia się ta zazdrość, tego karty nie pokazały, zasygnalizowały jedynie temat.

D O P O W I A D A J Ą C A 

DLA PATI 
w obcym domu, tam gdzie PATI teraz jest... obok niej znajduje się bardzo fałszywa i wredna osóbka płci żeńskiej... zawistna i zazdrosna jest bardzo

DLA DOMU 
PATI pokona problem dotyczy małych pieniędzy... pokazuje mi się jakiś zawikłany problem urzędowy... nie wszystko jest dograne jak trzeba... Ale będzie ok.

O CZYM NIE WIE 
Jakiś mężczyzna z daleka ma zawikłane sprawy finansowe... duże wydatki, stratę jakaś, i przez te jego sprawy, również stratę  dla PATI widzę.

NIE SPODZIEWA SIĘ
Towarzystwo, szczególnie panowie będą górowali... PATI ich zna... związane to jest z drogą., z przemieszczaniem się. Więc, spotkanie towarzyskie na wyjeździe się rysuje.

TAK BĘDZIE 
Przy córce jest mężczyzna, jej chłopak zapewne. I tu widzę stały związek... może za chwilę zaręczyny, albo jeszcze dalej? Ku ślubowi idzie?

TAK SIĘ STANIE 
I na pewno PATI otrzyma bardzo pozytywne wieści od znajomej, koleżanki, kogoś z rodziny. w każdym razie z tą osobą łączy ją bliska, stała relacja. Uważam, że ta informacja będzie znacząca i bardzo radosna. I może zapoczątkuje zmiany w życiu PATI.

Kilka  problemów się z tego ogólnego spojrzenia co się wokół PATI dzieje, zarysowało... Sprawdzę je katami tarota, ale to  już opiszę w kolejnym poście

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...