poniedziałek, 7 grudnia 2015

TYDZIEŃ 7 - 13. XII 2015


1. VI kielichów 2. X denarów 3. VII pałek 4. ŚWIAT 5. II denarów 6. Królowa kielichów RAK 7. KAPŁAN 8. Król pałek LEW 9. Królowa denarów KOZIOROŻEC 10. X pałek 11. VII kielichów 12. Królowa mieczy WAGA 13. X kielichów



Tydzień nie zapowiada się źle.  Powiedziałabym, że będzie spokojny i taki w poczuciu bezpieczeństwa. Będzie dobrze, jest ktoś kto mnie kocha lub przynajmniej lubi. Dba o mnie. Pod pewnym względem pełnia szczęścia. Wydatki, podatki, prezenty dla innych. COŚ nie będzie moje, będę się dzieliła z kimś. Pieniędzmi? Kimś?  Ktoś będzie rządził na moim terenie.  Mam przestrzegać zasad i reguł gry, a będzie dobrze. Powinnam cieszyć się tym co jest, zapomnieć o planach. Żyć dniem dzisiejszym tu i teraz. 



Mogę liczyć na firmę, na jakąś instytucję do której przynależę? To oni są moja najlepszą ostoją, O tym mówi II denarów na karcie partnerskiej. Ta karta wzywa również do zawierania do umów i formalizacji układów. Pojawi się osoba dobra, ciepła miła lub osoba ze znaku RAKA.
 

Nagle pojawi się jakiś moralny autorytet w osobie KAPŁANA i to zmieni bieg mojego życia. Stały element mojego życia to LEW lub szef, przywódca.   Rozmowy, wymiana informacji lub duża rola osoby ze znaku WAGI. W perspektywie RODZINA i też przesyt. Poczucie, że doszło się do kresu drogi. 





PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...