piątek, 29 stycznia 2016

DLA BASI KOCHANEJ - na NIEGO cz.II

Co on o Tobie myśli?
1. ŚWIAT 2. VIII mieczy 3. VII denarów 4. VIII denarów 5. RYDWAN 6. VI denarów 7. GWIAZDA 8. KAPŁANKA 9. KOŁO FORTUNY 10. PUSTELNIK 
11. VII kielichów 12. SĄD 13. III denarów

No i zobacz Basiu jakie piękne karty. Też nie widzę pożądania, ale uważam, że powinnaś się cieszyć, że w grę wchodzą głębokie uczucia, a nie powierzchowne pożądanie. No, może przegiełam... ale dobrze wiedzieć, że gościem nie powoduje płytkie pożądanie, które wiadomo, z czasem mija.... albo przynajmniej osłabia się bardzo. To naprawdę budujące, że aktywny jest umysł, a nie dzikie żądze jedynie.
Rozkład rozpoczyna karta ŚWIAT, mówi ona, że ON uważa Ciebie za cel swojego życia. Za idealną osobę, która do niego pasuje jak ulał.
Karta Świat jest szczególnie pomyślną wróżbą przy takich przedsięwzięciach, które mają na celu budowanie pewnego wycinka świata, nadawanie mu trwałego i doskonałego kształtu. A więc kiedy budujemy dom, urządzamy mieszkanie, piszemy książkę (lub prace dyplomową) - i w mnóstwie innych przypadków. Jest też szczęśliwą wróżbą w miłości: mówi mianowicie, że ktoś wraz ze swoją "drugą połową" utworzy harmonijną całość - że "staną się jednym ciałem i jedną duszą".

Oczywiście mogę temat rozwijać, pompować maksymalnie, ale po co? Właściwie wszystko jest klarowne. VIII mieczy może mówić o oddaleniu i też takiej niepewności: czy ona jest właściwie dla mnie? Taka odmienna, taka inna niż ja. I czy mnie zechce? Uważam, że takie myśli mu towarzyszą.... wątpliwość, po prostu jedna wielka wątpliwość i niepewność.
Uważa Ciebie za osobę poukładaną, planującą wszystko w życiu....  taką racjonalną do bólu.
On uważa Ciebie za osobę aktywną i twórczą, szybką w działaniu i skuteczną. Uważa, że masz dużą siłę przebicia... chwilami nie koniecznie jest tym zachwycony..... 
 Ma Ciebie za osobę sprawną, profesjonalną i pracowitą.  Mało tego widzi, że masz dar do robienia pieniędzy, do generowania zysków. Widzi w Tobie osobę z ogromnym potencjałem, z darem i talentem biznesowym. Czyżby nie wiedział z czym się aktualnie zmagasz? A może wie, ale przez głowę mu nie przejdzie, że mogłabyś sobie nie poradzić?
GWIAZDA jest kartą początku, ściśle: rozpoczęcia związku od nowa, od początku. 
Przepięknie o Tobie myśli, dosłownie jak o GWIAZDECZCE na niebie. To karta osoby, której nijak kochać nie można... To MIŁOŚĆ.... karta jak najbardziej miłosna. KOBIETĄ, którą kocham jesteś. Moje dobre samopoczucie zależy od tego, że jesteś..... bo jesteś MOIM PRZEZNACZENIEM. 
Też ma Ciebie za taką życiową ryzykantkę. Spróbuje, a co tam, może wyjdzie... Tak, tak za hazardzistkę Ciebie ma.... oczywiście taką, co to ryzykuje, ale nadzieję na wygraną ma. Wiadomo. 
Uważa, że gotowa jesteś do najwyższych poświęceń, dla dobra sprawy.... po to, żeby poprawić los innych. Dla bliskich zrobisz wiele; też uważa, że nie do końca wyjawiasz co czujesz. Skrywasz starannie swoje uczucia.  Masz jakiś potężny wzorzec, który realizujesz w życiu.  Taką już masz skryta naturę, bo taka jest Twoja konstrukcja psychiczna.
Nad całym jego myśleniem o Tobie góruje karta SĄD, to odnowa, to chęć powrotu do dawnego układu:
W pytaniach o miłość, karta ta mówi o "zmartwychwstaniu" uczucia, a obraz pary ludzi i dziecka świadczy, że jest to dobry moment na założenie rodziny.Karta ta jest także jednoznacznie pozytywna w sprawach biznesu, materialnych zysków, twórczości i kariery. Zawsze jednak mówi o pozytywnych wydarzeniach, które będą służyć nie tylko samemu pytającemu, ale także jego rodzinie i szerszej grupie ludzi. Karta ta jest także "gorącą linią" która łączy nas z naszą przeszłością. 
III denarów jest typową kartą pracy... W tym wypadku zakładam, że cierpliwej i wytrwałej pracy... nad związkiem. A sporo cierpliwości, wyrozumiałości w całym rozkładzie widać.

ON analizuje, kiedy ewentualnie zadziałać, kombinuje, kiedy byłby najodpowiedniejszy moment i jaki tu punkt zaczepienia znaleźć... taki nie do odrzucenia. Bo wyraźnie widać, że ON jakby miał problem z działaniem... przewleka, odkłada w czasie. Zupełnie niepotrzebnie, ale taki to już TYP. RAKI tak mają, niestety, wiem coś o tym. W końcu jestem przedstawicielem tego znaku. Mógłby działać już dzisiaj, ale chyba  nie czuje gruntu?
Cieplutko pozdrawiam i cieszę się, że karty takie wyszły, a nie inne...

PODPIS











2 komentarze:

  1. Elu kochana, też się cieszę, że dobrze o mnie myśli, a i karty uczuć są:) - jak piszesz, a zaczęłam wątpić, że jakiekolwiek choćby śladowe były. Rzeczywiście nie wie z czym się zmagam, nie ma się czym chwalić... I może się zastanawiać, czy jestem dla Niego, bo ma blokady i "skrzywdzić mnie nie chce"....
    Może trzeba dać mu raz jeszcze ten pozytywny sygnał... i być cierpliwym, bo wyrozumiała to ja jestem, ale bardzo niecierpliwa.

    Znajomość z Koziorożcem może się rozmyć - jak najbardziej, to znak Byłego.

    I zobaczymy, co to za tajemnice zostaną odkryte.

    Elu bardzo Ci dziękuję za czas jaki mi poświęciłaś. Pracowita z Ciebie, przesympatyczna osoba i z poczuciem humoru. Cały dzisiejszy dzień się podśmiewywałam jak sobie wspomniałam post dla Ma...ki. Dawno się tak nie ubawiłam.
    Ściskam mocno i życzę Ci, żeby w lutym Ci się darzyło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co... ja trzymam kciuki, żeby interpretacja była trafiona... i, żeby spełniły się Twoje marzenia. Uściski...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...