piątek, 12 lutego 2016

12 luty pod wróżbami

Ano i mamy kolejny dzień. 12 lutego. Jak ten czas mija.  Ucieka jak torpeda.
I ciągłe przychodzenie DOBREGO NAŁOGOWCA.  Jak ja bym chciała kogoś takiego przy sobie, kogo nie będę miała dość, kogo będzie mi mało i mało i ciągle za mało. Za kim bym tęskniła zaraz po zamknięciu się za nim drzwi.
A tu masz, wysłuchiwanie ciągle tych samych historii. Mam dość. Raz na tydzień wystarczy... Bo żeby on przyszedł do pomocy i poszedł, nie on przyjdzie gadać wciąż o tym samym... I nawet nie ma świadomości, że nie jest atrakcyjnym kompanem dla mnie?

NOWE WRÓŻBY

Kiedy poznam odpowiedniego dla mnie partnera? Którego będę kochała i który będzie mnie kochał?
1. V mieczy 2. III pałki 3. VIII denarów 4. KSIĘŻYC 5. UMIAR 6. CESARZOWA 7. AS pałek 8. IX pałek 9. Król kielichów SKORPION 10. walet kielichów 11. DIABEŁ 12. CESARZ 13. IX denarów


Hmm.  Marzenia jedynie.  Przede mną długa droga... Jakby dopiero pierwszy krok w kierunku związku. A ja jestem już zniecierpliwiona czekaniem. Ba, nawet chciałabym włożyć palec między drzwi, wzbudzić czyjąś agresję, coś, kogoś sprowokować.... Pełno żalu mam w sobie i cała niespełniona jestem. Masakra. A partner chciałby się połączyć w związek. Jest ktoś kto chciałby ze mną być. Cholera, chyba nie DOBRY NAŁOGOWIEC?... brrr.  Wygląda na to, że związek mnie jednak czeka. Czasowo?

Może to kwestia miesiąca?
AS pałek - byłby to marzec... gdzieś 12-ty marzec. tydzień, miesiąc, rok, styczeń
V mieczy - 5 tygodni, 5 miesięcy, maj.
IX denarów - 9 tygodni, 9 miesięcy, wrzesień.


CESARZOWA jest 3 kartą ARKAN WIELKICH i też może wskazywać na marzec.  W każdym razie wygląda na spełniony związek, taki dający radość, zadowolenie.  Oczekuję wiele, wiele bym chciała.... Chciałabym, żeby to wszystko działo się gładko, a tak niestety nie jest.  Emocje mnie rozsadzają równo... AS pałek może mówić o tym, ze w związek wejdę nagle.... zaskoczona zapewne będę bardzo.  I będę tego człowieka pewna i spokojna... i świadoma, że to jest to. I jeśli on już będzie w moim życiu to mam dbać o niego, ona ma się poczuć moją rodziną... I nie mam się czego obawiać.

Po prawdzie wiele ten ktoś zyska... I nie powinnam się bać niczego.
Czeka Cię jeszcze wyprzedaż tego, co jest ci teraz bliskie, oraz ujawnianie spraw, które trzymasz w tajemnicy. Ale to odległa przyszłość.
do dalszego opracowania
Kim będzie mężczyzna z którym się zwiążę? Już wiem, że będzie to mój ostatni związek....
1. SŁOŃCE 2. MAG 3. Królowa denarów KOZIOROŻEC 4. Królowa pałek BARAN 5. VI mieczy 6. X denarów 7. VI kielichów 8. AS kielichów 9. IV mieczy 10. III mieczy 11. V pałek 12. II pałki 13. WIEŻA
Dlaczego WIEŻA w perspektywie?

Czy to będzie mój stały związek? I jak się to wszystko rozwinie?
1. RYDWAN 2. III denarów 3. IX denarów 4. VII pałek 5. KOCHANKOWIE 6. Król mieczy WODNIK 7. V denarów 8. VII mieczy 9. CESARZ 10. Rycerz mieczy BLIŹNIAK 11. SIŁA 12. SPRAWIEDLIWOŚĆ 13. KAPŁAN
Wychodzi na to, że to będzie z czasem zalegalizowany związek. Albo on będzie WODNIKIEM, albo on będzie mna mądrze kierował, nie będę od razu w legalnym związku.... będzie mi stwarzał ŚWIAT. Będą ograniczenia jakieś... i sporo trzeba będzie myśleć. Mało tego legalizacji długo, długo nie widać, może po dłuższym czasie, w perspektywie. Czyli związek w ukryciu, z kimś kto już jest czyjś? Sporo będę przeżywała, sporo się nadenerwuję.

Kiedy podejmę pracę zarobkową?
Hmmmm
1. walet mieczy 2. V pałek 3. AS pałek 4. walet monet 5. IV denarów 6. II mieczy 7. AS denarów 8. IX pałek 9. GŁUPIEC 10. SŁOŃCE 11. Królowa denarów KOZIOROŻEC 12. SPRAWIEDLIWOŚĆ 13. Król kielichów SKORPION.
Intrygi, zamęt? Kto go sieje? I dlaczego? Przecież nie mam pracy? Może więc chodzić o moje pomieszanie? Bycie na zakręcie, w rozgardiaszu umysłowym? Wypadki potoczą się szybko, ja stracę nad nimi kontrole. Ktoś agresywny mataczy? COŚ zadzieje się szybciej niż myślę? I gdyby padła oferta pracy: mam zamykać oczy i ją brać... Iść w kierunku pracy i czynić swoją wolę.... ŚMIAŁO do przodu Eluśka. Ktoś kiedyś mnie zwyczajnie wykorzystał. pojechał na mojej dobroci, na moich uczuciach. Wykorzystał mnie w ohydny sposób. To do dzisiaj jest wielkim ciężarem dla mnie.  Partnerzy są zainteresowani kasą. Co jest zrozumiałe.... wiadomo w czym rzecz. Zrozumiały watek.  Może są majętni?  Formalizacja, a więc umowa za jakieś 2 tygodnie, 2 miesiące, miesiąc luty. 2 dnie to trochę zbyt szybko.  Zupełnie nagle COŚ wpadanie, coś nowego.... Kwestia tygodnia, miesiąca....  i ruch.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...