poniedziałek, 29 lutego 2016

KARTY MOJEJ ANGLII

Bez zbędnych wstępów, cytuję przekaz jej kart:
dla mnie - facet szatyn z radością i ze swoimi problemami. Ma problemy, ale nie chce ich rozwiązywać, jakby się podkochiwał we mnie.
Facet dla mnie, ale on wypada z układu, jakby się odwracał. ONA uważa, że moja córka będzie o jakimś spotkaniu mówiła, jakby to dotyczyło pracy. Ja się dowiem o ciemnym blondynie. 
ON ma dość plotek, ON się od wszystkiego odwraca. Rozmowy córki i kobiety... on się odwraca, bo wyczuł intrygi, ON jest w jakichś  układach z z kobietą. ON wie, o wszystkim wie, że przez te intrygi wszystko się zadziało. ON płakał, przecierpiał. Rozdziela nas daleka droga.
Wypada z układu? Czy z mojego życia? Czy odwraca się od intryg? Pomieszanie z poplątaniem. Wszystko może znaczyć wszystko. Bardziej namieszać się nie da.
Ja wyszłam na końcu układu. 
Radość, miłość przez mężczyznę przez ludzi. oni są dla mnie życzliwi. Dowiem się o pracy, wszystkie problemy się odwracają. 

Spędzę sympatycznie urodziny; rodzina będzie się ode mnie odwracała, chodzi o mieszkanie.... oni się mną nie przejmują. Chcieliby mnie wykorzystać. Jakaś kobieta siostra, stanie na drodze do mieszkania. będzie je chciała. Może dojść do sądowych spraw. jeszcze długi czas... czyli nie dzisiaj, nie jutro.
MOJA DYGRESJA - swego czasu mówiła, że facet będzie miał mieszkanie i tam zamieszkam. Kolejna wersja jest dzisiaj? Albo zwykłe gadanie, raz tak, raz tak
O czym myślę - o kobiecie, o jakiś sprawach.... czekam na nowinę, na dziecko. Pozytywne bardzo.
NO I WIADOMO co u mnie jest, wkrótce ma się urodzić wnuczek, kart do tego nie trzeba.
Przy progu - zmartwienia, płacz jakiś problem  do 3 dni, trochę się wkurzę, jakieś łzy, przez to będą. Może ktoś ze łzami się do mnie zwrócić, jakaś blondynka, może cudzy problem.

Na sercu - ciemny blondyn (urzędnik), uczucia, miłość... pomimo krzywdy uważa, że ja darzę go uczuciami. Urzędnik.
Nie mogę zapomnieć tego zniszczenia, nie zapomnę krzywd jakich zaznałam. Tego co, on mi zrobił, Ja mu nie zagrażałam, nic robiłam przeciwko niemu. On zrobił jak głupiec.
Co było - wielka miłość... przez czarnego faceta.
Co jest  - kobieta wieczorowej drodze, w rozmowie. To może być ona sama, mogę rozmawiać o kimś. Na biegu. 
Oczekuje wieści dotyczących pracy. Niecierpliwie. 
Nie spodziewam się - w życiu nie spodziewam się wyznań miłosnych. Nie spodziewam się tego. Ten facet jest czarny, ciemny. nie spodziewam się.  ??????? to akurat nowinka !!!!
Przykrywa mnie kobieta sądowa, urzędowa z nowinami do mnie. Coś się dowiem od niej......

Co mam w sercu - powrót w miejsce, gdzie już byłam.
=============================
PUSTKA odejdzie. Będzie działanie, intensywne życie i działanie. Odejdą łzy i problemy.
Ja zostaję przy kobiecie przy blondynce lub córce. 
Ja jestem taka, że ze wszystkiego wyjdę i osiągnę wszystko co chce. - luźna konkluzja czy tak mówią karty?

10 kart na mnie:
Najważniejsza jest dla mnie sprawa urzędowa i urzędnik, wszystkie zmartwienia odejdą przez tą sprawę.
dla domu - mężczyzna z wielka miłością, wyznania. FACET
Na sercu mam spotkanie, informacje, nie wyjaśnione przez uczucia i miłość i zakończy się odwróceniem się od jakiejś kobiety, wkurzę się na nią i się odwrócę, 
Co  szumi - plotki, krotka radosna droga. drzwi mi otworzy kobieta, która mi pomoże.... 

Kobieta wieczorem, rozmowa o mężczyźnie, coś załatwię przez nią albo dzięki niej.

======================
Jest kilka miejsc w których poprzednio pracowałam.... Zapytałam o moją pierwszą pracę:
 CZY JA TAM WRÓCĘ do pracy? NA 1000% tam wrócę i odbije finansowo.
Co się niby zadzieje, że wrócę? Zadzieje się WIEŻA. GŁUPIEC wyleci i ja zajmę jego miejsce... będzie mi go szkoda, ale moja droga się z nim rozejdzie. 
MOJA DROGA POŁĄCZY SIĘ Z BYKIEM. Za  miesiąc, albo w czasie BYKA
==============================
NA BYKA
- rozmowa, dawno już chciałby porozmawiać, ale ja tak to zakończyłam... Jest rozmowa i ja powiem co myślę o tym wszystkim. Spotkanie, ale przed spotkaniem jakby telefoniczna rozmowa. I ja mu wygarnę co myślę o tym wszystkim. Bardzo szybko rozmowa, ale ja wygarnę.  Uczucia są nadal do mnie. 
Pomieszanie z poplątaniem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...