wtorek, 1 marca 2016

KABAŁA PERSKA

o co chodzi? Daleka droga i wypadek czy długotrwała ciężka choroba? 9  i 10  to karty dalekiej drogi, zagranicznej, wyjazd do świata umarłych. Te karty stoją tuż przy mnie. Ewidentnie problem finansowy. Zmartwienie o kasę, WIADOMO - jest już. Martwię się.

Może chodzić o to, że ja się zamartwiam, mam problemy, a wkrótce czeka mnie wyjazd w sprawach finansowych. Pocieszam się jedynie. Tak naprawdę to się martwię.
Wkrótce widać stałą pracę. Radość, zadowolenie z tego powodu. Wiadomość, która mnie ucieszy. Widać Urzędnika, z nim finansowe interesy. Bardziej na stracie niż zysku.
Kobieta fałszywa, wychodzi, że to jest jakaś znajoma.... Przy niej facet. To może być Natalka..... albo Djamila. Bardziej myślę, że to Natalka... Nie widzę jej pozytywnie, w ogóle jako człowieka. Ona ma zryty beret w sensie bardzo dziwnego spojrzenia na sprawy życia. Przynajmniej kompletnie mi jej poglądy nie leżą.
do dokończenia

❶❷❸︠︡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...