piątek, 11 marca 2016

KILKA WRÓŻB

Dzisiaj jak wstałam postawiłam sobie karty. A to w związku ze zjawiskiem ciągania.
Stosunek PEWNEGO PANA do mnie?

1. VI denarów 2. AS kielichów 3. Królowa pałek BARAN 4. X kielichów 5. V pałek 6. VIII kielichów 7. KOCHANKOWIE 8. VI kielichów 9. II pałki 10. walet pałek 11. CESARZ 12. X pałek 13. VII kielichów
Jak ja to widzę? Przede wszystkim uderzają KOCHANKOWIE na pozycji 7-ej. Cóż mówią?
Nieoczekiwanie zakochanie. Spotkanie z kimś, kto ci jest przeznaczony. Ale jak zawsze na siódmej pozycji, wiadomość taka brzmi nieprawdopodobnie i zapowiada zamieszanie w twoich planach.
Zaskakująco to brzmi, bardzo zaskakująco. Chociaż po prawdzie już nie pierwszy raz tak wychodziło: KOCHANKOWIE, ale w perspektywie dopiero. Pewnie po przerobieniu różnych różności.  A trochę tych różności było i jest. Konkurencję mam sporą, ale i tak jestem najlepsza.  To typowa karta jakiejś legalnej żony. Należę do najlepszych, ale tak czy siak trzeba nad tą relacją i nade mną trochę popracować. Wygląda na to, że ON nie myśli logicznie, bo JEGO do mnie ciągnie. Wszystkie sprawy zaniedbuje... ciągnie go bardzo i nic nie jest ważne. On gra, udaje, aktorzyna jeden, a tu w moim wypadku musi się zareklamować, aby ponownie stać się moim idolem.
Waha się, Powodują nim obawy i lęki i wątpliwości. Miałem, straciłem - nie uda się powtórzyć NIC. Nie uda mi się.  Ale jest gotowy, chce, pragnie.... wręcz agresywnie i bardzo pragnie... ale nie wykluczam, że sądzi iż ja mam niewyparzony język.... i może, że jestem kłótliwa. Całkiem możliwe, że dojdzie do kłótni i albo oczyści się wszystko, albo rozpadnie. raczej oczyści, bo na 7-ej pozycji są jednak KOCHANKOWIE.  Uważam, że jemu było ze mną dobrze... nie było nic między nami, ale VI kielichów jednak mówi o dobrym uczuciu i poczuciu bezpieczeństwa, spokoju. 
Widzi szanse na stworzenie czegoś, na jakąś wspólnotę, na bycie razem... Może przyniosłabym mu wiele radości? Nie wiem jak czytać CESARZA na pozycji 11-tej.  Niespełnione marzenia o przewodzeniu i pozycji wodza. 
X pałek - Zwróć uwagę na wszystko, co mówi o chęci zdominowania innych i zdobycia władzy.
A w perspektywie VII kielichów mówi, że wielka miłość z tego będzie.

CZY JESZCZE ZOBACZĘ PEWNEGO PANA?
1. SIŁA 2. VI mieczy 3. Rycerz monet PANNA 4. MAG 5. III kielichów 6. AS denarów 7. VIII mieczy 8. IV pałek 9. Królowa pałek BARAN 10. WISIELEC 11. IX denarów 12. DIABEŁ 13. VII pałek

Chodziło mi jedynie o czas i o to czy go w ogóle zobaczę. I wychodzi na to, że jednak zobaczę -tydzień, miesiąc? I nagły wyjazd, bo rzeczy egzotyczne wpadną w moje życie i wiele namieszają, wiele zmienią.
Karty które mogą wskazywać na czas:

AS denarów - tydzień, miesiąc, styczeń
VIII mieczy - 8 dni, 8 tygodni, 8 miesięcy, sierpień.
VII pałek - 7 dni, 7 tygodni, 7 miesięcy, lipiec

KIEDY PODEJMĘ PRACĘ NA ETACIE?

1. V mieczy 2. II kielichów 3. GŁUPIEC 4. Rycerz pałek STRZELEC 5. walet monet 6. KOCHANKOWIE 7. VI kielichów 8. walet kielichów 9. SĄD 10. RYDWAN 11. VI denarów 12. IX pałek 13. MAG

Samodzielne i twórcze stanowisko. Na razie marzenia jedynie i brak pracy. Spontanicznie jak głupeczek iść.... Partnerzy interesowani, kierują się własnym interesem. Nagle KOCHANKOWIE czyli szczęśliwa spółka, małżeństwo, generalnie PRACA. VI kielichów mówi, że nieoczekiwanie wpadnę w objęcia kogoś, kto będzie żywił do ciebie iście macierzyńskie uczucia. Cały czas w tle jest walet kielichów, czyli nie zmienione pozostaną wpływy i znaczenie pewnej osoby w typie Waleta Pucharów; ów ktoś może być przedmiotem twoich skrywanych namiętności. Przechodzenie mistrzowsko przez SĄD, czyli wydobywanie na jaw rzeczy z przeszłości. RYDWAN - Potrafisz pociągnąć innych za sobą ku wspólnemu sukcesowi.  Spektakularnego sukcesu nie ma, ale pewność, że robię słusznie... i samodzielne stanowisko w perspektywie.
CZAS:
V mieczy - 5 dni, 5 tygodni, 5 miesięcy, maj 
VI kielichów - 6 dni, 6 tygodni, 6 miesięcy, czerwiec

KABAŁA PERSKA

10♠    AS♦    W♦↓   W♠↓   D      K♣    AS♠↓    AS♣↓ 
K     W♣    K♦↓    K♠      10♥    9♦↓    D♣        AS
10♣    9♠      D♠       9♣↓     JA     9♥     10♦        W♥


3 x AS = wsparcie, ochrona losu. Spełnienie marzeń i pragnień.
Droga sie rozmywa. Przy mnie spotkanie, albo kontakt z kobietą z daleka, ale to się rozmywa. To może być kontakt z Djamilką, ale brak odzewu.
Znajomy mężczyzna i również mężczyzna z daleka, również zakochany facet urzędowy. DUŻE PIENIĄDZE wielka radość, a te pieniądze pokazują się stałe. I zdobyte dzięki układom i wsparciu przyjaciół. W ogóle rysują się wspaniałe możliwości finansowe.  Moja radość i zadowolenie wielkie.  Wiadomość o pracy. I jakby problem z małym dzieckiem. Obawiam się, że z porodem Gosi tak lajtowo nie będzie. Może być jakiś problem.
Fałszywy, albo chory urzędnik.  I K przy pracy i w dalekiej drodze. Znajomy facet przy pieniądzach, i zadowolenie. ♠ ♣   ↓ 


DLA MNIE

W JA K K♠↓ W
dobra przyszłość, dobre perspektywy, Panowie, z jednym urzędowym stała relacja.


CO MNIE CZEKA
K 9 K♣↓ 10
mężczyzna od którego odchodzą pieniądze i starszy człowiek pracujący jeszcze.

DLA DOMU
10♣↓  AS↓  9 AS↓ 
zmiana domu, przeprowadzka i wiadomości po pokonaniu trudności. Albo informacje o przeprowadzce, o zmianie domu.

O CZYM NIE WIEM
D♠↓ AS♠↓ W10
Samotna kobieta i jakiś trefny interes z nią. Z tym, że wychodzi na wielkie zadowolenie i dobrą perspektywę.


CZEGO SIĘ NIE SPODZIEWAM
10 9 D W
duże pieniądze, córka chora, albo fałszywa.


TAK SIĘ STANIE

9 D AS
smutna, załamana kobieta, wiadomości od niej.
************************************************************************
DOPOWIADAJĄCA
DLA MNIE 
10 9 AS 10
Wielkie pieniądze. Zasobny dom.... Duża okazja do powiększenia majątku.  Praca dla domu? 10 - potrzeba ostrożności. Jest ktoś, kto szkodzi domowi. Kłótnie.

DLA DOMU 
AS W 9 D
wiadomości miłe od samotnej kobiety.

O CZYM NIE WIEM 
W AS D 10

CZEGO SIĘ NIE SPODZIEWAM
  
K AS W K
mężczyzna z daleka, fałszywe interesy, albo interes i fałszywy albo chory K

TAK BĘDZIE  
JA D K 10
przy mnie córka i zakochany albo przynajmniej miły facet.

TAK SIĘ STANIE  
9 W♣ 9  K
spełnienie, zadowolenie i facet we łzach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zamieszczenie komentarza. Twój komentarz ukaże się po zatwierdzeniu przez administratora.
Tymczasem, poczytaj sobie małe co nieco, albo poszukaj... innego bloga, odpowiedniego dla Ciebie w treści i formie.
Cieplutko pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...